|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Jippie! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
hmmmm heb ze al 2 keer gezien beide keren ERG geslaagd concert vond ik effe tjekken wat het voorpogramma is ik denk dat het Catamenia word, die komen binnenkort ook met een nieuwe cd... ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
15 euro is relatief weinig ja vorige keer in de 013 vond ik ze uitermate kut qua geluid maar zal er dit keer niet zijn denk ik, moet prioriteiten stellen qua geld... Je moeder. |
|
quote: Je kan toch ook eens voor 1 keertje niet naar de hoeren gaan... |
|
maarmaarmaar Je moeder. |
|
Dimmu is echt een zaal-band want op festivals zuigen ze. In de Noorderligt eind '97 gezien en ze HEERSCHTEN. Maar ja nu is hun muziek zwaar saai en spelen ze geen ouwe shit dus laat maar. 15 euro is niet onaardig, zeker gezien hun sterallures. |
|
Ze gaan ook touren in de VS en Canada, met Children of Bodom als support.. Ik zal er iig zijn.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
hmm op summerbreeze 2002 gaven ze toch wel een kewle show weg. alleen jammer dat de eerste nr beetje wegviel door overdadig mist jammer Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: LOL, Summermist 2002 |
|
Ik heb ze op LowLands 2002 gezien, was wel aardig, maar ik hoef ze niet meer te zien. Zeker niet als ik 15 Euro+reiskosten en het te verwachten publiek in overweging neem. Maar toch wel grappig .. |
|
yeah!!! hier ga ik zeker bij zijn!!! |
|
Ik doe m'n For all Tid shirt aan (grijs natuurlijk) en ga elite lopen doen tegenover de kindertjes aldaar! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Ik ga wel heb ze nog nooit live gezien en ze komen 5 km hiervandaan . En voor dr prijs hoef je het niet te laten |
|
Ik ga ook 15 euro is inderdaad niet duur, en al zijn ze nu 'mainstream' zoals de meeste zeggen, het oude werk blijft gewoon heerschen en ik moet ze gewoon een keer live hebben gezien |
|
for all tid is een meesterlijke cd... maar volgs mij ken niemand dat daar. khad ze ook gezien op lowlands, wel geinig... iedereen met dimmu shirtjes stonden bij korn, zegt toch wel wat over het publiek wat hier te verwachten is. (allemaal ukkies in korn shirjtes?) I am the 1%. |
|
quote: Dat is waar.. maar bij deze distanceer (of hoe je het ook mag schrijven) ik me daarvan |
|
quote: of net als bij Cradle of Filth onder begeleiding van hun ouders/oma/voogd/kinderlokker! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: ik vond de kleuter opkomst bij CoF van vorige week anders wel meevallen. Of zaten ze allemaal jankend verscholen op d etribune? In de pit ben ik dr geen tegengekomen [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 25-04-2003 15:05] |
|
Ik baseer dat op wat ik in de CoF-thread las hier. Misschien viel het mee. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
tja... kvind toch CoF is toch wat uuhm hoe zeg je het kiddie-land-vriendelijker dan dimmu er kome meer kitz op af...op zich niet zo erg (vriend van mij zijn broertje 14 jaar stond 't hele consert in de pit, toch wel lollig kindjes meppen lijkt mij zo) I am the 1%. |
|
De dag dat er eens een topic is waarin Dimmu en COF niet in 1 zin worden genoemd, krijgen jullie allemaal een van mij. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:Haha,denk ik ook niet. Ik ken ze al vanaf hun demotijd.Een kameraad van mij heeft ooit hun eerste 7"EP uitgebracht op zijn eigen label Necromantic Gallery Productions. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Lekker meezingen! Hakkuh |
|
quote: Dat maakt toch gene ene kloot uit wat voor publiek er komt, zolang als je de muziek zelf maar goed vind. ( er moet wel minstens 1 lekker wijf daarzijn, anders is er niets aan ) |
|
quote: Het is niet doorslaggevend, maar wel een klein onderdeeltje van het waarom ik niet kom [Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 25-04-2003 16:35] |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Volgende pagina |