|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
dat is baalen!!!!!!!!!!! |
|
*schop* IEMAND??? Bruce Banner |
|
Van blabbermouth: DIMMU BORGIR: Live Webcast Announced - Sep. 30, 2003 DIMMU BORGIR's concert at Paradiso in Amsterdam, Holland on October 2 will be webcast live via Fabchannel. The webcast, in both the audio and video formats, can also be watched (for free) on Paradiso's streaming platform, www.fabchannel.com, after the live webcast. For more information, http://dimmuborgir.fabchannel.com Veel plezier! By the pain I see in others |
|
quote:http://www.zwaremetalen.com/nieuws/1755.html I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: sja, was ik toch net effe wat eerder!! he he he I Find That I Am Not There... |
|
quote: Hahahahahahaha wie woont er dan ook in Groningen?? Zenial |
|
quote: ik Bruce Banner |
|
Heb! er! zin! in! |
|
quote: Inderdaad geheel mee eens!!!! ........As you're clinging to your last breath.....You realize there is nothing fluffy about death ....... |
|
Oe ze spelen op dat ding ook Hypocrisy drbij Ik zal ook een deel moeten missen door de laatste trein, maargoed. [Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 02-10-2003 20:40] zo kan ie wel weer |
|
quote: Damn, ik geraak niet eens op die site zeg. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
ik heb er vet zin in!!!!!!!! |
|
quote: Ah, dus dat was Hypocrisy ... daarom herkende ik het niet this user is dead |
|
Prrrr ik heb zin in morgen!!! METAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALL!*hoog stemmetje* LAI LAI HEI |
|
kzit net effe die webacst te bekijken!! een nummertje Stormblast kwam voorbij!!!! supertje cool! Morgen iedereen veel plezier met moshen en bangen!!! I Find That I Am Not There... |
|
Ik heb ze gisteren gezien in Paradiso. Norther maar heel even gezien (kloterij) maar klonk goed (children of bodom achtig). Hypocrisy speelde erg fijn en bruut en wist het publiek dan ook al aardig mee te krijgen. Dimmu Borgir speelde redelijk maar wist Hypocrisy niet te benaderen. Ik vond de lichteffecten wel behoorlijk gay, om maar niet te spreken over een groot deel van het publiek.. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Norther was idd een beetje children of bodem achtig. Wel leuk voor even. Hypocrisy was supertof! Echt goede muziek, en ze speelden ook veel nummers van hun best of cd 10 jears of chaos and confusion. En die zanger is op cd al extreem goed, maar live maakt hij het ook waar. Dimmu vond ik erg tof om te zien, het geluid was veel beter dan bij de vorige bands. Ze speelden veel van de betere nummers. Ik vraag me wel af of ze nou arcane lifeforce mysteria hebben gespeeld, ik herkende het wel, maar dat intro hebben ze zeker niét gespeeld. Die drummer is natuurlijk extreem goed. Allen jammer dat je die fils en bekkens niet zo goed kon horen. Het was het toch vrij prijzige kaartje zeker waard blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
Menschen, ik ga toch, ik heb op het laatste moment toch nog een kaartje weten te bemachtigen van iemand die niet meer mocht van zijn ouders |
|
quote: Wat een onzin zeg, het muzikale niveau van Dimmu en Hypocrisy is niet te vergelijken. Waar Dimmu vrij complexe nummers heeft maakt Hypocrisy zich er met een jantje van leiden af door met een bandje mee te spelen. Powerchord hier, powerchord daar ondersteund door een drummer die niets anders kan spelen dan boem/tjak/boem/tjak en dtit alles in een veilige niet al te snelle 4 kwartsmaat |
|
Die drums van Dimmu klonken op die Stream een beetje als mijn Casio Keyboard ... this user is dead |
|
Whoei whoei ik heb er nu al zin innnn!! Ik ben al in mn concert outfit naar school gegaan, mensen kregen ook de schok van hun leven Ik wor er helemaal hyper van :D Ik heb gesproken |
|
MUHAHAHAHAAHA!!!!! ik gaat dus ook vnaaf enzow gasten zitte me nu al aan te kijekn ops chool met zo'n blik van.... "WAT IS DAT??? " whaaaa reacties uitlokken is cool :D |
|
quote: Ja pcies provoceren tot je er bij neer valt, zo hoort het! Ik heb gesproken |
|
quote: Stoer! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |