IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Asphyx Vorige pagina | Volgende pagina
kabukiman
Usericon van kabukiman
Posted 01-12-2011 11:10 by kabukiman Wijzig reactieProfiel van kabukimanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal

Ik vind "We doom you to death" misschien wel het vetste Asphyx nummer van de laatste jaren.



De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 01-12-2011 18:52 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2011 8:52 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Mij ook.




Oh, en Live Death Doom komt 15 december op vinyl uit. De mijne staat al in bestelling.


Bareuh...


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 01-12-2011 21:22 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Heel fijn, allemaal goed en wel
Maaaaaarrrrrrr

waarom speelt Eric Daniels niet in Asphyx? Het is toch eigenlijk zijn band? Maar waarom gaat de rest van Asphyx wel met Eric Daniels in een andere band spelen?

Of durven ze Paul er niet uit te gooien?


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 01-12-2011 21:27 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Ik denk dat dat komt door Eric zijn gezondheidsproblemen .
Dit bandje zal wel iets vrijblijvender zijn voor hem gok ik zo.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 01-12-2011 21:28 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

kijk,

dat is nu een duidelijk antwoord. Thanks!


Bob B.
Usericon van Bob B.
Posted 01-12-2011 23:04 by Bob B. Wijzig reactieProfiel van Bob B.Quote dit bericht

quote:
Op 1 december 2011 21:22 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Heel fijn, allemaal goed en wel
Maaaaaarrrrrrr

waarom speelt Eric Daniels niet in Asphyx? Het is toch eigenlijk zijn band? Maar waarom gaat de rest van Asphyx wel met Eric Daniels in een andere band spelen?

Of durven ze Paul er niet uit te gooien?


Wat ik je laatst ook al zei,Asphyx is niet Eric's band en Asphyx is perfect in deze bezetting.
De nieuwe band van Eric is vrijblijvend en klinkt ook anders.


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 02-12-2011 0:06 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Ik lees het ook allemaal met terugwerkende kracht inoude Aardschokken. Ik begrijp dus dat van Drunen en Mameli de Asphyx-oerleden zijn die destijds uit Asphyx zijn gestapt om Pestlilence op te richten?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-12-2011 0:12 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Oei...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 02-12-2011 1:25 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 2 december 2011 0:12 schreef Greycloak het volgende:
Oei...
Hoezo oei? Enkel trollallert, nou kijken of er gehapt wordt



Defleshed by flieS
Usericon van Defleshed by flieS
Posted 15-12-2011 20:25 by Defleshed by flieS Wijzig reactieProfiel van Defleshed by flieSQuote dit bericht



holysjit
Usericon van holysjit
Posted 15-12-2011 23:39 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Godsamme wat vet die nieuwe track


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-12-2011 23:41 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Mooi baternummer ja!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 27-02-2012 14:20 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Vandaag Deathhammer binnengekregen. Na twee luisterbeurten: sterke plaat, in zijn totaliteit iets sneller dan de voorganger (al is de afsluiter dan weer slepend als een loden klompvoet. Het drumgeluid stoort me wel wat, is mij iets te plasticerig.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-02-2012 14:22 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2012 14:20 schreef Count Usher het volgende:
Vandaag Deathhammer binnengekregen. Na twee luisterbeurten: sterke plaat, in zijn totaliteit iets sneller dan de voorganger (al is de afsluiter dan weer slepend als een loden klompvoet. Het drumgeluid stoort me wel wat, is mij iets te plasticerig.
Het is verdomme geen Infernal Majesty!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 27-02-2012 14:27 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Klopt, het is Asphyx.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-02-2012 14:28 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

100 punt'n.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 27-02-2012 14:32 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2012 14:28 schreef bastianus het volgende:
100 punt'n.




When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-02-2012 14:41 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht



[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 27-02-2012 14:56]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 27-02-2012 18:11 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Mooi, de LP is ook onderweg, ik verwacht 'm morgen hier. Tot die tijd even behelpen met de MP3-versie.


Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-02-2012 19:34 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2012 18:11 schreef De Ulk het volgende:
Mooi, de LP is ook onderweg, ik verwacht 'm morgen hier. Tot die tijd even behelpen met de MP3-versie.
Pak je wel even een doekje?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 27-02-2012 20:26 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2012 19:34 schreef bastianus het volgende:
Pak je wel even een doekje?


Nargens veur neudig, ik kwalster gewoon van mien af.


Bareuh...


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 27-02-2012 20:38 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Dat laat je toch gewoon opdrogen?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-02-2012 21:29 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2012 20:26 schreef De Ulk het volgende:
Nargens veur neudig, ik kwalster gewoon van mien af.



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 27-02-2012 21:45 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

quote:
Het drumgeluid stoort me wel wat, is mij iets te plasticerig.

Onmogelijk


Fredde Kaddeth
zaagbaas
Usericon van Fredde Kaddeth
Posted 27-02-2012 22:27 by Fredde Kaddeth Wijzig reactieProfiel van Fredde KaddethQuote dit berichthttp://www.facebook.com/massiveassault

De nieuwe klinkt lekker


Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen