IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Asphyx Vorige pagina | Volgende pagina
Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 23-03-2011 0:20 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Nah, Mameli wordt ook nog steeds om de oren geslagen met oude uitspraken. Bob heeft het echt gezegd hoor, ik verzin dat niet.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 23-03-2011 0:35 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Dan resteert de vraag: ''Do we care?''


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 23-03-2011 0:47 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2011 0:20 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Nah, Mameli wordt ook nog steeds om de oren geslagen met oude uitspraken. Bob heeft het echt gezegd hoor, ik verzin dat niet.
Praten, praten, praten. Met al die brute teksten verwacht ik minstens eens een goede knokpartij. Is het wel eens tot een handgemeen gekomen tussen deathmetal bands?


kabukiman
Usericon van kabukiman
Posted 23-03-2011 12:44 by kabukiman Wijzig reactieProfiel van kabukimanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal

In die tijd had ik nog een mat en droeg ik nog XL shirts via de Large en dacht ik dat er ook kleine speakers in een gitaartop zaten...zucht!

Voor de meesten van jullie is het verleden nog beschamender dus beter laten rusten denk ik



Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 23-03-2011 12:58 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2011 0:47 schreef bokaj het volgende:
Praten, praten, praten. Met al die brute teksten verwacht ik minstens eens een goede knokpartij. Is het wel eens tot een handgemeen gekomen tussen deathmetal bands?


Theo Lomans heeft eens een Deadhead shirt in de fik gestoken. Dat was het wel zo'n beetje geloof ik.



Fredde Kaddeth
zaagbaas
Usericon van Fredde Kaddeth
Posted 23-03-2011 12:59 by Fredde Kaddeth Wijzig reactieProfiel van Fredde KaddethQuote dit berichthttp://www.facebook.com/massiveassault

quote:
Op 23 maart 2011 12:44 schreef kabukiman het volgende:
In die tijd had ik nog een mat en droeg ik nog XL shirts via de Large en dacht ik dat er ook kleine speakers in een gitaartop zaten...zucht!

Voor de meesten van jullie is het verleden nog beschamender dus beter laten rusten denk ik




Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting


kabukiman
Usericon van kabukiman
Posted 23-03-2011 13:11 by kabukiman Wijzig reactieProfiel van kabukimanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal

Ze zouden er gewoon 4 x 5" speakers in moeten zetten.



Fredde Kaddeth
zaagbaas
Usericon van Fredde Kaddeth
Posted 23-03-2011 13:18 by Fredde Kaddeth Wijzig reactieProfiel van Fredde KaddethQuote dit berichthttp://www.facebook.com/massiveassault

quote:
Op 23 maart 2011 13:11 schreef kabukiman het volgende:
Ze zouden er gewoon 4 x 5" speakers in moeten zetten.


Dat zeker, en dan ook met een staafmixer gitaar spelen.
Hm-2 ervoor... Bruut


Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting


kabukiman
Usericon van kabukiman
Posted 23-03-2011 13:20 by kabukiman Wijzig reactieProfiel van kabukimanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal

Maak er maar grappen over, volgens mij heeft Dismember dat gedaan op hun 1e album!



Fredde Kaddeth
zaagbaas
Usericon van Fredde Kaddeth
Posted 23-03-2011 13:39 by Fredde Kaddeth Wijzig reactieProfiel van Fredde KaddethQuote dit berichthttp://www.facebook.com/massiveassault

quote:
Op 23 maart 2011 13:20 schreef kabukiman het volgende:
Maak er maar grappen over, volgens mij heeft Dismember dat gedaan op hun 1e album!


Bijna alle Zweedse bands deden dat


Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 25-03-2011 23:38 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2011 12:58 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Theo Lomans heeft eens een Deadhead shirt in de fik gestoken. Dat was het wel zo'n beetje geloof ik.




En tijdens God Cries speelde Ronnie in eens in Asphyx hahahaha
Is allemaal 1 grote reklame stunt geweest man, dat moet jij als geen ander weten met je gestook. Slechte reklame werkt het beste blijkbaar. Kan mij die boer aeria toestanden ook nog wel herinneren met Altar en prompt kwam Deadhead in een keer uit Almere in plaats van Kampen. En dan had je nog Jan Kris de Koejer met zijn grote mond en pestilence die het maar raar vond dat headbangen (denk de muziek maar eens weg) en Stephan GeBebdie die voor de Aardschok de ene na de andere band neer sabelde en..... nou ja je begrijpt me wel, maar stuk voor stuk zijn het wel allemaal zonder uitzondering gave band wat ik betrefd en ik heb nu heb ik in totaal 8 keer het woordje en gebruikt............


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 26-03-2011 13:56 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Mooi tijd was dat, vooral de Postbus 7 oorlogen.

"Nee Gebedi, jouw band is lekker"
etc

Ik heb van een kennis een hele zooi oude jaargangen Aardschok, WATT en Meltdown gekregen waar ik artikelen uit moet scannen die over hem of zijn bands gaan. Vandaar dat ik dat nu allemaal weer tegenkom/

WATT was een extreem zeikblad, de hele teneur van alle artikelen is zuur en negatief. Behalve als het over Pearl Jam, Metal Molly of RATM ging.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-03-2011 18:46 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2011 13:56 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Mooi tijd was dat, vooral de Postbus 7 oorlogen.

"Nee Gebedi, jouw band is lekker"
etc

Ik heb van een kennis een hele zooi oude jaargangen Aardschok, WATT en Meltdown gekregen waar ik artikelen uit moet scannen die over hem of zijn bands gaan. Vandaar dat ik dat nu allemaal weer tegenkom/

WATT was een extreem zeikblad, de hele teneur van alle artikelen is zuur en negatief. Behalve als het over Pearl Jam, Metal Molly of RATM ging.
Steek je nu ook nog energie in jullie nieuwe plaat, Bram Stoker? Die uitspraak van B. klopt trouwens. Van D. stond vrogger dan ook bekend als een beste lastpost. Ach, die leu bunt allemoal older en een spatje wiezer ewodden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-11-2011 17:01 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

GRAND SUPREME BLOODCOURT

GRAND SUPREME BLOODCOURT rose from the ashes of "The Company of Undertakers" of which Martin, Eric and Bob already made songs for in 2010. Those 4 tracks were left in the closet due to the busy schedule from the other bands, ASPHYX and HAIL OF BULLETS. In the meantime Eric (Daniels) kept working on riffs and thought it was time to see them evolve as songs and thus being recorded as well. So it happened, the name change was a fact and Eric wanted Alwin Zuur (ASPHYX) as the second guitarist. Eric and Alwin sat down together and brutalness was born.

In the autumn of 2011 the album was recorded in the Sonic Assault Studio (ASPHYX - Death...the Brutal Way) by engineer Frank Klein Douwel. 10 tracks of ultimate brutallity and heavyness. Theo van Eekelen (HAIL OF BULLETS) joins on the bass.

The album will be probably called "Bow on your knees for the Bloodcourt".

The concept is clear: absolute punishment for those who fail to obey. The musical influences of GRAND SUPREME BLOODCOURT are: old Possessed, Deathstrike, Infernäl Mäjesty, Hellhammer and Malhavoc. Century Media records will be the label to release the album in 2012. Since the labelroots of Martin, Eric and Bob are bound to this very label since 1990 it feels great and natural to see the album released here as well. With GRAND SUPREME BLOODCOURT death metal just got deadlier.

GRAND SUPREME BLOODCOURT grand jury are:
Eric Daniels - guitar
Martin van Drunen - vocals
Bob Bagchus - drums
Alwin Zuur - guitar
Theo van Eekelen - bass


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 26-11-2011 18:02 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Is dat nou echt dusdanig anders dan Asphyx dat het een nieuwe band rechtvaardigt?


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 26-11-2011 23:40 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Dus we hebben nu 3 Nederlandse bands die klinken als Asphyx met bandleden van Asphyx.
Of gaat v Drunen met kopstem zingen?

Waarom gaat Daniels niet bij Asphyx spelen? Dat was toch zijn band? Nu moet hij een aparte band oprichten om Asphyx muziek te gaan spelen.

ik ben de draad even kwijt...


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-11-2011 10:45 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

*zucht*

Ik vind HoB al betreurenswaardig....


Boeiender


Defleshed by flieS
Usericon van Defleshed by flieS
Posted 27-11-2011 11:58 by Defleshed by flieS Wijzig reactieProfiel van Defleshed by flieSQuote dit bericht

eerst even afwachten wat het gaat brengen jongens, hoewel het inderdaad al te verwachten is hoe het gaat klinken. Ben toch wel benieuwd, hoewel ze hierna wel mogen stoppen met nieuwe bands oprichten en gewoon materiaal moeten gaan schrijven voor de lopende bands. DeathHammer had allang uit moeten zijn toch?


Bob B.
Usericon van Bob B.
Posted 27-11-2011 12:11 by Bob B. Wijzig reactieProfiel van Bob B.Quote dit bericht

quote:
Op 26 november 2011 23:40 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Dus we hebben nu 3 Nederlandse bands die klinken als Asphyx met bandleden van Asphyx.
Of gaat v Drunen met kopstem zingen?

Waarom gaat Daniels niet bij Asphyx spelen? Dat was toch zijn band? Nu moet hij een aparte band oprichten om Asphyx muziek te gaan spelen.

ik ben de draad even kwijt...


Dan pikken we nu de draad weer op:

Van de 3 bands die jij bedoelt klinkt alleen Asphyx als Asphyx(al 24 jaar lang),ook HoB heeft een te gekke eigen stijl en de nieuwe band van Eric klinkt ook niet als Asphyx.Maar dat hoort men wel als die plaat uitkomt tzt.Asphyx was trouwens niet Eric's band maar die van mij.De muziek die Eric nu wél met zíjn nieuwe band maakt is veel Amerikaanser georiënteerde death metal zoals oude Master/Funeral Bitch/Massacre/Malhavoc(Can.)/Death.


Bob B.
Usericon van Bob B.
Posted 27-11-2011 12:14 by Bob B. Wijzig reactieProfiel van Bob B.Quote dit bericht

quote:
Op 27 november 2011 11:58 schreef Defleshed by flieS het volgende:
eerst even afwachten wat het gaat brengen jongens, hoewel het inderdaad al te verwachten is hoe het gaat klinken. Ben toch wel benieuwd, hoewel ze hierna wel mogen stoppen met nieuwe bands oprichten en gewoon materiaal moeten gaan schrijven voor de lopende bands. DeathHammer had allang uit moeten zijn toch?


Ach,nu ik er toch op zit,Deathhammer is helemaal klaar en komt in februari uit.Vorige week is er de luistersessie in de Harrow studio geweest met o.a.Metal Hammer,Rockhard,Legacy,Sweden Rock etc...
Deathhammer is een erg bruut en zwaar werkje geworden.


vandaal
Usericon van vandaal
Posted 28-11-2011 9:34 by vandaal Wijzig reactieProfiel van vandaalQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2011 12:14 schreef Bob B. het volgende:
Ach,nu ik er toch op zit,Deathhammer is helemaal klaar en komt in februari uit.Vorige week is er de luistersessie in de Harrow studio geweest met o.a.Metal Hammer,Rockhard,Legacy,Sweden Rock etc...
Deathhammer is een erg bruut en zwaar werkje geworden.



Ik ben erg benieuwd
De split met Hooded Menace was zeker niet verkeerd.
We doom you to death!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-11-2011 13:34 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Eric die riffs maakt altijd +1.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Defleshed by flieS
Usericon van Defleshed by flieS
Posted 30-11-2011 19:25 by Defleshed by flieS Wijzig reactieProfiel van Defleshed by flieSQuote dit bericht



Axel heeft weer goed zijn best gedaan, vette artwork!!
Kan echt niet wachten tot hij uit is!!

Iemand toevallig gehoord of er ook een vinyl versie gepland staat?

[Dit bericht is gewijzigd door Defleshed by flieS op 30-11-2011 19:26]


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 01-12-2011 8:33 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2011 19:25 schreef Defleshed by flieS het volgende:


Axel heeft weer goed zijn best gedaan, vette artwork!!
Kan echt niet wachten tot hij uit is!!

Iemand toevallig gehoord of er ook een vinyl versie gepland staat?


Deze hoes bevalt mij een stuk beter dan die vorige moet ik zeggen.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 01-12-2011 8:52 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Mij ook.


Ja hoor...


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen