IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Dimmu Borgir in 013 Volgende pagina
Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 25-04-2003 11:25 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

op 3 Oktober komt Dimmu Borgir in de 013
welke support act er komt weet ik niet.
Het kost maar 15 euro (3,20 service kosten)
VVK start op 3 mei

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 25-04-2003 11:27 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Jippie!

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 25-04-2003 11:28 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

hmmmm
heb ze al 2 keer gezien
beide keren ERG geslaagd concert vond ik

effe tjekken wat het voorpogramma is
ik denk dat het Catamenia word, die komen binnenkort ook met een nieuwe cd...

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-04-2003 11:41 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

15 euro is relatief weinig ja

vorige keer in de 013 vond ik ze uitermate kut qua geluid maar zal er dit keer niet zijn denk ik, moet prioriteiten stellen qua geld...

Je moeder.

campske666
Usericon van campske666
Posted 25-04-2003 11:42 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 25 april 2003 11:41 schreef karnivoor het volgende:
15 euro is relatief weinig ja

vorige keer in de 013 vond ik ze uitermate kut qua geluid maar zal er dit keer niet zijn denk ik, moet prioriteiten stellen qua geld...

Je kan toch ook eens voor 1 keertje niet naar de hoeren gaan...

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-04-2003 11:43 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

maarmaarmaar

Je moeder.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 25-04-2003 11:43 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Dimmu is echt een zaal-band want op festivals zuigen ze.
In de Noorderligt eind '97 gezien en ze HEERSCHTEN. Maar ja nu is hun muziek zwaar saai en spelen ze geen ouwe shit dus laat maar.
15 euro is niet onaardig, zeker gezien hun sterallures.

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 25-04-2003 11:58 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Ze gaan ook touren in de VS en Canada, met Children of Bodom als support..

Ik zal er iig zijn..

Not all who wander are lost. - JRR Tolkien

robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 25-04-2003 12:20 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

hmm op summerbreeze 2002 gaven ze toch wel een kewle show weg.
alleen jammer dat de eerste nr beetje wegviel door overdadig mist jammer

Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 25-04-2003 12:22 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2003 12:20 schreef robbemans het volgende:
hmm op summerbreeze 2002 gaven ze toch wel een kewle show weg.
alleen jammer dat de eerste nr beetje wegviel door overdadig mist jammer

LOL, Summermist 2002

ilyc
Usericon van ilyc
Posted 25-04-2003 12:25 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Ik heb ze op LowLands 2002 gezien, was wel aardig, maar ik hoef ze niet meer te zien. Zeker niet als ik 15 Euro+reiskosten en het te verwachten publiek in overweging neem.

Maar toch wel grappig ..

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 25-04-2003 12:41 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

yeah!!! hier ga ik zeker bij zijn!!!

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 25-04-2003 13:21 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Ik doe m'n For all Tid shirt aan (grijs natuurlijk) en ga elite lopen doen tegenover de kindertjes aldaar!

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 25-04-2003 14:57 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik ga wel heb ze nog nooit live gezien en ze komen 5 km hiervandaan . En voor dr prijs hoef je het niet te laten

Moordlustige Hamster
Posted 25-04-2003 14:58 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Ik ga ook

15 euro is inderdaad niet duur, en al zijn ze nu 'mainstream' zoals de meeste zeggen, het oude werk blijft gewoon heerschen en ik moet ze gewoon een keer live hebben gezien

stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 25-04-2003 15:00 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

for all tid is een meesterlijke cd... maar volgs mij ken niemand dat daar.

khad ze ook gezien op lowlands, wel geinig... iedereen met dimmu shirtjes stonden bij korn, zegt toch wel wat over het publiek wat hier te verwachten is. (allemaal ukkies in korn shirjtes?)

I am the 1%.

Moordlustige Hamster
Posted 25-04-2003 15:00 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2003 15:00 schreef stoomfiets het volgende:

khad ze ook gezien op lowlands, wel geinig... iedereen met dimmu shirtjes stonden bij korn, zegt toch wel wat over het publiek wat hier te verwachten is. (allemaal ukkies in korn shirjtes?)

Dat is waar.. maar bij deze distanceer (of hoe je het ook mag schrijven) ik me daarvan

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 25-04-2003 15:01 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:

of net als bij Cradle of Filth onder begeleiding van hun ouders/oma/voogd/kinderlokker!

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 25-04-2003 15:05 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
of net als bij Cradle of Filth onder begeleiding van hun ouders/oma/voogd/kinderlokker

ik vond de kleuter opkomst bij CoF van vorige week anders wel meevallen.

Of zaten ze allemaal jankend verscholen op d etribune? In de pit ben ik dr geen tegengekomen

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 25-04-2003 15:05]

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 25-04-2003 15:06 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Ik baseer dat op wat ik in de CoF-thread las hier. Misschien viel het mee.

stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 25-04-2003 15:15 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

tja...

kvind toch CoF is toch wat uuhm hoe zeg je het kiddie-land-vriendelijker dan dimmu

er kome meer kitz op af...op zich niet zo erg (vriend van mij zijn broertje 14 jaar stond 't hele consert in de pit, toch wel lollig kindjes meppen lijkt mij zo)

I am the 1%.

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 25-04-2003 16:01 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

De dag dat er eens een topic is waarin Dimmu en COF niet in 1 zin worden genoemd, krijgen jullie allemaal een van mij.

Not all who wander are lost. - JRR Tolkien

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 25-04-2003 16:07 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:

Haha,denk ik ook niet.

Ik ken ze al vanaf hun demotijd.Een kameraad van mij heeft ooit hun eerste 7"EP uitgebracht op zijn eigen label Necromantic Gallery Productions.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 25-04-2003 16:09 by RdP Wijzig reactieProfiel van RdPQuote dit bericht

Lekker meezingen!

Hakkuh

campske666
Usericon van campske666
Posted 25-04-2003 16:21 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 25 april 2003 12:25 schreef ilyc het volgende:
Ik heb ze op LowLands 2002 gezien, was wel aardig, maar ik hoef ze niet meer te zien. Zeker niet als ik 15 Euro+reiskosten en het te verwachten publiek in overweging neem.

Maar toch wel grappig ..

Dat maakt toch gene ene kloot uit wat voor publiek er komt, zolang als je de muziek zelf maar goed vind. ( er moet wel minstens 1 lekker wijf daarzijn, anders is er niets aan )

ilyc
Usericon van ilyc
Posted 25-04-2003 16:34 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2003 16:21 schreef campske666 het volgende:
Dat maakt toch gene ene kloot uit wat voor publiek er komt, zolang als je de muziek zelf maar goed vind. ( er moet wel minstens 1 lekker wijf daarzijn, anders is er niets aan )

Het is niet doorslaggevend, maar wel een klein onderdeeltje van het waarom ik niet kom

[Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 25-04-2003 16:35]

Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com