|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
...straight edge... Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ja, en maden in je dreads. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Daar weet ik niks vanaf.. Met een pot bier in je handen kom je niet dichterbij dan in een straal van 2 meter.. Daarbinnen gaan ze gillen.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote:Fantastisch, hoe dom jij soms uit de hoek kunt komen ... |
|
quote: Fantastisch zoals jij altijd blijft happen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Tis er anders altijd behoorlijk druk en gezellig tegenwoordig. Gelukkig ga ik altijd met een grote groep en zijn vele van ons liefhebber van sterke drank Die centjes komen er op die manier dus wel Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Dan heb je wel een hoop gemist. Momenteel is de stort allesbehalve stretch. edit: Wodka Woensdagen Heerschen! [Dit bericht is gewijzigd door Killing Zoe op 14-10-2004 23:39] |
|
quote: koel dan ben ik er ook |
|
'Podium' in Hardenberg blijft gezellig. Lekker in de Bikers Bar hangen, met Maiden op de achtergrond . ..."Hate can only create more hate"... |
|
Wie kent er hier de Triangel in Weert? En zo ja is het daar goed om uit te gaan? an evil incarnation of DEATH! |
|
quote:ben er ooit lang geleden 2 keer eens geweeest. beide keren was ik behoorlijk zat maar wat ik me er nog van kan herinneren was t wel okee. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Want waar ga je anders heen? Ik bedoel waar draait men nog meer metal, dan? an evil incarnation of DEATH! |
|
quote:mjah vroeger ging ik altijd naar de vagant in echt maar die is al een paar jaar dicht. nou ga ik eigenlijk alleen nog maar naar concertjes en festivalletjes hier in de buurt. echt weinig te doen hiero de laatste tijd... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Ik zit liever in popfront of rock-inn en af en toe in cafe de docter hier in Zwolle |
|
In de Irish Pub word meer rock gedraait dan in de Docter. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Popfront: Mwah, misschien met een grote groep, verder vind ik 't niet zo'n gezellig hok. Rock-Inn: Altijd wel gezellig gevonden, kom er nu nooit meer. De Docter: Hm, 'vroeger' was dat leuk. Nu alleen gezellig als het er heel rustig is. Nee, doe mij dan toch maar Podium. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Alle plaatsen zijn inderdaad alleen leuk als er bekenden zijn. Verder vind ik het blues cafe en de ierse pubs gezelliger om te stappen. Popfront is met concerten erg gezellig, evenals Hedon. |
|
quote:In Geleen is er een Metal cafe: Ed & Rocco's |
|
quote: de ed & rocko's is wel gaaf idd "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote:aardige eigenaar! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Maar dat vind ik voor de ene uitgaansgelegenheid meer gelden dan voor de andere. Popfront bijv. is van zichzelf al niet erg gezellig (inrichting, uiterlijk e.d.), vind ik. quote: De Ierse pub (die naast de Doctor) vind ik idd ook erg gezellig. Gewoon relaxed een biertje drinken en bijkletsen Hedon vind ik bij concerten ook gezellig, maar dat vind ik vooral ook van Metropool in Hengelo ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Die naast de doc is het blues cafe De pubs zitten langs een ander pleintje |
|
quote: Huu? Hm, dan is het het blues café! Ha! In ieder geval die vind ik erg gezellig (Blijkbaar ben ik er alleen in beschonken toestand geweest, als ik het achteraf verwar met de Irish pubs)... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Goed mogelijk, goed mogelijk.. Wij hebben hier overigens ook Grizzly's zitten maar aangezien ik dat er uit vind zien als een hoerenkeet, ben ik er nog nooit geweest. Lang leve de vooroordelen! |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |