IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Asphyx Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-04-2003 21:07 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2003 21:14 schreef Sporty Voleg het volgende:
Tevens voormalig lid van het almachtige Seizure? Die Peter K.?
Ha, je kent hem!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 05-04-2003 17:22 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Idd, en Asphyx ook (je zou toch bijna vergeten on-topic te zijn)!


Touché, pussycat!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-04-2003 21:19 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2003 17:22 schreef Sporty Voleg het volgende:
Idd, en Asphyx ook (je zou toch bijna vergeten on-topic te zijn)!

Oh ja, maar natuurlijk! Gister WXena Asphyx laten horen; ze werd er niet veel blijer van... Maar goed, die vind niet zo gek veel Death echt bijzonder.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


WXena
Usericon van WXena
Posted 06-04-2003 22:17 by WXena Wijzig reactieProfiel van WXenaQuote dit bericht


Tsja, smaken verschillen


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 07-04-2003 14:11 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Ik ken eigenlijk alleen een paar losse nummers (van Vuurwerk) en heb "Last One On Earth" op tape, maar dat vind ik niet zo'n geweldige plaat.


Touché, pussycat!


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 07-04-2003 14:13 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik luister nu naar het album "God Cries" op zich een geniale plaat, maar valt bij andere asphyx platen een beetje in het niet ...



Ik, Wil Schuurman


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 23-06-2003 21:55 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Oh shit, ik luister op dit moment Last one on earth. Wat een geniale band! Wat enorm stom van me dat ik dit zo lang links heb laten liggen


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 07-09-2003 13:14 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik heb een paar maanden geleden gelezen dat From Beyond records een asphyx verzamelaar uit zou geven met demo's (die zijn best te pruimen, alhoewel ik er eentje op wacken heb laten liggen gvd) live nummers etc.

Iemand die enig idee heeft of die plannen nog doorgaan?


Ik, Wil Schuurman


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 20-06-2004 0:30 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2003 21:55 schreef XnegativeX het volgende:
Oh shit, ik luister op dit moment Last one on earth. Wat een geniale band! Wat enorm stom van me dat ik dit zo lang links heb laten liggen

Beste album vind ik. Gewoon geniale vocals en toffe lyrics. Vooral het nummer Serenade in Lead heeft supergave lyrics, zo brutaal: http://www.metal-archives.com/viewlyrics.php?id=44819.

Maar het titelnummer is nog gaver!
Heb onlangs op mijn motorjack het Asphyx logo geverft, hier het resultaat:
http://members.lycos.nl/dzouwe/asphyxjas.jpg


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-06-2004 9:24 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Wat een onwijs mooie jas zo, man! Complimenten!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 20-06-2004 10:48 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Bedankt! Ik geloof dat de waarde van dat jackie nu ook verdriedubbeld is, haha!
Nee, maar het is leuk om te doen en vooral als het slaagt...


nightwing
Usericon van nightwing
Posted 20-06-2004 11:33 by nightwing Wijzig reactieProfiel van nightwingQuote dit bericht

wat gruwelijk gaaf die jas ouwe!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 20-06-2004 12:20 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Die jas is idd. geweldig gaaf geworden met dat logo


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 20-06-2004 21:06 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2003 14:11 schreef Sporty Voleg het volgende:
Ik ken eigenlijk alleen een paar losse nummers (van Vuurwerk) en heb "Last One On Earth" op tape, maar dat vind ik niet zo'n geweldige plaat.


Eerst The Rack kopen, dan pas praten! Anders je kop houden en opflikkeren. Zo!


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 20-06-2004 22:04 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2004 21:06 schreef DeadBitchFuck het volgende:
Eerst The Rack kopen, dan pas praten! Anders je kop houden en opflikkeren. Zo!

Flikker zelf op, mongool....Ik kopieer 'm wel


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Orion
Usericon van Orion
Posted 20-06-2004 22:06 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

precies hendrik !

[offtopic ejo mut ik oek dinsdag een kopietje van muicipel waste voor die met nimme!/offtopic]


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 20-06-2004 22:08 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Zowel The Rack als Last One On Earth zijn erg goed. Van Drunen!!


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 20-06-2004 22:10 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

@ Orion,
Best ju....maar hey, kest ok aan een kopietsje van the rack komme? Dat is loof ik een album van Asphyx, weest wel?!

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 20-06-2004 22:10]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


nightwing
Usericon van nightwing
Posted 20-06-2004 22:10 by nightwing Wijzig reactieProfiel van nightwingQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2004 22:08 schreef ouwe het volgende:
Zowel The Rack als Last One On Earth zijn erg goed. Van Drunen!!


wat heb die kerel toch een strot

echt geweldig!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-06-2004 22:11 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik vind Embrace the death de meeste sfeer hebben, Crush the cenotaph vind ik qua nummers het tofst en On the wings... valt ondanks de prima productie toch ietwat tegen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Orion
Usericon van Orion
Posted 20-06-2004 22:12 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2004 22:10 schreef BARABAS het volgende:
@ Orion,
Best ju....maar hey, kest ok aan een kopietsje van the rack komme? Dat is loof ik een album van Asphyx, weest wel?!


doen mien best , ik gaan nou op bed morgen naar metallica /end slowchat

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 20-06-2004 22:12]


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 20-06-2004 22:13 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Ik ben erg benieuwd hoe die 'Enter The Domain' tape klinkt! Moet hem nog maar eens een keer aanschaffen als ik hem ooit kan vinden, haha!


testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 21-06-2004 10:51 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

hehe ouwe asphyx maniak!


zzz


Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 21-06-2004 15:47 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2004 10:48 schreef ouwe het volgende:
Bedankt! Ik geloof dat de waarde van dat jackie nu ook verdriedubbeld is, haha!
Nee, maar het is leuk om te doen en vooral als het slaagt...


hoe heb je dat precies gedaan, ouwe?
ikben nml. ook zoiets van plan



ouwe
Usericon van ouwe
Posted 21-06-2004 20:32 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Heb je toegevoegd op Messenger!
@ rudolphus:


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen