IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Asphyx Vorige pagina | Volgende pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 18-01-2010 21:33 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 18 januari 2010 20:42 schreef Sadistic Sinner het volgende:

Ik weet wel zeker dat hij nog volledig kickt op old school Death Metal, dat zag ik nog bij b.v. Massacre (US)in de Baroeg.



Hehehe, idd, ik stond samen met hem bij het podium helemaal uit m'n plaat te gaan.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 18-01-2010 21:34]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Bob B.
Usericon van Bob B.
Posted 19-01-2010 1:33 by Bob B. Wijzig reactieProfiel van Bob B.Quote dit bericht

Voordat we weer allerlei gelul krijgen over hoe en wat,Wannes en wij zijn gewoon goed uit elkaar gegaan.Vanavond nog tof gebabbeld bij Incantation in Tilburg.Niets aan de hand.Er waren wat muzikale meningsverschillen en aangezien Asphyx wellicht een van de meest conservatieve death/doom metal bands is die niet openstaat voor experimenten of afwijkingen was het beter om ieder weer z'n eigen weg te gaan.En nee,wij gaan geen andere weg inslaan,we gaan gewoon door met wat we altijd al deden.En met alle respect,alle riffs en arrangementen op Death The Brutal Way zijn van Paul,Martin en mij.
Tuurlijk,Wannes is old school,wij ook,maar wel met verschillende opvattingen daarover.Klaar.
Wannes is een toffe peer,maar om in een band te spelen moeten alle koppen wel dezelfde kant opstaan.Simpel.Wannes doet zijn ding weer,en wij het onze gewoon.We hebben nu Alwin en dat gaat perfect.
Wij wensen Wannes gewoon het allerbeste toe en daarmee uit.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-01-2010 11:06 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2010 1:33 schreef Bob B. het volgende:
Er waren wat muzikale meningsverschillen en aangezien Asphyx wellicht een van de meest conservatieve death/doom metal bands is die niet openstaat voor experimenten of afwijkingen was het beter om ieder weer z'n eigen weg te gaan.

Je moet als drummer ook wel de skills hebben om wat anders te kunnen dan natuurlijk..
quote:
Op 18 januari 2010 21:33 schreef De Tegenpartij het volgende:
Hehehe, idd, ik stond samen met hem bij het podium helemaal uit m'n plaat te gaan.

Met een rollator mocht je vooraan staan?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 19-01-2010 14:09 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Jij bent ook iedere dag ongesteld, niet?


don't mistake lack of talent for genius


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-01-2010 14:10 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2010 14:09 schreef NecroNoud het volgende:
Jij bent ook iedere dag ongesteld, niet?

Fysiek niet, mentaal wel.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-01-2010 14:34 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2010 11:06 schreef bastianus het volgende:
Je moet als drummer ook wel de skills hebben om wat anders te kunnen dan natuurlijk..

Hij drumt anders wél bij een band die goed verkoopt.
Kunnen een hoop mensen niet zeggen.



[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 19-01-2010 14:35]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-01-2010 14:40 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2010 14:34 schreef Greycloak het volgende:
Hij drumt anders wél bij een band die goed verkoopt.
Kunnen een hoop mensen niet zeggen.



Point taken. Asphyx is ook donders gaaf, daar niet van, en Pentacle ook trouwens. Twee bands die death metal maken zoals ik vind dat die moet klinken. Al die trigger- en timmerbands kunnen daar nog iets van leren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-01-2010 14:50 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Hij is niet de strakste, niet de snelste, maar waarom zou ie? Asphyx is elke keer dat ik ze live zie een band die duidelijk plezier beleeft aan wat ze doen.
Verkoopcijfers zijn dan ook nog maar bijzaak.

IMHO.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-01-2010 14:53 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2010 14:50 schreef Greycloak het volgende:
Hij is niet de strakste, niet de snelste, maar waarom zou ie? Asphyx is elke keer dat ik ze live zie een band die duidelijk plezier beleeft aan wat ze doen.
Verkoopcijfers zijn dan ook nog maar bijzaak.

IMHO.

Mee eens. En wat al die strakke snelle bands vaak vergeten is hoe nummers lekker moeten klinken. En dat weet Asphyx nog steeds goed, getuige hun laatste ploatje.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-01-2010 14:56 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Oh!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 19-01-2010 19:28 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 19 januari 2010 11:06 schreef bastianus het volgende:


Met een rollator mocht je vooraan staan?


Dat doe ik al sinds 1985, ondanks dat ik hem niet nodig heb. Gegarandeerd goed zicht op de band.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Bob B.
Usericon van Bob B.
Posted 19-01-2010 21:21 by Bob B. Wijzig reactieProfiel van Bob B.Quote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2010 11:06 schreef bastianus het volgende:
Je moet als drummer ook wel de skills hebben om wat anders te kunnen dan natuurlijk..

Met een rollator mocht je vooraan staan?


Skills hebben hier niets mee van doen hoor.Ik doe wat ik graag wil doen,anders had ik Asphyx niet opgericht.
We willen slechts nog lomper worden.Da's alles.Vindt men het tof,prima,zo niet,ook prima.Als wij het maar prima vinden.
Feit blijft(ff on topic)dat wij nu een andere bassist hebben.Wannes en wij zijn, ná een uiterst relaxed en goed gesprek, gewoon tot deze conclusie gekomen.Hij concentreert zich 100% op zijn eigen band nu en wij doen gewoon ons ding.Iedereen weer blij.


GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 20-01-2010 8:24 by GRINDBASHERS Wijzig reactieProfiel van GRINDBASHERSQuote dit berichthttp://myspace.com/herrierecordsinc

goede zaak ook dat je uitlegt hoe het gegaan is... scheelt een hoop geroddel, gelul etc.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-01-2010 9:41 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2010 21:21 schreef Bob B. het volgende:
Skills hebben hier niets mee van doen hoor.Ik doe wat ik graag wil doen,anders had ik Asphyx niet opgericht.
We willen slechts nog lomper worden.Da's alles.Vindt men het tof,prima,zo niet,ook prima.Als wij het maar prima vinden.
Feit blijft(ff on topic)dat wij nu een andere bassist hebben.Wannes en wij zijn, ná een uiterst relaxed en goed gesprek, gewoon tot deze conclusie gekomen.Hij concentreert zich 100% op zijn eigen band nu en wij doen gewoon ons ding.Iedereen weer blij.

Succes dan! Doe Alwin maar de groeten van Tet Tetteretet.
Mooi ook als er weer wat van Pentacle gaat komen, zou onderhand eens tijd worden. Under the black cross was beslist niet misselijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


krisiunizer
Broadway, the hard way
Usericon van krisiunizer
Posted 20-01-2010 11:17 by krisiunizer Wijzig reactieProfiel van krisiunizerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/beyondbeliefofficial

Prachtige no nonsense posts van Bob. Iedereen uitgeluld.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-01-2010 12:22 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2010 11:17 schreef krisiunizer het volgende:
Prachtige no nonsense posts van Bob. Iedereen uitgeluld.

Past ook wel bij de muziek.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Heer der Heerscharen
Usericon van Heer der Heerscharen
Posted 20-01-2010 13:24 by Heer der Heerscharen Wijzig reactieProfiel van Heer der HeerscharenQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

quote:
Je moet als drummer ook wel de skills hebben om wat anders te kunnen dan natuurlijk..



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 20-01-2010 14:30 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2010 21:21 schreef Bob B. het volgende:
Skills hebben hier niets mee van doen hoor.Ik doe wat ik graag wil doen,anders had ik Asphyx niet opgericht.
We willen slechts nog lomper worden.Da's alles.Vindt men het tof,prima,zo niet,ook prima.Als wij het maar prima vinden.
Feit blijft(ff on topic)dat wij nu een andere bassist hebben.Wannes en wij zijn, ná een uiterst relaxed en goed gesprek, gewoon tot deze conclusie gekomen.Hij concentreert zich 100% op zijn eigen band nu en wij doen gewoon ons ding.Iedereen weer blij.


Al eens aan gedacht om op klompen op te treden?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-01-2010 14:34 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2010 14:30 schreef Lionheart het volgende:
Al eens aan gedacht om op klompen op te treden?

Ik denk dat ze daar toch iets te omvangrijk voor zijn. Een podium is toch handiger vermoed ik.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 29-01-2010 21:16 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Vandaag in één zwik die hele remasters-serie gekocht (incl. Soulburn) in de Media Markt voor amper 7,99 per stuk. Erg leuke prijs me dunkt. Eén en ander is een stuk leuker om naar te luisteren nu (vooral The Rack klinkt nu een stuk beter, vind ik).


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Defleshed by flieS
Usericon van Defleshed by flieS
Posted 30-01-2010 14:54 by Defleshed by flieS Wijzig reactieProfiel van Defleshed by flieSQuote dit bericht

zijn die extra/demo tracks nog interessant die erbij zitten? heb namelijk de hele discografie op zowel cd als vinyl. ben wel erg benieuwd of er nog opnamens bij zitten die ik nog niet heb, maar kan nergens een duidelijk antwoord vinden. Geldt overigens ook voor die soulburn re-issue.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-02-2010 16:42 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Dat vraag ik mij, aangezien de discografie op cd hier ook ligt, ook af..


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 07-02-2010 17:22 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Even in detail:

Bonustracks "The Rack":

# The Quest for Absurdity (live)
# Vermin (live)
# Evocation (live)
# Diabolical Existence (live)
# Ode to a Nameless Grave (live)
# The Sickening Dwell (live)
# Wasteland of Terror (live)
# Pages in Blood (live)
# The Rack (live)
# Rite of Shades (live)
# Crush the Cenotaph (live)

Bonustracks "The Last one on Earth" ("Crush the Cenopath ep" + "Promo '91"):

# Crush the Cenotaph
# Rite of Shades
# The Krusher
# Evocation (live)
# Wasteland of Terror (live)
# The Sickening Dwell (demo)
# Conjuration of Choronzon (Evocation) (demo)
# Diabolical Existence (demo)

"Asphyx" en "God Cries" staan gewoon samen op een dubbelaar met als extra tracks:

# Vermin (live)
# The Rack (live)
# Died Yesterday (demo)
# The Blood I Spilled (demo)

Embrace the Death is nu een dubbelaar:

# Tracks 1-2 of Disc 2 – “Mutilating Process” 7inch.
# Tracks 3-6 of Disc 2 – “Enter the Domain” demo.
# Tracks 7-10 of Disc 2 – “Crush the Cenotaph” demo.
# Tracks 11-13 of Disc 2 – rehearsal 1989-1990.
# Tracks 14-15 of Disc 2 – 2-track recording 1989.
# Track 16 of Disc 2 – rough mix version of the “Mutilating

Bonustracks "On the Wings of Inferno":

# Chaos In The Flesh (Rough Mixtaken from the In The Eyes Of Death 2)
# Intro (live)
# Summoning The Storm (live)
# Marching Towards The Styx / Food for the Ignorant
# Wasteland Of Terror (live)
# Streams Of Ancient Wisdom (live)
# Abomination Echoes (live)
# 06/06/2006 / Waves Of Fire (live)
# Asphyx (Forgotten War) (live)
# MS Bismarck (live)
# Outro (live)

Bonustracks Soulburn - "Feeding on Angels":

# The Sickening Dwell (Demo)
# Storming Hordes (Demo)
# Crypts of the Black (Demo)
# Hymn of the Forsaken (Demo)
# Feeding on Angels (Demo)
# Throne of Hatred (Demo)
# Behold the Funeral Candle (Demo)


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 09-02-2010 20:47 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht





Gelukkig komt ie ook gewoon op zwart vinyl uit, want geel-zwart komt er hier natuurlijk niet in...


Bareuh...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-02-2010 20:51 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Thanks voor de lijst Count Usher Hopelijk komen die tracks ooit nog eens afzonderlijk gebundeld uit..


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen