|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
mwah, gezeik met die mpeg rotzooi, maar het komt wel goed, even weer een keertje met spectre babbelen, hehe |
|
Op de site van hun studio staan 3 streams: http://www.harrow.nl/cms/option,com_xemusicgal/Itemid,46/ Metal confronts what we'd rather ignore. It celebrates what we often deny. It indulges in what we fear most. And that's why metal will always be a culture of outsiders. |
|
quote: http://www.voicesfromthedarkside.de/interviews/vandrunen.htm The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Zoals het verhaal van zijn kant staat beschreven in het interview heeft hij ze juist uit de brand geholpen, maar hij had ook gewoon kunnen doorgaan met Comecon ze hadden een deal, de verklaringen uit begin jaren negentig van Patrick en Bob zijn mij ook bekend, vandaar mijn verklaring. Het interview is ook puur de van Drunen kant, en zo opgesteld dat hij nergens schuld aan heeft |
|
kijk, dat is het verrotte nadeel van die hele deathmetal reunion party. ik ben zwaar beïnvloed door bands als ASPHYX, SEMPI, GOREFEST, SINISTER, BEYOND BELIEF et cetera! Toen was ik tussen de 14 en 18. Hun waren zo oud als ik nu. Nu maken ze voor mij bij lange na niet waar (voor mij persoonlijk) waar ze toen voor stonden. Die impact (gegeven door mijn leeftijd, et cetera), zullen ze nooit meer halen. Zelfde als ze de grunt van toen nu niet meer halen / evenaren. Kappen met het opgraven van lijken. Kappen met die reunion onzin. TOEN waren ze vet! Nu zijn ze mosterd na de maaltijd. Nogmaals: respect voor WAT ze hebben betekent voor de scene. maar kappen met die hype die er nu ontstaat (en dat geldt dus voor meer bands en niet alleen voor ASPHYX). De mensen die me kennen begrijpen dat het mij niet gaat om stennis te schoppen, maar om mijn waardering uit te spreken voor dat wat ooit WAS! |
|
Begrijpelijk, maar wat er nu zou kunnen gaan gebeuren kan nooit afbreuk doen aan wat men vroeger deed, dus mensen die het toendertijd gemist hebben kunnen het nu inhalen en de anderen moeten hun aandacht gewoon ergens anders op richten The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
goede inhoudelijke reactie mutilator (meen ik!!!), maar wat hebben we aan reunions met amper 50% van de "oude" bandleden, etc... nou ja, ik wil / hoef je niet te overtuigen, ik vind het gewoon helemaal niks... maar dat had ik al uitgelegd, dus val ik in herhaling en word ik een zeur! |
|
Het gaat mij persoonlijk om de 'key members'; ik zit bijv dus ook niet te wachten op een Death 'reunie' oid, en vaak valt het qua nieuw plaatwerk nogal eens tegen, maar soms heb je bij een band wel eens het gevoel alsof hun missie er nog niet op zit/ ze nog wat af te maken hebben, en dan komt het goed uit, al valt het vaker idd minder uit omdat goeie metal meestal in de jonge jaren gemaakt het beste uit de verf komt en op latere leeftijd het wat te vaak een herhalingsoefening lijkt te gaan worden; ligt ook aan de metalstijl natuurlijk. Positief vind ik bijv. Celtic Frost, Obituary, Septic Flesh, Atheist, Carnivore, Gorefest. Tegenvallers vind ik Nocturnus, Nuclear assault, Threnody, Confessor en vast nog wel een rijtje waar ik nu ff niet op kan komen ... We hebben er trouwens al 2 topics over: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/4488 http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/995 [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 11-09-2006 1:08] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Of stond het al ergens? Nach langer Planung und viel Organisation, haben wir es geschafft, mit Hilfe unseres Kumpels Bob Bagchus, DIE Death-Metal-LEGENDE namens ASPHYX (NL), ja, ASPHYX wieder auf die Beine zu stellen. Es sollte keine Fragen geben, welchen Stellenwert ASPHYX für die Death-Metal-Szene weltweit haben. ASPHYX sind unserer Meinung die beste Death-Metal-Band aller Zeiten...welche Träume hatten wir als "The Rack" erschien!? Wie haben wir vor Freude geheult als wir "Last One On Earth" in den Händen hielten? Wir konnten kaum sprechen im allgemeinen Freudentaumel! Welch eine BAND!!! Bis auf den alten Gitaristen Eric Daniels spielen ASPHYX im original-Line-up. Das derzeitige Line-Up liest sich wie folgt: Martin van Drunen-vocals Wannes Gubbels-bass/vocals Paul Baayens-guitar Bob Bagchus-drums http://www.party-san.net/openair/index.php |
|
In het Party san topic; volgens mij gaat het eerder om een eenmalig optreden dan om een doorstart van de band; benieuwd of herr Baayens het typische gitaargeluid van Eric Daniels kan evenaren. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Lijkt me apegeil. Daniëls ís Asphyx, meer nog dan Van Drunen dat was. In mijn ogen dan. Wat Tony Iommi was/is voor Black Sabbath, is/was Eric Daniëls voor Asphyx. Beide hebben een unieke, herkenbare manier van rifs schrijven die door anderen wel geprobeerd is na te doen, maar het origineel is niet na te doen. Op een reünie hoop ik dan ook alleen maar klassiekers tegen te komen en alsjeblieft geen nieuw materiaal. Luister eens naar een gouwe ouwe als Vermin, de opbouw van het nummer en met name het gitaarwerk, Daniëls die precies waar nodig een schuifje maakt op een fret om een rif extra lading mee te geven, tempowisselingen maakt... Nee, hij is beslist geen topgitarist, maar man oh man wat kan die vent een rifs maken... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Kijk ik snap je punt wel, maar zoals Mutilator zegt. Er zijn ook mensen die de kans om sommige geweldige bands van vroeger nooit hebben kunnen zien. En met een "reunie" optredentje help je echt niet je hele verleden om zeep. Want volgensmij gaat het hier echt om een eenmalig gebeuren en gaan ze niet touren ofzo. [Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 11-01-2007 16:42] don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Ehm, ik zie er maar één van de originele line-up eigenlijk... Bareuh... |
|
hehe klopt bobje ftw |
|
quote: Eej hoe staat het met je Asphyx dvd? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: fucking drukte op stage/school, maar er zit wel vooruitgang in hoor. heb een paar goeie audio/video collega's dus wil er wel druk achter zetten. |
|
quote: Zou te gek cool wezen natuurlijk! Heb je al meer videos gevonden ondertussen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
nee maar ik verwacht een nieuwe op party san, hehe... |
|
quote: Daar hou ik je uiteraard aan The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
gofferdetyfus, diegene die naar Party.San gaan krijgen me toch een setlist van heb-ik-me-jou-daar. Leuk interview gedaan met Wannes en Bob, resultaat is op VM te lezen...ben benieuwd of ze overstag gaan voor een nieuw album, maar eerst nog even kijken of ze nog naar andere festivals gaan. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Dit is natuurlijk grote bullshit, want de originele line-up was met Theo Loomans op zang en bas. En veel van die Daniels-riffs zijn in werkelijkheid door Theo geschreven. Wat niet wegneemt dat Daniels een coole stijl had (less = more) en stoer speelde. Met Bob op drums en de heer Van Drunen op zang zou het best eens cool kunnen gaan klinken. |
|
quote: quote:LOL! |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
detties he. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |