![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Idd, en Asphyx ook (je zou toch bijna vergeten on-topic te zijn)! Touché, pussycat! ![]() |
|
quote:Oh ja, maar natuurlijk! Gister WXena Asphyx laten horen; ze werd er niet veel blijer van... Maar goed, die vind niet zo gek veel Death echt bijzonder. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
![]() Tsja, smaken verschillen ![]() |
|
Ik ken eigenlijk alleen een paar losse nummers (van Vuurwerk) en heb "Last One On Earth" op tape, maar dat vind ik niet zo'n geweldige plaat. Touché, pussycat! ![]() |
|
Ik luister nu naar het album "God Cries" op zich een geniale plaat, maar valt bij andere asphyx platen een beetje in het niet ... Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
Oh shit, ik luister op dit moment Last one on earth. Wat een geniale band! Wat enorm stom van me dat ik dit zo lang links heb laten liggen ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Ik heb een paar maanden geleden gelezen dat From Beyond records een asphyx verzamelaar uit zou geven met demo's (die zijn best te pruimen, alhoewel ik er eentje op wacken heb laten liggen gvd) live nummers etc. Iemand die enig idee heeft of die plannen nog doorgaan? Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote: Beste album vind ik. Gewoon geniale vocals en toffe lyrics. Vooral het nummer Serenade in Lead heeft supergave lyrics, zo brutaal: http://www.metal-archives.com/viewlyrics.php?id=44819. Maar het titelnummer is nog gaver! Heb onlangs op mijn motorjack het Asphyx logo geverft, hier het resultaat: http://members.lycos.nl/dzouwe/asphyxjas.jpg ![]() |
|
Wat een onwijs mooie jas zo, man! Complimenten! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Bedankt! Ik geloof dat de waarde van dat jackie nu ook verdriedubbeld is, haha! Nee, maar het is leuk om te doen en vooral als het slaagt... ![]() |
|
wat gruwelijk gaaf die jas ouwe! ![]() |
|
Die jas is idd. geweldig gaaf geworden met dat logo ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Eerst The Rack kopen, dan pas praten! Anders je kop houden en opflikkeren. Zo! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
precies hendrik ! [offtopic ejo mut ik oek dinsdag een kopietje van muicipel waste voor die met nimme!/offtopic] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Zowel The Rack als Last One On Earth zijn erg goed. Van Drunen!! ![]() |
|
@ Orion, Best ju....maar hey, kest ok aan een kopietsje van the rack komme? Dat is loof ik een album van Asphyx, weest wel?! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 20-06-2004 22:10] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
quote: wat heb die kerel toch een strot ![]() echt geweldig! ![]() |
|
Ik vind Embrace the death de meeste sfeer hebben, Crush the cenotaph vind ik qua nummers het tofst en On the wings... valt ondanks de prima productie toch ietwat tegen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: doen mien best , ik gaan nou op bed morgen naar metallica /end slowchat [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 20-06-2004 22:12] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Ik ben erg benieuwd hoe die 'Enter The Domain' tape klinkt! Moet hem nog maar eens een keer aanschaffen als ik hem ooit kan vinden, haha! ![]() |
|
hehe ouwe asphyx maniak! ![]() zzz ![]() |
|
quote: hoe heb je dat precies gedaan, ouwe? ikben nml. ook zoiets van plan ![]() |
|
Heb je toegevoegd op Messenger! @ rudolphus: ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |