IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Uitgaan voor metallieden. Vorige pagina | Volgende pagina
Meester
Houd den hertog hoogh in vaendel!
Usericon van Meester
Posted 17-04-2004 16:36 by Meester Wijzig reactieProfiel van MeesterQuote dit bericht

ik ga altijd naar het unreal in meppel. ZOals vanavond komt er een bandje, is wel lachen dus.


Dying_bride
Forgotten soul
Usericon van Dying_bride
Posted 18-04-2004 21:22 by Dying_bride Wijzig reactieProfiel van Dying_brideQuote dit bericht

Baroeg is meestal wel gezellig alleen moet je wel de kalender in de gaten houden want voor je het weet is er ineens een alternatieve dansavond

(sindsdien raadpleeg ik altijd de kalender van baroeg)


Tormented soul of the long lost angel


nekro
Usericon van nekro
Posted 18-04-2004 21:37 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

De Gooth in Ridderkerk is ook wel aardig ! Bier is d'r 1 pleuro, maar ja dan zuip je wel heineken ! Eens in de zoveel tijd heb je daar een metal avond


Dying_bride
Forgotten soul
Usericon van Dying_bride
Posted 18-04-2004 22:56 by Dying_bride Wijzig reactieProfiel van Dying_brideQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2004 21:37 schreef nekro het volgende:
De Gooth in Ridderkerk is ook wel aardig ! Bier is d'r 1 pleuro, maar ja dan zuip je wel heineken ! Eens in de zoveel tijd heb je daar een metal avond


1 pleuro!!!!! Ik wou dat er bij ons middeleeuwse bedragen waren. (ok het is nou ook weer niet zo overdreven duur) Maar toch.


Tormented soul of the long lost angel


Esessie
Usericon van Esessie
Posted 22-04-2004 19:03 by Esessie Wijzig reactieProfiel van EsessieQuote dit bericht

Ik mag nog niet uit Soms ga ik stiekem met vriendinnen wel eens weg maar dan krijg ik huisarrest...


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 22-04-2004 21:15 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Ik ga zaterdag antwerpen eens verkennen, nog tips voor leuke metal kroegjes?


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 22-04-2004 21:18 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 22 april 2004 21:15 schreef VodeVilicious het volgende:
Ik ga zaterdag antwerpen eens verkennen, nog tips voor leuke metal kroegjes?

Nope

Morgenavond eens foto's nemen in de BBQ, mijn stammetalkroeg in Oostende


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


nekro
Usericon van nekro
Posted 22-04-2004 21:20 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2004 19:03 schreef Esessie het volgende:
Ik mag nog niet uit Soms ga ik stiekem met vriendinnen wel eens weg maar dan krijg ik huisarrest...
En daarom kom je maar hier vervelen ?


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 22-04-2004 21:20 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2004 21:18 schreef beli mawr het volgende:
Nope

Morgenavond eens foto's nemen in de BBQ, mijn stammetalkroeg in Oostende


[zet oostends accent op] oostende! gezellig stadje


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 22-04-2004 21:22 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 22 april 2004 21:20 schreef VodeVilicious het volgende:
[zet oostends accent op] oostende! gezellig stadje

idd, want de BBQ is daar


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 22-04-2004 21:25 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2004 21:22 schreef beli mawr het volgende:
idd, want de BBQ is daar


nog nooit gezien toen ik in oostende was.

iig, zaterdag heel mischien naar Tears of Metal in Stabroek. Weet nog niet of ik zoveel zin heb om naar Epica te staan gapen.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 22-04-2004 21:26 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 22 april 2004 21:25 schreef VodeVilicious het volgende:
nog nooit gezien toen ik in oostende was.

iig, zaterdag heel mischien naar Tears of Metal in Stabroek. Weet nog niet of ik zoveel zin heb om naar Epica te staan gapen.

Welke bands staan daar nog?


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 22-04-2004 21:26 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2004 21:25 schreef VodeVilicious het volgende:
nog nooit gezien toen ik in oostende was.

iig, zaterdag heel mischien naar Tears of Metal in Stabroek. Weet nog niet of ik zoveel zin heb om naar Epica te staan gapen.

Ach je kan altijd naar de gitarist gaan kijken (die is opzich wel knap) dus zo erg hoeft het niet te zijn.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 22-04-2004 21:29 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Epica (23u)
Oceans of Sadness (22u)
Axamenta (21u)
Welkin (20u)

Doors: 19u

@panda: hm hm maar das niet het enige waarvoor ik naar een concert ga.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 22-04-2004 21:30 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2004 21:29 schreef VodeVilicious het volgende:
Epica (23u)
Oceans of Sadness (22u)
Axamenta (21u)
Welkin (20u)

Doors: 19u

@panda: hm hm maar das niet het enige waarvoor ik naar een concert ga.

Nee, okee, maar als die andere bands een beetje tof zijn is het opzich wel te doen (alleen ik ken deze bands verder niet, dus dat kan ik je niet zeggen)


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 22-04-2004 21:30 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 22 april 2004 21:29 schreef VodeVilicious het volgende:
Oceans of Sadness (22u)
Axamenta (21u)


Die heb ik al vaak live gezien en blijvezn amusant live


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 22-04-2004 21:32 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2004 21:30 schreef beli mawr het volgende:
Die heb ik al vaak live gezien en blijvezn amusant live



Ook present?

@panda: ik heb ze nog nooit gehoord uitgezonder Epica. Ik zie dan wel


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 22-04-2004 21:33 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 22 april 2004 21:32 schreef VodeVilicious het volgende:
Ook present?

@panda: ik heb ze nog nooit gehoord uitgezonder Epica. Ik zie dan wel

neen, vorig weekend was al duur genoeg


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 22-04-2004 21:36 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2004 21:33 schreef beli mawr het volgende:
neen, vorig weekend was al duur genoeg


hehe, same here, maar prijs valt voor mij goed mee.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-04-2004 21:39 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2003 13:31 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Das wel een goed idee jah! Enne Bram,wie ben je dan, ik moet je haast wel een keer gezien hebben... Dan gaan we volgende week een drinken in de docter of in de rock-inn (wat jij wil)!



Oh, ik reageer 5 maanden te laat maar ik ben morgen vast nog wel even in de Docter.


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 22-04-2004 21:54 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

quote:
Op 22 april 2004 21:32 schreef VodeVilicious het volgende:
Ook present?

@panda: ik heb ze nog nooit gehoord uitgezonder Epica. Ik zie dan wel


Het is waar! Het is waar! Het is W.A.A.R.!!

Op De Muur noemen ze een "ben jij dan en dan ook daar en daar"-topic of een "ik ga dan en dan daar en daar heen, wie gaat er ook"-topic ook wel een ZM-topic. En E.I.N.D.E.L.I.J.K. weet ik waarom.

Wow! Jullie zijn gewoon ècht! Gaaf!


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 22-04-2004 22:05 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

aha, goed bezig aaargh.

iig, tears of metal gaat niet door voor mij, te moeilijk te bereiken. Dat word dan een zoektocht door antwerpen naar leuke tenten.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 22-04-2004 22:11 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

quote:
Op 22 april 2004 22:05 schreef VodeVilicious het volgende:
aha, goed bezig aaargh.


Ja hè?


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-04-2004 22:31 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2004 21:54 schreef Aaargh het volgende:
Het is waar! Het is waar! Het is W.A.A.R.!!

Op De Muur noemen ze een "ben jij dan en dan ook daar en daar"-topic of een "ik ga dan en dan daar en daar heen, wie gaat er ook"-topic ook wel een ZM-topic. En E.I.N.D.E.L.I.J.K. weet ik waarom.

Wow! Jullie zijn gewoon ècht! Gaaf!


is dat dan niet "chuck"?


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 22-04-2004 22:37 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

quote:
Op 22 april 2004 22:31 schreef attila_de_hun het volgende:
is dat dan niet "chuck"?


Oeh, inside information. Hoe kom je daar aan, Hunneke?

En wat leuk dat je Harry Potter leest.

Maar dat is allemaal offtopic. Als je ontdekt dat iets waar is, dan noemen ze dat op De Muur gewoon waar. Chukc (sic) is als iets uhm... gewoon waar is en dat iedereen het al lang weet omdat het al lang op De Muur staat.

Maar nu ben ik alweer offtopic. Ik vind het wel moeilijk, hoor. Waar ging het ook alweer over? Uitgaan voor metals?

Doe ik niet. Maar ik ben dan ook niet metal.


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen