IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Uitgaan voor metallieden. Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-11-2003 21:09 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Uitgaan doe ik voornamelijk in popfront (en zo af en toe Hedon), cafe de Docter (helaas meer en meer dezelfde kut muziek), Bluess cafe en de Rock Inn.

Tja en verder bezoek ik veel festivals en concerten..


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 15-11-2003 17:03 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2003 23:10 schreef El Chulo het volgende:
de boothill wellicht?
die is meer metal-georiënteerd dan de stairway, maar ik vond toch de stairway leuker. de boothill is meer voor boeren.

kwas er gister, echt gaaf! goeie muziek ook
geen boeren te bekennen trouwens?
we waren eerst in de stairway, hadden ze een of andere frans bauer avond.. verschrikkelijk, acuut gevlucht en ik kom er dus ook nooit meer!


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 15-11-2003 17:51 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Ik ga meest op vrijdagavond met wat vrienden bij iemand thuis zitten
En op zaterdag zo ongeveer standaard Lazaru's en Metal Cafe in Leiden


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


Sharky69 VS Afhoofd
Sharky The Sharkynator
Usericon van Sharky69 VS Afhoofd
Posted 18-11-2003 23:15 by Sharky69 VS Afhoofd Wijzig reactieProfiel van Sharky69 VS AfhoofdQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2003 21:32 schreef Griffin het volgende:
iemand had het ooit over een metalkroeg in Utrecht (behalve Stairway dan) weet iemand hier meer over?
Ja de Boothill Saloon...je hebt er ook eentje in Amersfoort die is veel groter....ook een leuke metal kroeg in Amersfoort is The Flame...Utrecht heb je de Stair Way...en Tivoli soms....en de Ekko...aan de gracht.


Blub Blub


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 18-11-2003 23:20 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2003 21:09 schreef MindlessMayo het volgende:
Uitgaan doe ik voornamelijk in popfront (en zo af en toe Hedon), cafe de Docter (helaas meer en meer dezelfde kut muziek), Bluess cafe en de Rock Inn.

Tja en verder bezoek ik veel festivals en concerten..


Haha, ik ben zaterdag in De Doctor, het Blues Café én Popfront geweest!
En kom ook regelmatig in Hedon en ben van plan vaker naar de Rock Inn te gaan, dat was wel gezellig namelijk ..

Edit: stond vrijdag, moest dus zaterdag zijn

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 18-11-2003 23:21]


..."Hate can only create more hate"...


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 25-11-2003 13:03 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Wie gaan er zaterdag allemaal naar stortebeker te Arnhem


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-11-2003 13:33 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 23:20 schreef Immortella het volgende:
Haha, ik ben zaterdag in De Doctor, het Blues Café én Popfront geweest!
En kom ook regelmatig in Hedon en ben van plan vaker naar de Rock Inn te gaan, dat was wel gezellig namelijk ..

Edit: stond vrijdag, moest dus zaterdag zijn


Hmm niet gezien..


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 25-11-2003 13:40 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 18 november 2003 23:15 schreef Sharky69 VS Afhoofd het volgende:
Ja de Boothill Saloon...je hebt er ook eentje in Amersfoort die is veel groter....ook een leuke metal kroeg in Amersfoort is The Flame...Utrecht heb je de Stair Way...en Tivoli soms....en de Ekko...aan de gracht.


De boothill in Utrecht is wel een fijne tent ja. Binnenkort maar weer eens heen denk ik.
Verder geld voor mij zo'n beetje hetzelfde als wat de rest van de Zwollenaren gepost hebben.


Life doesn't get much better than this!


Butcher of the Soul
Usericon van Butcher of the Soul
Posted 25-11-2003 14:04 by Butcher of the Soul Wijzig reactieProfiel van Butcher of the SoulQuote dit bericht

k ga regelmatig naar busstop in reusel en heeel soms naar extase in tilburg
maar de laatste tijd is er elk weekend wel een concert dus dat beschouw ik dan maar als uitgaan


GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 25-11-2003 14:19 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

Hardrockcafé SoWhat in Ede!Afgelopen zondag speelde daar de Ozzy-revivalband, lagguh!



metal blade
Usericon van metal blade
Posted 25-11-2003 15:13 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

En in de buurt van Almere is er niks


Nefertem
Usericon van Nefertem
Posted 25-11-2003 15:18 by Nefertem Wijzig reactieProfiel van NefertemQuote dit bericht

Ik ga soms in Eindhoven uit naar de Altstad of naar The thunder road house of in tilburg naar de Extase.......maar ik ben meeste van mijn weekend wel tijdens een concert te vinden...Vind uitgaan steeds saaier worden


"Stories about unicorns and dragons are just fairytales, so were told. But don't we all have our personal dragons? Fantasy is a world not far from reality."


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 25-11-2003 16:16 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2003 22:35 schreef Dragonsfire het volgende:
Hier in Alphen a/d Rijn (Z.Holland) is het bagger voor wat betreft metalgelegenheden. Men wil hier graag een stad zijn en wat betreft aantal inwoners kan dat ook (ongeveer 2 maal Gouda). Maar in de gemeenteraad heerst nog altijd de (christelijke)dorpsmentaliteit. In mijn ogen kan je echter pas een stad zijn als je alle facetten daarvan herbergt. Dus ook uitgaansgelegenheid voor metalheads. Maar dat komt er hier niet in. Ik ben een aantal jaren geleden bezig geweest om vergunningen te verkrijgen voor een metalcafé. Niet zo´n tent waar Aerosmith op de tolerantiegrens ligt maar een echte, met alles tussen Iron Maiden en Nile in. De letterlijke reactie van de ambtenaar achter het loket in ons "stadskantoor" was; "ik denk niet dat dat gaat lukken want de gemeente wil zulk volk hier niet rond hebben hangen". Ik heb hem alleen nog maar even aangekeken , heb me omgedraaid en ben weggelopen...


Idd, voor metalheads is er in alphen geen fuck te doen
Woon zelf in Leimuiden, daar is al helemaaaaaaaaaaal geen klote te doen, denk je in alphen wat te vinden, neej hoor

ons "stadskantoor" Idd, stadskantoor is wel een heel groot woord, tis net een kijkdoos met al die ramen en vage tekeningen erop

[Dit bericht is gewijzigd door Metallica-Freak op 27-11-2003 11:56]


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 26-11-2003 12:41 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Ik ga vooral uit in de Rock-Inn, de Docter en Popfront Af en toe een concertje in Hedon Jaja, Zwolle heeft veel LEUKE uitgaansgelegenheden... Waarom houden we niet een keer een meeting in de Rock-Inn in Zwolle ofzow, lachuh man!
Afgelopen zaterdag ben ik nog naar de Stortebeker in Arnhem geweest, was ook gezellig!
Btw Immortella: wanneer kom je weer??



B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 26-11-2003 17:34 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Ja, waarom houden we niet een keer een meeting die voor mij ook in de buurt is!


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 26-11-2003 17:51 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2003 12:41 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Ik ga vooral uit in de Rock-Inn, de Docter en Popfront Af en toe een concertje in Hedon Jaja, Zwolle heeft veel LEUKE uitgaansgelegenheden... Waarom houden we niet een keer een meeting in de Rock-Inn in Zwolle ofzow, lachuh man!
Afgelopen zaterdag ben ik nog naar de Stortebeker in Arnhem geweest, was ook gezellig!
Btw Immortella: wanneer kom je weer??



Eh, ik ben vrijdag nog in de Doctor geweest!
Maar ik ben aankomende vrijdag er wel weer, waar ben jij dan? Doctor of Rock-Inn? Ik vind de Rock-Inn leuker (vooral om de mensen die er zitten) maar ik werd afgelopen vrijdag meegesleept naar de Doctor..


..."Hate can only create more hate"...


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 27-11-2003 9:05 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2003 17:51 schreef Immortella het volgende:
Eh, ik ben vrijdag nog in de Doctor geweest!
Maar ik ben aankomende vrijdag er wel weer, waar ben jij dan? Doctor of Rock-Inn? Ik vind de Rock-Inn leuker (vooral om de mensen die er zitten) maar ik werd afgelopen vrijdag meegesleept naar de Doctor..



De mensen die in de Rock-Inn zitten zijn helemaal niet leuker, ik zat vrijdag in de Docter en niemand is zo leuk als ik!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-11-2003 9:44 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2003 12:41 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Ik ga vooral uit in de Rock-Inn, de Docter en Popfront Af en toe een concertje in Hedon Jaja, Zwolle heeft veel LEUKE uitgaansgelegenheden... Waarom houden we niet een keer een meeting in de Rock-Inn in Zwolle ofzow, lachuh man!



Mwoah met de leuke uitgaansgelegenheden valt het tegen in Zwolle, okee af en toe leuke bandjes in popfront/hedon is wel leuk en zo nu en dan de Rock Inn is ook wel grappig. Om nu een meeting te houden in de Rock Inn? Wordt het een beetje erg druk daar geloof ik haha, als je dan toch een meeting wilt houden doe het dan op 24 Januari in Hedon (HEERSCHENDE BANDJES!!!)


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 28-11-2003 13:31 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Das wel een goed idee jah! Enne Bram,wie ben je dan, ik moet je haast wel een keer gezien hebben... Dan gaan we volgende week een drinken in de docter of in de rock-inn (wat jij wil)!



Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 11-12-2003 22:34 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Morgenavond naar de boothill in utrecht! Zijn er hier meer mensen die mij gaan vergezellen?


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 11-12-2003 22:36 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 5 november 2003 21:32 schreef Griffin het volgende:
iemand had het ooit over een metalkroeg in Utrecht (behalve Stairway dan) weet iemand hier meer over?
BOOOOOOTHILLLL


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


m8san
Usericon van m8san
Posted 14-04-2004 21:45 by m8san Wijzig reactieProfiel van m8sanQuote dit bericht

reactie op de gesloten topic van cafekes

we zijn juist heel deze lijst afgegaan, maar dit is zogoe als allemaal in holland, dus hebben we nog altijd geen gevonden in de gebeuren van antwerpen of oost-vlaanderen.

moest iemand er weten zijn mercikes dan


Karin
Usericon van Karin
Posted 14-04-2004 21:48 by Karin Wijzig reactieProfiel van KarinQuote dit bericht

Kan je geen Nederlands?


Will there ever be a better icon than myself?


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 14-04-2004 21:50 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 14 april 2004 21:45 schreef m8san het volgende:
reactie op de gesloten topic van cafekes

we zijn juist heel deze lijst afgegaan, maar dit is zogoe als allemaal in holland, dus hebben we nog altijd geen gevonden in de gebeuren van antwerpen of oost-vlaanderen.

moest iemand er weten zijn mercikes dan

Ik weet err niet echt zijn in die regio's, maar ik weet er wel twee in:
West - Vlaanderen:
BBQ, Oostende, tegen het Wapenplein (mijn stammetalkroeg
Den Ast in Heule


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Curunír
Usericon van Curunír
Posted 14-04-2004 21:54 by Curunír Wijzig reactieProfiel van CurunírQuote dit bericht

De Frontline in Gent doet op een doordeweekse dag ook dienst als café.

Toch?

Beli Mawr: ik heb hier en daar iets positief opgevangen over de vort'n vis in Ieper. Ken je dit toevallig?

[Dit bericht is gewijzigd door Curunír op 14-04-2004 21:55]


"I find your lack of faith disturbing."


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen