|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ik herken je vast meteen lijkt me erg leuk je een keer te zien |
|
quote: Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Da's goedkoop! Daar mogen andere bekende bands wel een voorbeeld aan nemen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Das toch 013. Nooit echt duur. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
daarom heb ik ook gelijk kaartje gehaald.. je weet maar nooit dus |
|
Het is gelukkig op een vrijdag. Kan je uitslapen. |
|
quote: Ja, inderdaad. Helaasch maakt het treinkaartje het voor mij altijd zo duur. NS Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
ach, ik woon in Houten en betaal toch nog bijna 15 euro voor een treinkaartje. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Ik denk dat ik wel ga, aangezien ik dan toch in Tilburg woon! |
|
quote: dan is dit zeker je eerste keer daar [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 09-05-2003 12:10] Je moeder. |
|
Sinds ik http://mcms-delivery.virtuebroadcasting.com/deliverMedia.asp?id=3EA13053-C4A9-48E4-A235-A34E114BD0FF gehoord heb hoeft het voor mij niet meer... het is dan niet die "normale" stem maar dat gewauwel aan het eind... Shagrath |
|
quote: |
|
Cekerste weten dat ik daar heen gaat.... Word super.....hoopik En het is ook gewoon Fucking goedkoop man 15 pleuro maar..... +death is the greatest kick of all....thats why they save it for the last...+ |
|
Dimmu is toch wel 1 van de betere live bands diek tot nu toe gehoord heb *zalk wel weer veel comentaar krijgen van al die true persoontjes die hier zitte* Take Me Out Of This Black Hell |
|
quote: niet van true persoontjes maar wel van mensen die ze live hebben gezien: de slechtste liveband ooit damn dat een band met zo'n naam ieder concert weet te verneuken met kutgeluid Je moeder. |
|
quote: Niet mee eens ik vind het oprecht 1 van de betere bands vooral live. Take Me Out Of This Black Hell |
|
Ja, ik vind ze cool, heb ze eerder live gezien, kan me niks herinneren. Bier doet geestelijke schade, Proost! |
|
quote: dronken? maar goed, ik stel voor dat je eens naar andere concerten gaat om te vergelijken. al geef ik ik toe dat het voor de sound van dimmu borgir het altijd moeilijk is om goed geluid te hebben. op wacken en in tilburg hadden ze iig kutgeluid Je moeder. |
|
quote: Jah ik kan ze met zat bands gaan vergeliujke kwa sound maar ik vind het als nog een goeie live band Take Me Out Of This Black Hell |
|
Zeg lieverds, het duurt nog 5 fucking maanden tot dit concert!!! Is het nu niet een beetje vroeg om al te gaan beslissen wie er allemaal heengaat? Ik weet het zelf heel misschien een paar weken vantevoren... Zenial |
|
mwah ik denk dat de mensen die het wel leuk vinden om naar dimmu te gaan het sneller vast kunnen stellen Dat ze gaan als de mensen die er geen ruk aan vinden altans die zeggen er geen ruk aan te vinden maar uiteindeluk toch weer wel gaan Take Me Out Of This Black Hell |
|
quote: Als je al een kaartje hebt gekocht lijkt me de keuze duidelijk he? Hakkuh |
|
5 maanden van te voren of niet, het is net zo snel uitverkocht, dus ik ga een kaartje halen. ff tuis overhalen om me dan geen huisarest te geven, zoals afgelope weekend. |
|
heb ze vorig jaar al gezien op lowlands, en dat zegt meteen genoeg |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |