IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Uitgaan voor metallieden. Vorige pagina | Volgende pagina
HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 29-08-2003 14:37 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 29 augustus 2003 4:17 schreef HgarrothwulfF het volgende:
apeldoorn is en blijft kankersaai met zijn ozzy

is er verder in de landen nog at te beleven wat géén populaire huppelkankerhoerenslettenkutjes bar is?
kwas wel erg creatief met woorden vanacht

maar ach, apeldoorn is dood...


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


obscenum
Usericon van obscenum
Posted 29-08-2003 14:41 by obscenum Wijzig reactieProfiel van obscenumQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fracturedinsanity

aaaaaaaaaah effe reclame maken

metalcafé FixXxer

Walputstraat 19
Hasselt
(achter stadhuis)

muziek gaande van AC/DC tot Dying Fetus


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-08-2003 14:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Neiamdn weet wat in Delfzijl ?


campske666
Usericon van campske666
Posted 29-08-2003 14:52 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2003 14:41 schreef obscenum het volgende:
aaaaaaaaaah effe reclame maken

metalcafé FixXxer

Walputstraat 19
Hasselt
(achter stadhuis)

muziek gaande van AC/DC tot Dying Fetus



k ben zondag nog in de Witte Non geweest. De muziek is daar wel goed, maar de sfeer was niet geweldig.


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 29-08-2003 15:08 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2003 14:50 schreef Jenje het volgende:
Neiamdn weet wat in Delfzijl ?
In Delfzijl is gewoon niks...


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-08-2003 15:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2003 15:08 schreef anonymous het volgende:
In Delfzijl is gewoon niks...

Seems like it
Nha ja, Groningen is deichtbij


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 29-08-2003 16:21 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

Met een stel vrienden lol maken is beter dan uitgaan vind ik. Moet je natuurlijk wel vrienden hebben die ook goede metal luisteren, anders schiet het nog niet op ;-) Hier in de buurt is toch geen enkel metal-cafe ofzo, dus verzinnen we maar een alternatief.
Goeie muziek, lol met je vrienden en bier, wat wil je nog meer?


zo kan ie wel weer


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 29-08-2003 17:02 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

wij draaien tijdens het indrinken heerschende muziek en daarna gaan we naar Café Extase (in Tilburg)


no text supplied


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 29-08-2003 17:22 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 23:37 schreef Sater het volgende:
Ik ben zo'nn beetje altijd te vinden in De Gonz
Dit is een Societeit/jongerencentrum. Er wordt allen alternatieve muziek gedraait, veel metal (ook onbekende zooi) het merendeel van de bezoekers is metalhead, verder ook punk, ska, 80's enz...
en het bier is goedkoop, 1,10 voor een (Amstel)tappie. Komt allen eens langs zou ik zeggen, opvrijdag sta ik altijd achter de bar. En we hebben ook een keer per maand bands staan.


Eigenlijk hetzelfde dan alleen dat ik eens in de twee weken achter de bar sta op zaterdagavond.
De dertiende treden er weer bandjes in de gonz op.
vuist. http://home.planet.nl/~bakk5798/
En Stronghold. http://www.cyberstronghold.com

Dus komt allen op 13 september naar de gonz.
We sluiten pas als er nog maar een of dire mensen zijn dus we zijn vaak open tot een uur of zes. De eerste trein gaat niet zo heel veel later.


Thommortal
monstrosity
Usericon van Thommortal
Posted 29-08-2003 17:29 by Thommortal Wijzig reactieProfiel van ThommortalQuote dit berichthttp://members.lycos.nl/tgtfp

in Soest valt geen hol te beleven in iedergeval. de Artishock is het enige en daar barst het van de Slipknotters en de Korny's...

[Dit bericht is gewijzigd door Thommortal op 29-08-2003 17:29]


HEERSCHT


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 29-08-2003 18:31 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik woon zelf in Alblasserdam(bij Dordrecht) maar daar is ook amper wat te beleven. Daarom ga ik meestal uit in Elektra(Sliedrecht) Dat is een café met zaaltje waar geregeld bandjes optreden. Soms zit ik ook in een café in Papendrecht waar ze alternatieve muziek draaien en soms bandjes optreden.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 29-08-2003 22:18 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

DRINGEND EEN METALKROEG GEZOGD DIE ZICH BREDA GEVESTIGD HEEFT!


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 30-08-2003 13:30 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2003 14:50 schreef Jenje het volgende:
Neiamdn weet wat in Delfzijl ?


Jenje, er zijn redenen waarom in Delfzijl zo makkelijk en goedkoop een woning te vinden is. Dit is er een van.



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-08-2003 13:32 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2003 22:18 schreef Tormented soul het volgende:
DRINGEND EEN METALKROEG GEZOGD DIE ZICH BREDA GEVESTIGD HEEFT!



GEZOGD????????????????????


..."Hate can only create more hate"...


Sater
Usericon van Sater
Posted 30-08-2003 15:03 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Dat is iets uit Startrek denk ik


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 30-08-2003 15:05 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Op 29 augustus 2003 22:18 schreef Tormented soul het volgende:
DRINGEND EEN METALKROEG GEZOGD DIE ZICH BREDA GEVESTIGD HEEFT!



... ahaaa, een gat in de markt ginder in Breda... begin er zelf één zou ik zeggen


BellaDamaNocturna
BIERKOMENNNNN
Usericon van BellaDamaNocturna
Posted 30-08-2003 15:23 by BellaDamaNocturna Wijzig reactieProfiel van BellaDamaNocturnaQuote dit berichthttp://img18.photobucket.com/albums/v53/BellaDamaNocturna/meversusme/th_Foto_1338.jpg

wij zullen vanaaf wel in de stortebeker hangen


AARGHHH


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-08-2003 18:38 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2003 15:23 schreef BellaDamaNocturna het volgende:
wij zullen vanaaf wel in de stortebeker hangen


Heej, dat is toch in Arnhem? Hoorde ik laatst van een vriend... Zit een metalkroegje boven ofzo?


..."Hate can only create more hate"...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-08-2003 18:40 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

In de jaren 80 gingen we altijd naar Heerenveen.De pomerance heette die tent.Muziek van ac/dc tot en met sodom.Bier uit de fles,en het mooiste was dat die tent pas dichtging als de laatste klanten vertrokken.Dus tot 's morgens een uur of 8 zaten we daar bier naar binnen te slaan.Helaas is ook die tent dicht


spelfout weggehaald...


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 30-08-2003 18:47 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Jammer, dat alles zo ver is.
maar ik heb altijd de solution nog.
Hillegoms Bier (Springbok, Erik de Noorman) ende Metal


einsatzcommando
Orval
Usericon van einsatzcommando
Posted 30-08-2003 19:19 by einsatzcommando Wijzig reactieProfiel van einsatzcommandoQuote dit berichthttp://www.enfeeble.nl

Ja, echt heel gaaf dit allemaal. Veel van jullie hebben een goede tent gevonden met veel gezelligheid ende bier.

Maar in Den Haag is het echt heel erg bagger.
Hmm, je hebt de Confusion, waar zelfs een kabouter claustrofobisch van word.
En... de Franse Bulldog, maar daar wil je echt niet naar binnen als metalhead zijnde.
Het zit daar namelijk vol met van die nu-metalheads (nou ja, metalheads, eerder nu-homo's) en andere posers tussen de 11 en 14 jaar.

Waarom begint men niet gewoon in elke woonplaats standaard een ouderwets Taveerne met massief eiken tafels, mannen met baarden ende Orval geschonken in houten pullen?


Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 30-08-2003 19:32 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

omdat dat gay is


Trieste gast


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-08-2003 20:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2003 14:50 schreef Jenje het volgende:
Neiamdn weet wat in Delfzijl ?



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-08-2003 20:24 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2003 18:38 schreef Immortella het volgende:
Heej, dat is toch in Arnhem? Hoorde ik laatst van een vriend... Zit een metalkroegje boven ofzo?

volgens mij is dat gedeelte niet meer open, maar dat weet ik niet zeker.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 30-08-2003 20:27 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2003 19:19 schreef einsatzcommando het volgende:
Ja, echt heel gaaf dit allemaal. Veel van jullie hebben een goede tent gevonden met veel gezelligheid ende bier.

Maar in Den Haag is het echt heel erg bagger.
Hmm, je hebt de Confusion, waar zelfs een kabouter claustrofobisch van word.
En... de Franse Bulldog, maar daar wil je echt niet naar binnen als metalhead zijnde.
Het zit daar namelijk vol met van die nu-metalheads (nou ja, metalheads, eerder nu-homo's) en andere posers tussen de 11 en 14 jaar.

Waarom begint men niet gewoon in elke woonplaats standaard een ouderwets Taveerne met massief eiken tafels, mannen met baarden ende Orval geschonken in houten pullen?


Nee, Rotterdam dan... Alleen de Baroeg waar ze nooit meer toffe concerten hebben. En als er geen concerten zijn is er geen kip te bekennen.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen