|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
ik ga altijd naar het unreal in meppel. ZOals vanavond komt er een bandje, is wel lachen dus. |
|
De Gooth in Ridderkerk is ook wel aardig ! Bier is d'r 1 pleuro, maar ja dan zuip je wel heineken ! Eens in de zoveel tijd heb je daar een metal avond |
|
quote: 1 pleuro!!!!! Ik wou dat er bij ons middeleeuwse bedragen waren. (ok het is nou ook weer niet zo overdreven duur) Maar toch. Tormented soul of the long lost angel |
|
Ik mag nog niet uit Soms ga ik stiekem met vriendinnen wel eens weg maar dan krijg ik huisarrest... |
|
Ik ga zaterdag antwerpen eens verkennen, nog tips voor leuke metal kroegjes? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Nope Morgenavond eens foto's nemen in de BBQ, mijn stammetalkroeg in Oostende Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:En daarom kom je maar hier vervelen ? |
|
quote: [zet oostends accent op] oostende! gezellig stadje Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: idd, want de BBQ is daar Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: nog nooit gezien toen ik in oostende was. iig, zaterdag heel mischien naar Tears of Metal in Stabroek. Weet nog niet of ik zoveel zin heb om naar Epica te staan gapen. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Welke bands staan daar nog? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ach je kan altijd naar de gitarist gaan kijken (die is opzich wel knap) dus zo erg hoeft het niet te zijn. |
|
Epica (23u) Oceans of Sadness (22u) Axamenta (21u) Welkin (20u) Doors: 19u @panda: hm hm maar das niet het enige waarvoor ik naar een concert ga. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Nee, okee, maar als die andere bands een beetje tof zijn is het opzich wel te doen (alleen ik ken deze bands verder niet, dus dat kan ik je niet zeggen) |
|
quote: Die heb ik al vaak live gezien en blijvezn amusant live Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ook present? @panda: ik heb ze nog nooit gehoord uitgezonder Epica. Ik zie dan wel Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: neen, vorig weekend was al duur genoeg Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: hehe, same here, maar prijs valt voor mij goed mee. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Oh, ik reageer 5 maanden te laat maar ik ben morgen vast nog wel even in de Docter. |
|
quote: Het is waar! Het is waar! Het is W.A.A.R.!! Op De Muur noemen ze een "ben jij dan en dan ook daar en daar"-topic of een "ik ga dan en dan daar en daar heen, wie gaat er ook"-topic ook wel een ZM-topic. En E.I.N.D.E.L.I.J.K. weet ik waarom. Wow! Jullie zijn gewoon ècht! Gaaf! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
aha, goed bezig aaargh. iig, tears of metal gaat niet door voor mij, te moeilijk te bereiken. Dat word dan een zoektocht door antwerpen naar leuke tenten. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Ja hè? “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: is dat dan niet "chuck"? |
|
quote: Oeh, inside information. Hoe kom je daar aan, Hunneke? En wat leuk dat je Harry Potter leest. Maar dat is allemaal offtopic. Als je ontdekt dat iets waar is, dan noemen ze dat op De Muur gewoon waar. Chukc (sic) is als iets uhm... gewoon waar is en dat iedereen het al lang weet omdat het al lang op De Muur staat. Maar nu ben ik alweer offtopic. Ik vind het wel moeilijk, hoor. Waar ging het ook alweer over? Uitgaan voor metals? Doe ik niet. Maar ik ben dan ook niet metal. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |