IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Uitgaan voor metallieden. Vorige pagina | Volgende pagina
maniacM
Usericon van maniacM
Posted 07-09-2003 22:02 by maniacM Wijzig reactieProfiel van maniacMQuote dit bericht

Ik zit nu eindelijk in de buurt van hangplekken voor metalliefhebbers!!! De Rocks en Atak. Dat zal dan nog wel nix voorstellen in vergelijking met andere plekken, maar het is iig verbetering!!!


Dragonsfire
In Silence I Despair
Usericon van Dragonsfire
Posted 07-09-2003 22:35 by Dragonsfire Wijzig reactieProfiel van DragonsfireQuote dit berichthttp://www.silentdespair.nl

Hier in Alphen a/d Rijn (Z.Holland) is het bagger voor wat betreft metalgelegenheden. Men wil hier graag een stad zijn en wat betreft aantal inwoners kan dat ook (ongeveer 2 maal Gouda). Maar in de gemeenteraad heerst nog altijd de (christelijke)dorpsmentaliteit. In mijn ogen kan je echter pas een stad zijn als je alle facetten daarvan herbergt. Dus ook uitgaansgelegenheid voor metalheads. Maar dat komt er hier niet in. Ik ben een aantal jaren geleden bezig geweest om vergunningen te verkrijgen voor een metalcafé. Niet zo´n tent waar Aerosmith op de tolerantiegrens ligt maar een echte, met alles tussen Iron Maiden en Nile in. De letterlijke reactie van de ambtenaar achter het loket in ons "stadskantoor" was; "ik denk niet dat dat gaat lukken want de gemeente wil zulk volk hier niet rond hebben hangen". Ik heb hem alleen nog maar even aangekeken , heb me omgedraaid en ben weggelopen...


Be Patient, Death Will Come Eventually...


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 07-09-2003 22:39 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 7 september 2003 22:35 schreef Dragonsfire het volgende:
Hier in Alphen a/d Rijn (Z.Holland) is het bagger voor wat betreft metalgelegenheden. Men wil hier graag een stad zijn en wat betreft aantal inwoners kan dat ook (ongeveer 2 maal Gouda). Maar in de gemeenteraad heerst nog altijd de (christelijke)dorpsmentaliteit. In mijn ogen kan je echter pas een stad zijn als je alle facetten daarvan herbergt. Dus ook uitgaansgelegenheid voor metalheads. Maar dat komt er hier niet in. Ik ben een aantal jaren geleden bezig geweest om vergunningen te verkrijgen voor een metalcafé. Niet zo´n tent waar Aerosmith op de tolerantiegrens ligt maar een echte, met alles tussen Iron Maiden en Nile in. De letterlijke reactie van de ambtenaar achter het loket in ons "stadskantoor" was; "ik denk niet dat dat gaat lukken want de gemeente wil zulk volk hier niet rond hebben hangen". Ik heb hem alleen nog maar even aangekeken , heb me omgedraaid en ben weggelopen...


Hey, een regiogenoot, het kasteel brengt af en toe nog wel leuke metal. Jammer alleen van nationale bodem.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


invictis
Usericon van invictis
Posted 07-09-2003 22:44 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

Voor de mensen in de buurt van Gouda, Rotterdam en Utrecht; ik ben medewerker van een jeugdsoos genaamd "De Bastille" in Schoonhoven. Wij hebben zowieso elke laatste zaterdag van de maand een metalavond en ook vaak bandjes. We hebben in het verleden bands gehad zoals Autumn, Brainshake, Memorial, Profane, Kurb Saatus, The Wounded, Agresion, Ordo Draconis en meer. Dus als je in de buurt van Schoonhoven woont en je een keertje verveelt kom gezellig langs. Deze maand zowieso op zaterdag de 27e September To Elysium.

www.debastille.com




Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Edder
king from camelot
Usericon van Edder
Posted 07-09-2003 22:46 by Edder Wijzig reactieProfiel van EdderQuote dit berichthttp://www.edder.f2o.org

quote:
Op 7 september 2003 22:35 schreef Dragonsfire het volgende:
Hier in Alphen a/d Rijn (Z.Holland) is het bagger voor wat betreft metalgelegenheden. Men wil hier graag een stad zijn en wat betreft aantal inwoners kan dat ook (ongeveer 2 maal Gouda). Maar in de gemeenteraad heerst nog altijd de (christelijke)dorpsmentaliteit. In mijn ogen kan je echter pas een stad zijn als je alle facetten daarvan herbergt. Dus ook uitgaansgelegenheid voor metalheads. Maar dat komt er hier niet in. Ik ben een aantal jaren geleden bezig geweest om vergunningen te verkrijgen voor een metalcafé. Niet zo´n tent waar Aerosmith op de tolerantiegrens ligt maar een echte, met alles tussen Iron Maiden en Nile in. De letterlijke reactie van de ambtenaar achter het loket in ons "stadskantoor" was; "ik denk niet dat dat gaat lukken want de gemeente wil zulk volk hier niet rond hebben hangen". Ik heb hem alleen nog maar even aangekeken , heb me omgedraaid en ben weggelopen...


Wat absurd! In Alphen hebben we zo'n metalcafé absoluut nodig!


Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor!


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 08-09-2003 14:07 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2003 12:04 schreef Cynatica het volgende:
tja... ik hou het maar op elke vrijdagmiddag/avond Boothill in utrecht... daar willen ze ook nog wel eens goeie nummers draaien Onder het genot van een biertje is dat natuurlijk helemaal niet verkeerd

hee waar zit dat cafe?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-09-2003 15:35 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Kijk in het westland hebben we daar een oplossing voor: Het Hok. gewoon iets van een careven, schuur, container of iets anders simpels. En dat richt je goed in en dan heb je je eigen stijl uitgaansplek.
lekker goedkoop bier!!!!! en ook nogges goeie muziek

dat houd ons tenminste van de straat


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 08-09-2003 17:56 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2003 15:35 schreef ElitE het volgende:
Kijk in het westland hebben we daar een oplossing voor: Het Hok. gewoon iets van een careven, schuur, container of iets anders simpels. En dat richt je goed in en dan heb je je eigen stijl uitgaansplek.
lekker goedkoop bier!!!!! en ook nogges goeie muziek

dat houd ons tenminste van de straat


Heej dat hebben wij hier in Twente ook hoor! De zolder van de schuur van een kameraad van ons is ook omgebouwd tot halve kroeg ongeveer, inclusief bar, koelkast, geluidsinstallatie, barkrukken en 'n paar lekkere hangbanken...
De boel is gedecoreerd met Grolsch-vlaggen, plaats/straatnaam- en verkeersborden, en vlaggetjes/lampjes...
Wel gezellig om zo 's lekker te hangen als we geen zin hebben om te gaan stappen...


..."Hate can only create more hate"...


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 08-09-2003 18:10 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2003 17:56 schreef Immortella het volgende:
Heej dat hebben wij hier in Twente ook hoor! De zolder van de schuur van een kameraad van ons is ook omgebouwd tot halve kroeg ongeveer, inclusief bar, koelkast, geluidsinstallatie, barkrukken en 'n paar lekkere hangbanken...
De boel is gedecoreerd met Grolsch-vlaggen, plaats/straatnaam- en verkeersborden, en vlaggetjes/lampjes...
Wel gezellig om zo 's lekker te hangen als we geen zin hebben om te gaan stappen...


Hier sluit ik mij bij aan.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 08-09-2003 18:24 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2003 18:10 schreef No Nonsense het volgende:
Hier sluit ik mij bij aan.


*pilsjes drinken*


..."Hate can only create more hate"...


Mania
Usericon van Mania
Posted 09-09-2003 12:58 by Mania Wijzig reactieProfiel van ManiaQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2003 12:31 schreef Chantalie het volgende:
in Haarlem ga ik graag naar 't Patronaat, 't Melkwoud en de Gooth, en een enkele keer in de Fietsznfabriek.


Ooit ging ik daar ook uit...

Of naar Amsterdam. The Cave, Korsakof, Sam Sam...


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 09-09-2003 13:02 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 8 september 2003 14:07 schreef Griffin het volgende:
hee waar zit dat cafe?


Richting Tivoli lopen, als je daar aankomen bent gracht oversteken (kan zwemmend, kan ook over brug ) en dan naar rechts verder lopen en op gegeven moment zit het aan je rechterhand...volgens mij


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 09-09-2003 13:02 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

gokje: ben jij die Mandy die moeder is van Josey? Of een andere?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Sigrun
Valkyrian Dance of War
Usericon van Sigrun
Posted 10-09-2003 10:56 by Sigrun Wijzig reactieProfiel van SigrunQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2003 13:02 schreef Jebes het volgende:
Richting Tivoli lopen, als je daar aankomen bent gracht oversteken (kan zwemmend, kan ook over brug ) en dan naar rechts verder lopen en op gegeven moment zit het aan je rechterhand...volgens mij


Yup, in de Twijnstraat (vanaf centraal station te bereiken met bus 2), tegenover een Albert Heyn.


Slava! Slava! Heil! Heil! Heil!


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 10-09-2003 15:15 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 10:56 schreef Sigrun het volgende:
Yup, in de Twijnstraat (vanaf centraal station te bereiken met bus 2), tegenover een Albert Heyn.


Natuurlijk kan je ook gewoon lopen. Het is maar 15 min lopen van het centraal station en das dan nog op langzaam tempo.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 14-09-2003 21:57 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 15:15 schreef Pandora het volgende:
Natuurlijk kan je ook gewoon lopen. Het is maar 15 min lopen van het centraal station en das dan nog op langzaam tempo.

Ben een keer met een stel vrienden op zaterdagavond van Acu/De Pit naar de Boothill saloon gelopen. Dat is echt een tyfus eind. We dachten dat er wat bandjes in de Pit stonden, maar was afgelast. Aangezien er in Acu niet zoveel aan was, zijn we dus maar naar de boothill gelopen. Gelukkig draaiden ze daar wel slayer.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-09-2003 0:16 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 8 september 2003 17:56 schreef Immortella het volgende:
Heej dat hebben wij hier in Twente ook hoor! De zolder van de schuur van een kameraad van ons is ook omgebouwd tot halve kroeg ongeveer, inclusief bar, koelkast, geluidsinstallatie, barkrukken en 'n paar lekkere hangbanken...
De boel is gedecoreerd met Grolsch-vlaggen, plaats/straatnaam- en verkeersborden, en vlaggetjes/lampjes...
Wel gezellig om zo 's lekker te hangen als we geen zin hebben om te gaan stappen...



ja alleen wij hebben heineken vlaggen maar langzamerhand begint het een beetje vies en gesloopt te worde omdat er sommige mensen (ik noem geen namen he Babylon ) niet goed met bier en metal om kunnen gaan


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 15-09-2003 9:44 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 8 september 2003 17:56 schreef Immortella het volgende:
Heej dat hebben wij hier in Twente ook hoor! De zolder van de schuur van een kameraad van ons is ook omgebouwd tot halve kroeg ongeveer, inclusief bar, koelkast, geluidsinstallatie, barkrukken en 'n paar lekkere hangbanken...
De boel is gedecoreerd met Grolsch-vlaggen, plaats/straatnaam- en verkeersborden, en vlaggetjes/lampjes...
Wel gezellig om zo 's lekker te hangen als we geen zin hebben om te gaan stappen...


hmm, hey waar is dat?

of bedoel je de keet van Goestin etc. bij Kremer?


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 15-09-2003 9:45 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 8 september 2003 18:10 schreef No Nonsense het volgende:
Hier sluit ik mij bij aan.


ah! hij weet er ook al van...



XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 15-09-2003 16:11 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

ohh... dan zullen ze er nu wel zitten, haha.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 16-09-2003 21:52 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Fuiven met muziek uit de jaren'70,'80 en '90 zijn altijd wel tof volgens mij...daar draaien ze veel new wave en regelmatig een hard nummer van o.a.AC/DC,Slayer,Channel Zero,noem maar op


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Mania
Usericon van Mania
Posted 17-09-2003 12:07 by Mania Wijzig reactieProfiel van ManiaQuote dit bericht


In een keer goed... Chantellie

[Dit bericht is gewijzigd door Mania op 17-09-2003 12:08]


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 30-09-2003 13:09 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

he Mandy, hier Chantal (voor 't geval je 't niet door hebt: de vriendin van Robert-Paul)


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 30-09-2003 13:18 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Groningen is heel gaaf..
Vera, de Ster...


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


mortje
Kaasch
Usericon van mortje
Posted 01-10-2003 12:43 by mortje Wijzig reactieProfiel van mortjeQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mortje

In Tilburgcity hebben we dn extase.. 1 in de mand is er front to front, metalavondje op zondag, maar dan komter meestal geen hond opdagen.
Verder isset er wel gezellig en op do vr en za isset gewoon je door de punk en ska heenbijten en dan komter af en toe nog wat metaal voorbij gehupst.
VErder: goei volluk


Ik heb gesproken


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen