![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: eric woont niet meer in de buurt. het laatst dat ik hem heb gezien is toen ze in het voorprogramma van testament speelde in de effenaar(als ik het goed heb) dus dat is al weer heel langgeleden. ![]() |
|
zou ook wel eens willen weten wat die asphyx leden tegen woordig uitvreten. misschien iets voor opsporing verzocht ( of hoe heette dat programma op nl 1 ook weer over vermisten ) ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Wat Martin van Drunen tegenwoordig doet mag toch bekend zijn.... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
heb pas voor de dvd die ik aan het maken ben met bootleg videos gevraagd om eric zijn hulp. maar dit was zijn reactie: ....Met ASPHYX ben ik gestopt vandaar dat ik alles verkoop (behalve de exclusieve dingen natuurlijk) en nergens meer aan meewerk.... Beetje triest naar mijn mening. Hij is er definitief uit blijkbaar. Van Drunen speelt in Death by Dawn en woont in Duitsland geloof ik. Bob leeft ook nog, pas nog een mail van gehad met niet veel zinnigs, Wannes behoud zijn eer met pentacle (wat beukt die nieuwe plaat weer super!!) ![]() |
|
Om eerlijk te zijn ben ik dit vergeten ![]() Hij zat toch in een bandje met wat Duitsers of niet ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: en hierbij: Former PESTILENCE singer Martin van Drunen has teamed up with former PESTILENCE bassist Jeroen Paul Thesseling for recordings for the new album from PROJEKT TABUN. Projekt Tabun was founded by KING LOCUST guitarist/producer Niels Drieenhuizen and Thesseling. The band’s future output is described as “a unique blend of Moorish-oriented lines, brutal grunts and palmas rhythms.” More details as they become available. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Ja Death by dawn ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Inderdaad ja, Death by dawn. Now I remember ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Coo;e band wel hoor. Zijn zang is nog steeds erg cool ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Alleen zijn collegas op het podium tering die bassist wat een boer ![]() ![]() |
|
Heb die band nog niet gehoord maar zijn zang is altijd exxxtreem gaaf geweest. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Daarom zei ik ook zang ![]() ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Dat is op zich nog hetzelfde. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: http://www.death-by-dawn.de/music/legalusury.mp3 vetste nummer van de cd ook gelijk ![]() |
|
Hm, ik zag ze vorig jaar live en was niet onder de indruk. Van de zang wel, maar de muziek is niet mijn ding. ![]() |
|
quote: Oud nieuws, want Martin zal niet meewerken aan dit project. 45 Mb videoclip van een optreden van Death by dawn. Martin kan ook een aardig woordje Duits. http://cal018064.student.utwente.nl/~peter/Video/Deathbydawn-legalusury.mpg [Dit bericht is gewijzigd door Damnation op 23-05-2005 23:01] ![]() |
|
Je moet op die server ook die video's van Steel Death bekijken, haha die zijn fucking geniaal! ATTACK OF THE KILLER ANTSSSSSS!! [Dit bericht is gewijzigd door ouwe op 23-05-2005 23:05] ![]() |
|
ik heb ze in de gigant te apeldoorn gezien met een 2e gitarist erbij, eerlijk gezegt von ik het geen toegevoegde waarde, tja en je kan pestilence/asphyx niet vergelijken met DbD dat is heiligschennis en die bassist is echt een Pipo de clown maar volgens mij heet ie ook zo ![]() ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl ![]() |
|
Wat is er met ron van pol gebeurd??asphyx-asphyx......???? ![]() ![]() |
|
Goed interview: http://www.voicesfromthedarkside.de/interviews/asphyx2.htm ![]() |
|
Klopt, heb hem ook gelezen. Deze ben ik mee bezig (ligt momenteel even stil i.v.m. drukte): http://home.aim.avans.nl/s135585/asphyx/index.html ![]() |
|
mischien is het een tof idee om een Asphix triute band te beginnen.al die nummers zijn nog steeds erg gaaf. ![]() ![]() ![]() ![]() Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! ![]() |
|
quote:Sorry moet zijn asphyx ![]() ![]() ![]() Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! ![]() |
|
quote:klote spelling ook steeds ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |