|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: kwas er gister, echt gaaf! goeie muziek ook geen boeren te bekennen trouwens? we waren eerst in de stairway, hadden ze een of andere frans bauer avond.. verschrikkelijk, acuut gevlucht en ik kom er dus ook nooit meer! |
|
Ik ga meest op vrijdagavond met wat vrienden bij iemand thuis zitten En op zaterdag zo ongeveer standaard Lazaru's en Metal Cafe in Leiden They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote:Ja de Boothill Saloon...je hebt er ook eentje in Amersfoort die is veel groter....ook een leuke metal kroeg in Amersfoort is The Flame...Utrecht heb je de Stair Way...en Tivoli soms....en de Ekko...aan de gracht. Blub Blub |
|
quote: Haha, ik ben zaterdag in De Doctor, het Blues Café én Popfront geweest! En kom ook regelmatig in Hedon en ben van plan vaker naar de Rock Inn te gaan, dat was wel gezellig namelijk .. Edit: stond vrijdag, moest dus zaterdag zijn [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 18-11-2003 23:21] ..."Hate can only create more hate"... |
|
Wie gaan er zaterdag allemaal naar stortebeker te Arnhem Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Hmm niet gezien.. |
|
quote: De boothill in Utrecht is wel een fijne tent ja. Binnenkort maar weer eens heen denk ik. Verder geld voor mij zo'n beetje hetzelfde als wat de rest van de Zwollenaren gepost hebben. Life doesn't get much better than this! |
|
k ga regelmatig naar busstop in reusel en heeel soms naar extase in tilburg maar de laatste tijd is er elk weekend wel een concert dus dat beschouw ik dan maar als uitgaan |
|
Hardrockcafé SoWhat in Ede!Afgelopen zondag speelde daar de Ozzy-revivalband, lagguh! http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
En in de buurt van Almere is er niks |
|
Ik ga soms in Eindhoven uit naar de Altstad of naar The thunder road house of in tilburg naar de Extase.......maar ik ben meeste van mijn weekend wel tijdens een concert te vinden...Vind uitgaan steeds saaier worden "Stories about unicorns and dragons are just fairytales, so were told. But don't we all have our personal dragons? Fantasy is a world not far from reality." |
|
quote: Idd, voor metalheads is er in alphen geen fuck te doen Woon zelf in Leimuiden, daar is al helemaaaaaaaaaaal geen klote te doen, denk je in alphen wat te vinden, neej hoor ons "stadskantoor" Idd, stadskantoor is wel een heel groot woord, tis net een kijkdoos met al die ramen en vage tekeningen erop [Dit bericht is gewijzigd door Metallica-Freak op 27-11-2003 11:56] They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Ik ga vooral uit in de Rock-Inn, de Docter en Popfront Af en toe een concertje in Hedon Jaja, Zwolle heeft veel LEUKE uitgaansgelegenheden... Waarom houden we niet een keer een meeting in de Rock-Inn in Zwolle ofzow, lachuh man! Afgelopen zaterdag ben ik nog naar de Stortebeker in Arnhem geweest, was ook gezellig! Btw Immortella: wanneer kom je weer?? |
|
Ja, waarom houden we niet een keer een meeting die voor mij ook in de buurt is! |
|
quote: Eh, ik ben vrijdag nog in de Doctor geweest! Maar ik ben aankomende vrijdag er wel weer, waar ben jij dan? Doctor of Rock-Inn? Ik vind de Rock-Inn leuker (vooral om de mensen die er zitten) maar ik werd afgelopen vrijdag meegesleept naar de Doctor.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: De mensen die in de Rock-Inn zitten zijn helemaal niet leuker, ik zat vrijdag in de Docter en niemand is zo leuk als ik! |
|
quote: Mwoah met de leuke uitgaansgelegenheden valt het tegen in Zwolle, okee af en toe leuke bandjes in popfront/hedon is wel leuk en zo nu en dan de Rock Inn is ook wel grappig. Om nu een meeting te houden in de Rock Inn? Wordt het een beetje erg druk daar geloof ik haha, als je dan toch een meeting wilt houden doe het dan op 24 Januari in Hedon (HEERSCHENDE BANDJES!!!) |
|
Das wel een goed idee jah! Enne Bram,wie ben je dan, ik moet je haast wel een keer gezien hebben... Dan gaan we volgende week een drinken in de docter of in de rock-inn (wat jij wil)! |
|
Morgenavond naar de boothill in utrecht! Zijn er hier meer mensen die mij gaan vergezellen? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote:BOOOOOOTHILLLL Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
reactie op de gesloten topic van cafekes we zijn juist heel deze lijst afgegaan, maar dit is zogoe als allemaal in holland, dus hebben we nog altijd geen gevonden in de gebeuren van antwerpen of oost-vlaanderen. moest iemand er weten zijn mercikes dan |
|
Kan je geen Nederlands? Will there ever be a better icon than myself? |
|
quote: Ik weet err niet echt zijn in die regio's, maar ik weet er wel twee in: West - Vlaanderen: BBQ, Oostende, tegen het Wapenplein (mijn stammetalkroeg Den Ast in Heule Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
De Frontline in Gent doet op een doordeweekse dag ook dienst als café. Toch? Beli Mawr: ik heb hier en daar iets positief opgevangen over de vort'n vis in Ieper. Ken je dit toevallig? [Dit bericht is gewijzigd door Curunír op 14-04-2004 21:55] "I find your lack of faith disturbing." |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |