IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Asphyx Vorige pagina | Volgende pagina
Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 24-10-2004 22:37 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 24 oktober 2004 22:18 schreef Gorath het volgende:
Ik heb dat ook allemaal op tape, maar al een 5 jaar geen cassettenspeler meer

En om Herr Ouwe nog gekker te maken, ik heb het ook allemaal op tape...oh ja, ook nog die Asphyx-Asphyx

Favoriete nummer blijft "The Rack".



ouwe
Usericon van ouwe
Posted 24-10-2004 23:06 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Ja nu je het zegt, ik heb 'Last One' en 'The Rack' ook op tape, hehe! Nieuwe foto v/d week dan


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 02-01-2005 22:37 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Ik heb laatst besloten om mijn vorderingen op het webdesign gebied te combineren met mijn favoriete band, en dus is de bedoeling om een informatieve website op te zetten over Asphyx. Mocht iemand interessante informatie hebben, waarover ik nog niet beschik hoor ik dat graag


panzergod
Usericon van panzergod
Posted 03-01-2005 9:35 by panzergod Wijzig reactieProfiel van panzergodQuote dit bericht

Ik heb nog ergens hoog bejaarde oefenruimte tape-jes van Asphyx en Pestilence, vraag me af of die zooi nog te draaien is.


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 03-01-2005 18:35 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2005 9:35 schreef panzergod het volgende:
Ik heb nog ergens hoog bejaarde oefenruimte tape-jes van Asphyx en Pestilence, vraag me af of die zooi nog te draaien is.

Kun je mij er niet blij mee maken voor een trade of zacht prijsje? Mail even naar sataniac at hotmail.com want ik kan je email adres niet vinden... Bedankt alvast...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-01-2005 0:23 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 3 januari 2005 9:35 schreef panzergod het volgende:
Ik heb nog ergens hoog bejaarde oefenruimte tape-jes van Asphyx en Pestilence, vraag me af of die zooi nog te draaien is.


rippen die handel svp


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 05-01-2005 22:07 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Klopt!

Wie op de hoogte wil blijven van de vorderingen kan af en toe de volgende link bekijken: LINK


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 05-01-2005 23:30 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Goed initiatief!
De death metal die Asphyx maakt blijft voor mij toch altijd DE Death Metal. Heerlijk log, zwaar maar toch een vette groove.


don't mistake lack of talent for genius


panzergod
Usericon van panzergod
Posted 06-01-2005 16:56 by panzergod Wijzig reactieProfiel van panzergodQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2005 18:35 schreef ouwe het volgende:
Kun je mij er niet blij mee maken voor een trade of zacht prijsje? Mail even naar sataniac at hotmail.com want ik kan je email adres niet vinden... Bedankt alvast...

Ik zal ze voor je kopieeren


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 10-01-2005 22:31 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Wil je mijn adresgegevens?


Sleipnir
Usericon van Sleipnir
Posted 12-01-2005 9:02 by Sleipnir Wijzig reactieProfiel van SleipnirQuote dit bericht

Ik heb nog wel wat "leuke" Pestilence spulletjes voor je, geen Asphyx, maar wel van Drunen.


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 12-01-2005 9:18 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Owja? Kun je misschien contact met me opnemen via sataniac@hotmail.com?!
Ik ben benieuwd, en alvast bedankt!


Sleipnir
Usericon van Sleipnir
Posted 12-01-2005 9:35 by Sleipnir Wijzig reactieProfiel van SleipnirQuote dit bericht

Is gebeurd!


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 12-01-2005 9:37 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Geweldig! Bedankt, je hebt zo een mailtje terug!


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 22-01-2005 0:18 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

OPROEP:
Kan iemand van de moderators mij het emailadres van panzergod even toesturen?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-04-2005 1:01 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

ASPHYX: 'Embrace The Dead' Album To Be Issued On Vinyl - Apr. 6, 2005

From Beyond Productions, a Displeased Records subsidiary specializing in "(re)releasing extreme (oc)cult metal recordings," will issue a limited vinyl version of the very first ASPHYX album, "Embrace the Dead". Originally written in 1988-1989 and recorded in 1990, the LP was shelved for several years due to problems with the original record label and was eventually issued in CD format by Century Media in 1996. For the first time on vinyl, this version will contain original artwork from that era as well as pictures from the early days of the group and a biography by drummer Bob Bagchus.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 07-04-2005 9:41 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Gaaf! Hopelijk wordt het een redelijke uitgave! Hij is toch wel uitgebracht op vinyl toendertijd (testpressing), die opnamens zwerven al jaren rond op internet. Maar dit is een goeie zaak!


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 07-04-2005 23:26 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

ik wist gewoon dat jij hier als laatste had gepost


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 07-04-2005 23:31 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 7 april 2005 23:26 schreef Griffin het volgende:
ik wist gewoon dat jij hier als laatste had gepost
Wow, nostradamus de 2e



Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 07-04-2005 23:35 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2005 22:07 schreef ouwe het volgende:
Klopt!

Wie op de hoogte wil blijven van de vorderingen kan af en toe de volgende link bekijken: LINK


Goed werk man! Een van de meer trendsettende ned. bands als je 't mij vraagt. Live kon die van drunen altijd fantastisch aderspattend roggelen, hahaha, tot in je botten!


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


invictis
Usericon van invictis
Posted 08-04-2005 12:40 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

Asphyx nog gezien in de Geronimo met Theo, damn dat is ook best lang terug


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 23-05-2005 19:39 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik moet hier gewoon nog eens effe melden dat Asphyx toch wel een geniale band is
Now playing: The rack


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-05-2005 19:52 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2005 19:39 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik moet hier gewoon nog eens effe melden dat Asphyx toch wel een geniale band is
Now playing: The rack

ja, weet jij wat de bandleden heden te dage doen? (wist je trouwens dat ik ooit met Eric in een band heb gezeten )


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-05-2005 19:55 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Zit nou Soulburn weer eens te luisteren...Die feeding On Angels cd blijft vette shit !!!


Fuck the world and fuck you


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-05-2005 19:57 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

gelukkig hebben we pentacle nog (enigszins vergelijkbaar)


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen