IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Asphyx Volgende pagina
Mr. Peecock
Usericon van Mr. Peecock
Posted 21-03-2003 14:29 by Mr. Peecock Wijzig reactieProfiel van Mr. PeecockQuote dit bericht

Hoe denkt men hier over deze Nederlandse death metal band? Naar mijn mening zijn ze behoorlijk 'vergeten'.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 21-03-2003 14:33 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Cultband .. geniaal gewoon.

Heerscht zowat alles d'r uit ... helaas zijn ze weer eens uit elkaar, ik vond dat Gubbels het ook zeer goed deed.


Ik, Wil Schuurman


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 21-03-2003 14:36 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Wel ok, bestaat hier niet al een topic over?


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 21-03-2003 14:41 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Naar mijn weten niet.

NP: Asphyx - Streams of ancient wisdom

Wel godver, die solo van Eric is echt onmenselijk !!


Ik, Wil Schuurman


EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 21-03-2003 17:26 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Ik ken de bandnaam al een hele tijd, en heb 3 weken geleden bij een maat van me een hele hoop demo's meegenomen (oa. Sinister, Gorefest, Macabre, Deceased, Dr.Shrinker, Nocturnus, Sindrome, Cadaver enz.enz.) en daar zat dus ook die "Crush The Cenotaph- demo" van ze bij. Effe geluisterd en ik moet zeggen, het klonk allemaal behoorlijk lekker. Ik denk dat ik binnenkort maar eens een cd van ze ga kopen.

De vraag is alleen : WELKE ??


BLASTBEATS FOREVER


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 21-03-2003 17:48 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Alle cd's zijn verplichte aanschaf voor liefhebbers van logge deathmetal


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 21-03-2003 21:51 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2003 14:36 schreef Inside-Lie het volgende:
Wel ok, bestaat hier niet al een topic over?

Volgens mij is dit de derde of vierde...

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 21-03-2003 21:52]


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-03-2003 0:09 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2003 17:48 schreef Hub de Gallier het volgende:
Alle cd's zijn verplichte aanschaf voor liefhebbers van logge deathmetal
Reeds! And loooove them!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-03-2003 4:11 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 21 maart 2003 17:26 schreef EvilPietje het volgende:
Ik ken de bandnaam al een hele tijd, en heb 3 weken geleden bij een maat van me een hele hoop demo's meegenomen (oa. Sinister, Gorefest, Macabre, Deceased, Dr.Shrinker, Nocturnus, Sindrome, Cadaver enz.enz.) en daar zat dus ook die "Crush The Cenotaph- demo" van ze bij. Effe geluisterd en ik moet zeggen, het klonk allemaal behoorlijk lekker. Ik denk dat ik binnenkort maar eens een cd van ze ga kopen.

De vraag is alleen : WELKE ??


Toevallig de Nocturnus demo uit 88 of de Science of horror demo?

Niet elk Asphyx album is een absolute aanrader; één titelloos album valt buiten de typische Asphyx stijl; op zichzelf wel gaaf maar anders dus...
Eerste die me te binnen schoot was 'Last one on earth' en de laatste 'On the wings of inferno' is ook super maar de andere cd's zijn zeker tof! Vergeet trouwens Soulburn - Feeding on angels niet!!!!!

Ik zoek trouwens het album -of een kopie van Comecon - Converging conspiracies omdat Martin van Drunen hierop zingt; kan iemand hiervoor zorgen? Heb aardig wat ruilmateriaal (o.a. andere demo's met van Drunen)

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-03-2003 14:47]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 22-03-2003 9:12 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 21 maart 2003 17:26 schreef EvilPietje het volgende:
Ik ken de bandnaam al een hele tijd, en heb 3 weken geleden bij een maat van me een hele hoop demo's meegenomen (oa. Sinister, Gorefest, Macabre, Deceased, Dr.Shrinker, Nocturnus, Sindrome, Cadaver enz.enz.) en daar zat dus ook die "Crush The Cenotaph- demo" van ze bij. Effe geluisterd en ik moet zeggen, het klonk allemaal behoorlijk lekker. Ik denk dat ik binnenkort maar eens een cd van ze ga kopen.

De vraag is alleen : WELKE ??


Zo dan! Gaaf!!


EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 22-03-2003 10:26 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

[quote]Op 22 maart 2003 4:11 schreef Mutilator het volgende:

Toevallig de Nocturnus demo uit 88 of de Science of horror demo?

quote]

Het is de Science Of Horror-demo

[Dit bericht is gewijzigd door EvilPietje op 22-03-2003 10:27]


BLASTBEATS FOREVER


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 22-03-2003 12:31 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik zelf ga voor Embrace the death !! Enorm duister, log en zwaar !!

The Rack is ook geweldig, evenals last one on earth. God cries en asphyx ken ik eerlijk gezegd niet. On the wings of inferno is ook geweldig met Gubbels !!


Ik, Wil Schuurman


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-03-2003 20:03 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2003 4:11 schreef Mutilator het volgende:
Toevallig de Nocturnus demo uit 88 of de Science of horror demo?

Niet elk Asphyx album is een absolute aanrader; één titelloos album valt buiten de typische Asphyx stijl; op zichzelf wel gaaf maar anders dus...
Eerste die me te binnen schoot was 'Last one on earth' en de laatste 'On the wings of inferno' is ook super maar de andere cd's zijn zeker tof! Vergeet trouwens Soulburn - Feeding on angels niet!!!!!

Ik zoek trouwens het album -of een kopie van Comecon - Converging conspiracies omdat Martin van Drunen hierop zingt; kan iemand hiervoor zorgen? Heb aardig wat ruilmateriaal (o.a. andere demo's met van Drunen)
Je hebt er niets aan, maar heb deze laatst 2e hands gekocht voor m'n eerste ex... Ze is een enorme van Drunen fan. Als ik em ooit weer tegenkom is ie voor jou.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-03-2003 3:59 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 22 maart 2003 20:03 schreef Greycloak het volgende:
Je hebt er niets aan, maar heb deze laatst 2e hands gekocht voor m'n eerste ex... Ze is een enorme van Drunen fan. Als ik em ooit weer tegenkom is ie voor jou.


Thanx for the offer , maar ik heb 'em ondertussen op mp3; binnenkort onderwerpen aan een luisterbeurt....


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 25-03-2003 22:56 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Waarom vindt iedereen van Drunen de beste asphyx frontman ? Ik vond Theo echt enorm goed klinken op embrace the death. OK, op god cries is het echt stukken minder ...

Wannes vond ik ook een erg goede keuze, niet zo'n standaard saaie grunt maar echt een ziekelijk geluid. Wat vindt met hier van soulburn eigenlijk ?


Ik, Wil Schuurman


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-03-2003 23:30 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2003 22:56 schreef Snagger het volgende:
Waarom vindt iedereen van Drunen de beste asphyx frontman ? Ik vond Theo echt enorm goed klinken op embrace the death. OK, op god cries is het echt stukken minder ...

Wannes vond ik ook een erg goede keuze, niet zo'n standaard saaie grunt maar echt een ziekelijk geluid. Wat vindt met hier van soulburn eigenlijk ?
Soulburn is ook vette heersch, Daniels op gitaar, wat moet je nog meer weten?

Oh ja, Comecon is een beetje anders dan je gewend bent van Van Drunen, maar wel goed.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 26-03-2003 11:19 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Van Assfix ken ik eigenlijk alleen LOOE en die kon mij destijds (7 jaar terug ofzo) ook na 10 luiterbeurten niet overtuigen.
Ik hoor die 1ste track nog steeds in m'n kop naklinken (kun je nagaan dat het een sterk gemengde indruk heeft achtergelaten).

Begint lekker met scheurende slaggitaren en midtempo beukende drums en dan komt die van Drunen met z'n stem die er vanwege de mix m.i. er he-le-maal NIET bij past.
*luitert in z'n kop nog dat "whaahaaahhwhaa wwhuhuhahaha" na van van Drunen met die lachwekkend domme teksten (herinner ik me nog!)*
Bij het 1ste refrein gaan de gitaren langzamer spelen en vanaf dat moment vind ik er geen bal meer aan.
Slaapverwekkend is hoe ik het me -in 1 woord samengevat- kan herinneren.

Neemt niet weg dat ik de andere albums nog moet en WIL horen.
Heb verder 1 of 2 tracks van The Rack gehoord op de Century Media compilatie "In the Eyes of Death" maar die kan ik me niet meer herinneren.


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 26-03-2003 11:21]


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-04-2003 23:07 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2003 11:19 schreef MBMarduk het volgende:
*luitert in z'n kop nog dat "whaahaaahhwhaa wwhuhuhahaha" na van van Drunen met die lachwekkend domme teksten (herinner ik me nog!)*

Lachwekkend domme teksten?!? Ik vind ze echt niet beter of minder dan gewoon gemiddeld! Hoe moet jij de teksten op bijvoorbeeld de eerste van Death wel niet vinden dan? Heb je wel eens wat van Fleshcrawl gelezen voor je iets van Asphyx zegt?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 03-04-2003 11:04 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Heh, daar maak je me een vergelijking zeg!
(met de eerste death...)
Je had net zo goed Angelcorpse- en Mortician-teksten kunnen vergelijken.
Ik denk dat ik iets te voorbarig ben geweest met het verklaren van Asphyx teksten als dien maar ik vind ze toch "niet bij de muziek passen".
Net zoiets als als Absurd NS-teksten in een K3 deuntje.

*Wel moet ik erbij vermelden dat die "domme" Mortician-teksten gewoon bij de muziek past. "Ingenieuze teksten" passen er gewoon niet bij m.i.


Benhume
Usericon van Benhume
Posted 03-04-2003 11:40 by Benhume Wijzig reactieProfiel van BenhumeQuote dit berichthttp://www.inhume.nl

Weet iemand eigenlijk wie die drummer op het Asphyx / Asphyx album is?




Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 03-04-2003 12:20 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Open deurtje Ben... dat was toch Roel nietwaar?


!!! THE SIGN IS ON !!!


Benhume
Usericon van Benhume
Posted 03-04-2003 12:42 by Benhume Wijzig reactieProfiel van BenhumeQuote dit berichthttp://www.inhume.nl

ow, ik was in de veronderstelling dat dat niet echt bekend was , sowwie

out now!



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-04-2003 14:58 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2003 12:42 schreef Benhume het volgende:
ow, ik was in de veronderstelling dat dat niet echt bekend was , sowwie

out now!
Haha, echt wel! Heb nog met Roel gepraat na jullie demo presentatie in Simplon, Groningen, nu zo'n 7? 8? jaar geleden en toen wist ik het ook al, hehehe. Roadie geweest bij een band waar jullie toen mee optraden (Awakening) en onze drummer en Roel kenden mekaar al volgens mij, zodoende. Volgens mij was Roel niet echt blij dat hij niet eens op de bedankjes lijst stond, is het wel?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 03-04-2003 15:29 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2003 14:58 schreef Greycloak het volgende:
Roadie geweest bij een band waar jullie toen mee optraden (Awakening) en onze drummer en Roel kenden mekaar al volgens mij, zodoende.
Die drummer, was dat Peter K.?


Touché, pussycat!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-04-2003 15:35 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2003 15:29 schreef Sporty Voleg het volgende:
Die drummer, was dat Peter K.?
Ja, voormalig lid der Mensheid Peter K. uit S., thans meende ik residerende te A.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 03-04-2003 21:14 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Tevens voormalig lid van het almachtige Seizure? Die Peter K.?


Touché, pussycat!


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen