|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Ken je Soulburn? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Lijkt me min of meer logisch |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Op sommige punten vind ik Soulburn zelfs nog gaver dan On the wings... Net wat aggresiever en sneller. Die plaat beukt echt gigantisch |
|
On the Wings is m'n favo! Ken iemand met een Asphyx backpatch trouwens, zal eens kijken of ik die los kan peuteren voor je! |
|
quote: Asphyx backpatch? Bij Goddess Of Desire hadden ze het er ook over, maar ik heb hem nog nooit gezien? Is zeker het logo? Maar vraag maar, altijd interesse |
|
quote:Logo ja! En dacht al dat je interesse had hehe. Ik zie 'em het weekend weer dus wie weet! |
|
Is bob baggers niet d3e drummert? |
|
Ik vind Asphyx eigenlijk wat te langzaam. Slechts 1 nummer kan mij boeien en dat is Thoughts Of An Atheïst. (komt geloof ik van het album "Asphyx") Maar dat is natuurlijk ook wel het snelste nummer dat men ooit speelde. Be Patient, Death Will Come Eventually... |
|
Probeer 'Serenade in Lead' eens dan! Bruut snel nummer (afkomstig van Last One On Earth) |
|
quote: Was ja... |
|
|
|
quote: Oftewel; Een typisch voorbeeld van verzamelwoede!! spelfout weggehaald... |
|
quote: Haha jij snapt hem |
|
quote: Yep Mooie verzameling hoor! spelfout weggehaald... |
|
quote: Bedankt! Ik mis nog wel wat kleine dingetjes (er is een backpatch, en de eerste demo en latere rehearsal tapes), maar hij is toch bijna compleet... Ben bang dat Pestilence de volgende band is die eraan moet geloven, haha! |
|
quote: Ik mis ook nog het shirt van "Embrace the Death" in je verzameling, en nee...ik doe hem niet weg http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote: Haha, ja shirts zijn er nog een aantal meer uitgebracht, waaronder inderdaad Embrace the Death. Ook niet tegen 3 pilsjes? |
|
Je mist ook nog 'asphyx' (album), de crush the cenotaph cd & patch en de soulburn picture disk "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Ja, die patch kon ik niet meer vinden maar heb hem wel ergens. En je hebt idd gelijk wat betreft die 'Asphyx' cd, die moet nog komen ooit. En die picdisk van Soulburn moet IP nog wel hebben liggen voor 7 euro Komt er alleen nooit meer van om bij hem te bestellen omdat ik dan gelijk over de 100 euro kwijt ben haha! |
|
"I always knew Stockholm was the death metal capital of the world... Waaaaaaaaaaaaaaaaastelands! Of... Terrrrrrrrrrrrrrroooooooooooor!!!" |
|
Die is inderdaad erg ziek |
|
@gorath: en dat is dan ook weer een heel gaaf nummer! Ik heb crush the cenotaph (tape) pas nog weer eens opgezet en hij blijft goed (al word de kwaliteit wel wat minder na ruim 10 jaar ) respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Ik heb dat ook allemaal op tape, maar al een 5 jaar geen cassettenspeler meer |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |