|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Zozo, jij was er vroeg bij zeg. Nog een sigaartje, opa? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Opa rookt niet! dus dank u maar ik moet beleefd weigeren.... die goede oude tijd. Op die dag de plaat van possessed en het debuut van nasty savage gekocht, twee klassiekers op een dag... En een tijdje eerder Venom's possessed en het debuut van Exodus... [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 09-01-2013 23:13] |
|
Mooi was die tijd. Met je geld! Blijkt dat jij een stuk ouder bent, ik had seven churches op een bandje, van een vriendje opgenomen. Laat staan de rest op lp. Ik moest kiezen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wedstrijdje true doen. Vet! Ja hoor... |
|
quote: Ik ook hoor. ik had ik weet niet hoe lang gespaard toentertijd. Later ging ik ook veel tapetraden... |
|
quote:geinig |
|
quote: Eerder wedstrijdje rollator She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: ik kom er al bij geschuifeld met die van mij Maar ik doe liever een scootmobiel race die van mij heb ik tenminste opgevoerd Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
vroeger was alles beter (terwijl ik een trekje nam van m'n sigaar) , toen had je nog niet van die nieuwerwetse scootmobieltjes |
|
quote: klopt houten plankje met vier wieletjes eronder en dan moest je je laten voorttrekken om jezelf voortbewegen door met je knokkels je af te zetten op de weg Op die manier ben ik me in '85 naar de platenzaak voortbewogen om Seven Churches op te halen Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
maar dat waren die kapotte knokkels meer dan waard toch? |
|
quote: absoluut Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Hmm. Ik vond er vroeger al net zo weinig aan als tegenweurdig. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ook jaren gedaan, heb nog honderden tapes op zolder liggen. Astarothic copy crew zat ik bij, als enigste lid. quote: Hoe doen we het, tot zo ver? [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 10-01-2013 22:21] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
wel aardig hoor, vermaak me prima! |
|
Matig! Ik treu iedereen hier er uit! Ja hoor... |
|
Nee. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik ken helemaal niks van deze band en dat voelt totaal niet als een gemis, zeker niet na het lezen van dit topic. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Als je je laat leiden door bovenstaande woorden dan doe je jezelf te kort. Iets van een eigen mening vormen heet zo iets... Asphyx...heerlijke band! [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 11-01-2013 8:43] bub |
|
Mee eens, Bub. Samen met Pentacle, ouwe Death, Autopsy, Obituary en Bolt Thrower toch wel het beste wat death te bieden heeft. Death zoals het moet klinken, lomp, smerig en geen wiskundige toestanden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Mee eens, Bub. Samen met Pentacle, ouwe Death, Autopsy, Obituary en Bolt Thrower toch wel het beste wat death te bieden heeft. Death zoals het moet klinken, lomp, smerig en geen wiskundige toestanden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
|
Ja nu weten we het wel Bas! Asphyx is gewoon een gave no nonsense band, dus! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Dubbel.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |