![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Moet je eens over ouwe punk/hardcore beginnen, hehehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Hehe, Discharge and the likes? ![]() |
|
Precies. Ik heb wat herinneringen op dat vlak met Martin opgehaald. Toffe gast. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Haha Nooit gedacht dat die gasten dat cool zouden vinden. ![]() |
|
Vroeger vonden ze zo ongeveer alles mooi, als het maar herrie was, hehehe. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: laat herrie t maar niet horen... ![]() |
|
quote: Eerst over Martin lullen en dan doodleuk een text van Theo plaatsen. ![]() ![]() |
|
Dat was omdat ik die text retegaaf vind, en die tekst hoorde niet eens bij mijn eerste post, bijdehand. ![]() |
|
quote: Ja, en dan? Of wou je ZM even laten weten dat je uit je hoofd weet wie welke tekst heeft geschreven? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
die boer Martin is onverstaanbaar als de pest Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Ja hè?! Ik versta er niks van, maar dat heb ik wel vaker bij deathmethol! ![]() ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: nou ook irl is het een potje onverstaanbaar boers gelul ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Uh... :') ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Kom, kom, zelfs ik kan hem verstaan en ik ben half doof. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Duh.. Wees blij dat de verhalen over wat hij allemaal met ze heeft meegemaakt toen hij ze backstage ontmoette in Amerika waar hij voor zijn Violent Moshground-rip-off metaalblaadje aanwezig was ons bespaard zijn gebleven. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Is hij die kerel, angelripper? ![]() |
|
quote: Nee juh. Jij bedoelt Mark Angelraper. Daar kan niemand aan tippen, al komt de Patchman wellicht enigzins in de buurt van zijn schaduw. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Angelraper, dat was hem, klopt. Lastig die nicks die zoveel op elkaar lijken. ![]() |
|
Angelraper is erg geniaal qua stemimitaties. Zijn Boes is erg goed, ook het Dikvoormekaar-gebeuren is uitstekend in orde. En de Lemmy-imitatie gemengd met Dik Voormekaar uiteraard, "Good body every evening". Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Benieuwd hoe het zit met die zine van hem al ages geen issue meer van gezien of wat dan ook, of heb ik iets gemist en zit ie op het wereld wijde web? ![]() |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3295936?hl=Violent Jawel! Helaas tegelijk met EMM. Ik twijfel nog wat te doen die dag.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
De laatste keer dat ik Mark zag was op de één na laatste Stonehenge. Toen had hij een nieuwe issue bij zich. Je kan ook abonneren. Hij werkt alleen wel tegenwoordig, zal wellicht wat minder tijd hebben voor zijn magazine. Als postbesteller in Assen werkt hij. Het schijnt dat de beste man van gleuf tot gleuf gaat.. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 18-11-2009 21:53] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Nee hoor, de gestencilde blaadjes verschijnen nog steeds. Ik heb hier de laatste, nummer 69 ![]() Bareuh... ![]() |
|
Ik heb Death...The Brutal Way nu op staan; klinkt lekker! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |