![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Goedenavond, Even ter info,het vinyl is reeds uitverkocht in de pre-sale.Wat ik hoorde wordt er een tweede persing gedaan op War Anthem Records. Mzzl, Bob B. ![]() |
|
quote: ![]() |
|
Heb je het posten van Patrick M. afgekeken of zo? ![]() |
|
quote: OK, bedankt. Ik zal het in de gaten houden. Bareuh... ![]() |
|
1e persing is dus nu alweer een collector's item. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Mwah, persoonlijk denk ik dat veel handelaren 'm afgenomen hebben, en dat ie binnenkort wel veelvuldig te koop zal worden aangeboden. [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 03-07-2009 15:24] Bareuh... ![]() |
|
't Is net coooolaaaa, die vinyl. Altied op. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Verdient best lekker. ![]() ![]() |
|
quote: Wat is er mis met de drumsound? Die is, wat mij betreft, gewoon goed. Ik begin Death...the brutal way steeds meer te waarderen. Hij heeft net, op de terugweg van m'n werk, de boxen van m'n auto nog aan goort gebeukt. ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Is dat ook met die 7" gebeurd? Nergens meer te vinden.. :/ The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote:In Hedon een dik jaar geleden hadden ze hem bij. Halverwege de avond al foetsie. Ik was dus ook te laat ![]() ![]() |
|
quote: Jep. Nog veelvuldig te krijgen op het net. Zoek maar eens op eBay bijvoorbeeld. Ik heb daar van het weekend net 2 exemplaren gekocht en de beste man had er nog een paar. ![]() |
|
quote: Millennium krijgt 'm volgende week binnen. En Ed houdt er één voor me apart. ![]() Bareuh... ![]() |
|
Wat een heerlijke plaat die nieuwe cd. De productie is supervet en de nummers helemaal af. Prachtig mooie dvd erbij.... De cd komt zeker in mijn top 10 van 2009! ![]() bub ![]() |
|
En eindelijk es een dvd erbij die wel gaaf is!!!!!! ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
... bedoelde ik ook in Gorefest topic... meestal is het klote... gauw deze cd eens effe aanschaffen deze week! ![]() ![]() ![]() |
|
Voor 17 euro gevonden in een zaak in Nijmegen, inclusief die Party San DVD die ook errug mooi is. CD zojuist voor de 2e keer opgezet, 1e luisterbeurt is me erg goed bevallen ![]() ![]() |
|
iemand die ergens de LP weet? ![]() |
|
quote: Bij de Nuclearblast shop staat die voor €15 ![]() |
|
quote: quote: Bareuh... ![]() |
|
Geen LP voor mij CD/DVD = binnen... woesssssssssst How about a nice cup of shut the fuck up! ![]() |
|
Zo, de LP is binnen. Op rood vinyl ![]() Bareuh... ![]() |
|
OK hier ook mijn waardering voor Asphyx. Van de week The Rack en Crush the Cenopath lp's gevonden...echt wel een paar van de beste death metal platen die ik heb. Martin van Drunen heeft echt een vette stem. Die eerste twee platen van Pestilence zijn daardoor ook nooit overtroffen. Het latere Asphyx werk is ook nog wel zeer goed te pruimen. De nieuwste is echt ruig. [Dit bericht is gewijzigd door Kaaskop op 16-11-2009 16:54] ![]() |
|
not so long ago, on a cold december day you let my father die in solitude and pain once he was your son, and baptised in your name if this is now you treat him, then violence is my way cut-throat urges i need to spill some holy blood beautiful words, but hollow promises the goodness of god is a fucking joke get out of your heavenly palace and show your real face how can people believe in this shit how can they be so naive not so long ago, on a cold december day you took all hope in my life away once I had respect, and hallowed was your name if this is how you treat me, then violence is my way ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |