IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Asphyx Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-05-2016 22:09 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Nieuwste track:



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 04-05-2016 22:24 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Gaaf nummer maar ik mis het Bachus drumstijl wel een beetje in dit nummer, wie had dat gedacht....


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 05-05-2016 10:58 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Miste ik live ook al ontzettend. Veel te strak en hoog gestemde ketels en een veel te strakke drumstijl.

Die nieuwe track klinkt opzich gaaf. Maar het valt voor mij een beetje tussen Asphyx en Hail of Bullets in. Net niet, ofzo.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 05-05-2016 11:22 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

De drums hadden voor mij echter ook wel wat lomper gemogen.

Maar verder een lekker Venom / Motörhead achtig nummer.



bub


Christel
Usericon van Christel
Posted 17-05-2016 14:30 by Christel (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ChristelQuote dit bericht

Deze stijl is ook een eenmalig iets en inderdaad tribute richting Motörhead


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-05-2016 20:19 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

0.44-0.45 klinkt zelfs letterlijk als: "This may sound like Motörhead."

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-05-2016 20:20]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Christel
Usericon van Christel
Posted 17-05-2016 21:04 by Christel (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ChristelQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2016 20:19 schreef Mutilator het volgende:
0.44-0.45 klinkt zelfs letterlijk als: "This may sound like Motörhead."


Sterker nog dat is het exact


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-07-2016 22:25 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



Incoming Death tracklist:

01. Candiru
02. Division Brandenburg
03. Wardroid
04. The Feeder
05. It Came From The Skies
06. The Grand Denial
07. Incoming Death
08. Forerunners Of The Apocalypse
09. Subterra Incognita
10. Wildland Fire
11. Death: The Only Immortal

Zanger Martin Van Drunen over het album:

"'Incoming Death', het derde Asphyx album sinds onze verrijzenis in 2007, bevat 11 razende nummers in de traditionele death/doom stijl waarvoor we bekend zijn. Enkel nog ongenadiger dan ooit! Tekst thema's zijn onder andere: gore humor, dood, doom, oorlog, sci-fi, de gevarieerde vertrouwde Asphyx onderwerpen, die elk perfect samensmelten met de metal van de nummers.

De album titel bestond al twee à drie jaar geleden, en is een zinnetje dat niet echt bestaat maar refereert naar wat soldaten die onder vuur liggen in de loopgraven roepen . Dus 'Incoming Death' wordt nog een staalhard bombardement van monsterlijke Asphyx death/doom metal!"


Release op 30 september.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 25-08-2016 19:50 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Nieuw nummer. Lekkere snelle beuker. Niks mis mee.



bub


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 27-08-2016 18:37 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

klinkt opnieuw wat meer motorheadachtig.



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 30-08-2016 12:19 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Ik mis Bagchus bij dit nieuwe nummer. Het klinkt gaaf, maar hij gaf Asphyx toch echt die 'feel' met z'n drumstijl. Viel me live ook al op tijdens Netherlands Deathfest. Jammer. Vrees dat de nieuwe plaat bij lange na niet zo'n succes bij mij wordt als Deathhammer.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-09-2016 17:58 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 22-09-2016 20:48 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Kan aan mij liggen, maar ondanks 'gelikt' wel een veel warmere/dikkere gitaarsound. Best fijn!



tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 23-09-2016 3:38 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

ik vind het eigenlijk een beetje matig.



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 23-09-2016 12:07 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2016 12:19 schreef ColdheartMinor het volgende:
Ik mis Bagchus bij dit nieuwe nummer. Het klinkt gaaf, maar hij gaf Asphyx toch echt die 'feel' met z'n drumstijl. Viel me live ook al op tijdens Netherlands Deathfest. Jammer. Vrees dat de nieuwe plaat bij lange na niet zo'n succes bij mij wordt als Deathhammer.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 23-09-2016 12:54 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Standvastige conservatieveling die je me dr bent.



Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 23-09-2016 13:07 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Maar hij heeft volkomen gelijk.

Na de plaat inmiddels een keer of tien beluisterd te hebben, is dit toch echt wel een van de zwakkere Asphyx platen. En dat komt vooral door het drumwerk.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 23-09-2016 13:36 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik geloof het direct. Het spreekt me niet genoeg aan om de plaat uitgebreid te beluisteren. Ik constateer met name dat ik het irritante kettingzaaggeluid waar Asphyx om bekend staat niet mis. Death the Brutal Way was daardoor op een gegeven moment redelijk afgeschreven voor mij. Maar ik wil ook niet als een zuurpruim overkomen.



tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 24-09-2016 22:42 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

productie was onveilig en ik begrijp dat mensen het niet leuk vonden met al die compressie maar deze keer klinkt het best erg tam.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-09-2016 8:30 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 26-09-2016 9:20 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Vele malen beter dan die wansmakelijke cover van Celtic Frost in 2012. Maar nog steeds mwah.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 26-09-2016 9:29 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2016 22:42 schreef tomcat ha het volgende:
productie was onveilig en ik begrijp dat mensen het niet leuk vonden met al die compressie maar deze keer klinkt het best erg tam.


Na twee dagen snap ik deze zin nog steeds niet . Heb je het nou over Deathhammer of de nieuwe? En onveilig... wat moet ik me daarbij bedenken? En geldt de compressie voor de huidige tamme sound?



Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 30-09-2016 20:51 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Nieuwe plaat inmiddels gehoord op vinyl.

De plaat beukt als een bezetene en is heerlijk zwaar. Er zijn meer doom stukken aanwezig dan op de vorige Deathammer en dat bevalt mij wel.
Toffe plaat gewoon.


bub


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-10-2016 0:20 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/







[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 01-10-2016 0:24]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 01-10-2016 17:18 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2016 9:29 schreef Dirge for november het volgende:
Na twee dagen snap ik deze zin nog steeds niet . Heb je het nou over Deathhammer of de nieuwe? En onveilig... wat moet ik me daarbij bedenken? En geldt de compressie voor de huidige tamme sound?


deathhammer vooral was best luid geproduceerd met weinig dynamische bereik. Veel mensen vonden het te hard en alles maar ik vond het eigenlijk wel leuk omdat het ook wel wat opviel tussen de meeste andere nieuwere death metal platen die ook zulke productie hebben. Een van de weinige albums die niet super leed onder de loudness war zeg maar.

maar de nieuwe klinkt afgaande van de paar nummers die al online stonden veel meer gewoontjes.



Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen