|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Hier in Alphen a/d Rijn (Z.Holland) is het bagger voor wat betreft metalgelegenheden. Men wil hier graag een stad zijn en wat betreft aantal inwoners kan dat ook (ongeveer 2 maal Gouda). Maar in de gemeenteraad heerst nog altijd de (christelijke)dorpsmentaliteit. In mijn ogen kan je echter pas een stad zijn als je alle facetten daarvan herbergt. Dus ook uitgaansgelegenheid voor metalheads. Maar dat komt er hier niet in. Ik ben een aantal jaren geleden bezig geweest om vergunningen te verkrijgen voor een metalcafé. Niet zo´n tent waar Aerosmith op de tolerantiegrens ligt maar een echte, met alles tussen Iron Maiden en Nile in. De letterlijke reactie van de ambtenaar achter het loket in ons "stadskantoor" was; "ik denk niet dat dat gaat lukken want de gemeente wil zulk volk hier niet rond hebben hangen". Ik heb hem alleen nog maar even aangekeken , heb me omgedraaid en ben weggelopen... Be Patient, Death Will Come Eventually... |
|
quote: Hey, een regiogenoot, het kasteel brengt af en toe nog wel leuke metal. Jammer alleen van nationale bodem. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Voor de mensen in de buurt van Gouda, Rotterdam en Utrecht; ik ben medewerker van een jeugdsoos genaamd "De Bastille" in Schoonhoven. Wij hebben zowieso elke laatste zaterdag van de maand een metalavond en ook vaak bandjes. We hebben in het verleden bands gehad zoals Autumn, Brainshake, Memorial, Profane, Kurb Saatus, The Wounded, Agresion, Ordo Draconis en meer. Dus als je in de buurt van Schoonhoven woont en je een keertje verveelt kom gezellig langs. Deze maand zowieso op zaterdag de 27e September To Elysium. www.debastille.com Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Wat absurd! In Alphen hebben we zo'n metalcafé absoluut nodig! Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
quote: hee waar zit dat cafe? |
|
Kijk in het westland hebben we daar een oplossing voor: Het Hok. gewoon iets van een careven, schuur, container of iets anders simpels. En dat richt je goed in en dan heb je je eigen stijl uitgaansplek. lekker goedkoop bier!!!!! en ook nogges goeie muziek dat houd ons tenminste van de straat ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Heej dat hebben wij hier in Twente ook hoor! De zolder van de schuur van een kameraad van ons is ook omgebouwd tot halve kroeg ongeveer, inclusief bar, koelkast, geluidsinstallatie, barkrukken en 'n paar lekkere hangbanken... De boel is gedecoreerd met Grolsch-vlaggen, plaats/straatnaam- en verkeersborden, en vlaggetjes/lampjes... Wel gezellig om zo 's lekker te hangen als we geen zin hebben om te gaan stappen... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Hier sluit ik mij bij aan. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: *pilsjes drinken* ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ooit ging ik daar ook uit... Of naar Amsterdam. The Cave, Korsakof, Sam Sam... |
|
quote: Richting Tivoli lopen, als je daar aankomen bent gracht oversteken (kan zwemmend, kan ook over brug ) en dan naar rechts verder lopen en op gegeven moment zit het aan je rechterhand...volgens mij Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
gokje: ben jij die Mandy die moeder is van Josey? Of een andere? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Yup, in de Twijnstraat (vanaf centraal station te bereiken met bus 2), tegenover een Albert Heyn. Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
quote: Natuurlijk kan je ook gewoon lopen. Het is maar 15 min lopen van het centraal station en das dan nog op langzaam tempo. |
|
quote: Ben een keer met een stel vrienden op zaterdagavond van Acu/De Pit naar de Boothill saloon gelopen. Dat is echt een tyfus eind. We dachten dat er wat bandjes in de Pit stonden, maar was afgelast. Aangezien er in Acu niet zoveel aan was, zijn we dus maar naar de boothill gelopen. Gelukkig draaiden ze daar wel slayer. |
|
quote: ja alleen wij hebben heineken vlaggen maar langzamerhand begint het een beetje vies en gesloopt te worde omdat er sommige mensen (ik noem geen namen he Babylon ) niet goed met bier en metal om kunnen gaan ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: hmm, hey waar is dat? of bedoel je de keet van Goestin etc. bij Kremer? |
|
quote: ah! hij weet er ook al van... |
|
ohh... dan zullen ze er nu wel zitten, haha. |
|
Fuiven met muziek uit de jaren'70,'80 en '90 zijn altijd wel tof volgens mij...daar draaien ze veel new wave en regelmatig een hard nummer van o.a.AC/DC,Slayer,Channel Zero,noem maar op Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
In een keer goed... Chantellie [Dit bericht is gewijzigd door Mania op 17-09-2003 12:08] |
|
he Mandy, hier Chantal (voor 't geval je 't niet door hebt: de vriendin van Robert-Paul) So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Groningen is heel gaaf.. Vera, de Ster... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
In Tilburgcity hebben we dn extase.. 1 in de mand is er front to front, metalavondje op zondag, maar dan komter meestal geen hond opdagen. Verder isset er wel gezellig en op do vr en za isset gewoon je door de punk en ska heenbijten en dan komter af en toe nog wat metaal voorbij gehupst. VErder: goei volluk Ik heb gesproken |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |