|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Toen het uitging, was ik behoorlijk devastated.... Om maarmet DUNEII te spreecken Dit slaat nergens op. |
|
Maastricht-> witte ballonnen Gaaspiep |
|
HOORN! THE GATE!! |
|
voorschoten!!!! niks "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Dan zie ik jou de 23ste |
|
de stortebeker op zaterdag avond Z.U.I.G.T. de laatste tijd behoorlijk... slechte muziek en domme mensen.. vin je het gek dat iedereen naar de Genisis in nijmegen verkast... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: Da's toch een muziekhalletje? Zeker Dynamorockkelder-achtig o.i.d., m.a.w.: meestal beukmuziek en stappen en af-en-toe een klein optreden. |
|
quote: |
|
quote: Great minds drink alike NP: DragonForce - Disciples Of Babylon For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Nieuwpoort(België) is helemaal niets voor een metalhead om uit te gaan.voor wat concerten moet ik toch al vlug naar Gent of Antwerpen rijden wat een heel eind voor me is.Ik rijd namelijk niet op water....Hoe dan ook,op 11 april komt NECROPHAGIA naar de biebob in vosselaar !!!daar zal ik zeker zijn ,evenals graspop ,dat dit jaar weer wordt geheadlinet door mijn favoriete groep allertijden :IRON MAIDEN Maar tis natuurlijk wel triestig gesteld voor een metalhead natuurlijk é.Voor elk deftig metalcafeetje of zaaltje zijn er honderden discotheken en andere gaytoestanden.nu ja,bekijk het positief,dat leidt tot agressieve gevoelens,gevoelens van haat,die allemaal kunnen gebruikt worden voor het creeëren van ziekelijke,vette en keiharde metal, JOIN THE MADNESS !!! Death is not the end !!! Gore Forever !!! |
|
Thuis op de bank met een goed boek en een lekker biertje |
|
Straks weer naar The Gate |
|
Metallieden moeten gewoon met een stel vrienden wat biertjes drinken en lol hebben, dat heerscht harder dan uitgaan Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Second that! Al die andere mensen die ook toevallig in een of ander te druk café hangen heb je helemaal niet nodig voor gezelligheid. Integendeel, ik kan ze missen als kiespijn! |
|
Extase in Tilburg. Kutmuziek, veel kleuters maar ookwel leuke mensen en je moet wat |
|
die twee keer dat ik in de extase was heb ik mew erg goed vermaakt |
|
er WAS de eurobar in apeldoorn (keiharde metal) er WAS de stairway in apeldoorn (softe (nu)metal) er IS de ozzy in apeldoorn (rock) maarja who cares, ben toch niet zo vaak in apeldoorn en tegen de verwachting in ga ik hier inz wolle eigenlijk ook niet eens meer uit... Je moeder. |
|
quote: er komt een nieuw rock cafe in zwolle.... (hoorde ik laatst in cafe de docter, in zwolle) |
|
Voordeel vaan zwolliewood is dat er ook kraakfeesten zijn. zoals afgelopen vrijdag, oa Maliën speelde. Nadeel is wel dat de laatste trein naar nijmegen om 22.49 gaat |
|
quote: ben wel eens in de docter geweest maar nee, heb wel betere dingen te doen dan tussen die koters te zitten en indien geen koters, ander volk waar ik me toch alleen maar aan irriteer hehehe [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 31-03-2003 10:39] Je moeder. |
|
Ik ben ook één keer in de Docter geweest, was wel gaaf, maar dat was dan ook na Kreator/Sodom/Destruction/Dew Scented, dus was er waarschijnlijk wat meer metalvolk dan gewoonlijk, en ik was toch al behoorlijk lam tegen die tijd Was overigens een geweldige avond, eerst in de trein vanuit Grunn begonnen met drinken, daarna concert (heb nog staan headbangen met vage duitsers, en bier gekregen van Tom Angelripper), en daarna de kroeg in, vervolgens naar de shoarmaboer en luidkeels metal liederen zingen (mensen waren echt flink geirriteerd), en wat meer pils gehaald, vervolgens een teringeind lopen, en wat nadrinken NP: Bruce Dickinson & Montserrat Caballe - Bohemian Rhapsody For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: Dan moet je wel vrienden hebben natuurlijk. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: En als ik het goed begrijp van mijn kleine schoonbroertje van 15 komt er nu voornamelijk 16- mensen...... Hij komt er ook en echt metalfreak zullen we hem nu ook weer niet noemen! leuke naam hè?! |
|
quote: Bill is wel erg... Maar je mag nog wel een keer ,met mij en vies mannetje mee naar metropool als er een goed concert is, kun je hier vast wel blijven slapen! Hoef je niet zielig terug naar vroomshoop midden in de nacht. leuke naam hè?! |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |