IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Asphyx Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-01-2013 22:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2013 20:50 schreef Cranial666 het volgende:
, zonder possessed was er geen deathmetal geweest, leer uw geschiedenis voor u verzoekjes passeert. possessed is namelijk de originator van het genre !

dank je wel voor de "les". (ik heb overigens toen de eerste lp van possessed uit kwam direct in winkel gekocht in een winkel in Roosendaal nog wel,je kent die plaats wellicht wel ; je hoeft mij dus geen uitleg te geven over hoe de muziek zich heeft ontwikkeld)



[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 09-01-2013 22:51]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-01-2013 23:07 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2013 22:43 schreef attila_de_hun het volgende:
dank je wel voor de "les". (ik heb overigens toen de eerste lp van possessed uit kwam direct in winkel gekocht in een winkel in Roosendaal nog wel,je kent die plaats wellicht wel ; je hoeft mij dus geen uitleg te geven over hoe de muziek zich heeft ontwikkeld)


Zozo, jij was er vroeg bij zeg. Nog een sigaartje, opa?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-01-2013 23:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2013 23:07 schreef bastianus het volgende:
Zozo, jij was er vroeg bij zeg. Nog een sigaartje, opa?

Opa rookt niet! dus dank u maar ik moet beleefd weigeren....

die goede oude tijd. Op die dag de plaat van possessed en het debuut van nasty savage gekocht, twee klassiekers op een dag... En een tijdje eerder Venom's possessed en het debuut van Exodus...

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 09-01-2013 23:13]


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 09-01-2013 23:16 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Mooi was die tijd.

Met je geld! Blijkt dat jij een stuk ouder bent, ik had seven churches op een bandje, van een vriendje opgenomen. Laat staan de rest op lp. Ik moest kiezen.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 10-01-2013 0:04 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Wedstrijdje true doen. Vet!


Ja hoor...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-01-2013 9:15 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2013 23:16 schreef De Tegenpartij het volgende:
Mooi was die tijd.

Met je geld! Blijkt dat jij een stuk ouder bent, ik had seven churches op een bandje, van een vriendje opgenomen. Laat staan de rest op lp. Ik moest kiezen.





Ik ook hoor. ik had ik weet niet hoe lang gespaard toentertijd. Later ging ik ook veel tapetraden...


Cranial666
Needle Division
Usericon van Cranial666
Posted 10-01-2013 16:00 by Cranial666 Wijzig reactieProfiel van Cranial666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/planetaids

quote:
Op 9 januari 2013 22:43 schreef attila_de_hun het volgende:
dank je wel voor de "les". (ik heb overigens toen de eerste lp van possessed uit kwam direct in winkel gekocht in een winkel in Roosendaal nog wel,je kent die plaats wellicht wel ; je hoeft mij dus geen uitleg te geven over hoe de muziek zich heeft ontwikkeld)


geinig


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-01-2013 16:09 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2013 0:04 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Wedstrijdje true doen. Vet!


Eerder wedstrijdje rollator


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 10-01-2013 16:13 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 10 januari 2013 16:09 schreef Mark het volgende:
Eerder wedstrijdje rollator


ik kom er al bij geschuifeld met die van mij

Maar ik doe liever een scootmobiel race die van mij heb ik tenminste opgevoerd


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Cranial666
Needle Division
Usericon van Cranial666
Posted 10-01-2013 16:30 by Cranial666 Wijzig reactieProfiel van Cranial666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/planetaids

vroeger was alles beter (terwijl ik een trekje nam van m'n sigaar) , toen had je nog niet van die nieuwerwetse scootmobieltjes


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 10-01-2013 16:34 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 10 januari 2013 16:30 schreef Cranial666 het volgende:
vroeger was alles beter (terwijl ik een trekje nam van m'n sigaar) , toen had je nog niet van die nieuwerwetse scootmobieltjes


klopt houten plankje met vier wieletjes eronder en dan moest je je laten voorttrekken om jezelf voortbewegen door met je knokkels je af te zetten op de weg
Op die manier ben ik me in '85 naar de platenzaak voortbewogen om Seven Churches op te halen


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Cranial666
Needle Division
Usericon van Cranial666
Posted 10-01-2013 16:36 by Cranial666 Wijzig reactieProfiel van Cranial666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/planetaids

maar dat waren die kapotte knokkels meer dan waard toch?


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 10-01-2013 16:41 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 10 januari 2013 16:36 schreef Cranial666 het volgende:
maar dat waren die kapotte knokkels meer dan waard toch?


absoluut


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-01-2013 17:27 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Hmm. Ik vond er vroeger al net zo weinig aan als tegenweurdig.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 10-01-2013 22:20 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 10 januari 2013 9:15 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik ook hoor. ik had ik weet niet hoe lang gespaard toentertijd. Later ging ik ook veel tapetraden...


Ook jaren gedaan, heb nog honderden tapes op zolder liggen.
Astarothic copy crew zat ik bij, als enigste lid.

quote:
Op 10 januari 2013 0:04 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Wedstrijdje true doen. Vet!


Hoe doen we het, tot zo ver?




[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 10-01-2013 22:21]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Cranial666
Needle Division
Usericon van Cranial666
Posted 11-01-2013 0:08 by Cranial666 Wijzig reactieProfiel van Cranial666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/planetaids

wel aardig hoor, vermaak me prima!


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 11-01-2013 3:18 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Matig!

Ik treu iedereen hier er uit!


Ja hoor...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-01-2013 6:40 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Nee.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 11-01-2013 6:53 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Ik ken helemaal niks van deze band en dat voelt totaal niet als een gemis, zeker niet na het lezen van dit topic.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 11-01-2013 8:42 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Als je je laat leiden door bovenstaande woorden dan doe je jezelf te kort.
Iets van een eigen mening vormen heet zo iets...

Asphyx...heerlijke band!





[Dit bericht is gewijzigd door Bub op 11-01-2013 8:43]


bub


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-01-2013 9:41 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Mee eens, Bub. Samen met Pentacle, ouwe Death, Autopsy, Obituary en Bolt Thrower toch wel het beste wat death te bieden heeft. Death zoals het moet klinken, lomp, smerig en geen wiskundige toestanden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-01-2013 9:49 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Mee eens, Bub. Samen met Pentacle, ouwe Death, Autopsy, Obituary en Bolt Thrower toch wel het beste wat death te bieden heeft. Death zoals het moet klinken, lomp, smerig en geen wiskundige toestanden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-01-2013 9:52 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Mee eens, Bub. Samen met Pentacle, ouwe Death, Autopsy, Obituary en Bolt Thrower toch wel het beste wat death te bieden heeft. Death zoals het moet klinken, lomp, smerig en geen wiskundige toestanden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 11-01-2013 10:04 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Ja nu weten we het wel Bas!

Asphyx is gewoon een gave no nonsense band, dus!


5 Euro's? Op je muil!!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-01-2013 10:11 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Dubbel..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen