|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja Dimmu is ook mooi meegenomen,mourning palace. |
|
quote: Denk je dat ze die spelen dan? Zelf denk ik het niet.. Zal zo'n beetje allemaal van PEM en DCA afkomen. Jammer, want het oudere werk (voor zover ik het ken) klinkt toch beter imo. zo kan ie wel weer |
|
hoe kom je vanaf het centraal station bij paradiso? wij zitten met onze klas namelijk ergens in de buurt van het centraal station. en aangezien we ook iets voor ons zelf mogen doen denk ik dat ik maar eens langs hypocrisy wip niet dat ik er veel aanvind maar ja je moet wat Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ik denk dat die kans er wel inzit,alhoewel ze zeker hun nieuwe materiaal komen promoten. Maar volgens mij heb ik het toch niet mis als ik zeg dat mourning palace het Dimmu nummer is. |
|
quote: Mourning Palace het oude werk??? *krijgt kromme tenen van ergernis* Zenial |
|
LoL, krijg je van die maffe elfenvoeten.. Maar ja, Mourning Palace en consorten klinken in mijn oren altijd nog een stuk anders (en beter) dan de nieuwere albums. Heb een tijdje geleden For All Tid besteld (ja, snel he ) maar is nog steeds niet bezorgd, dus over het ECHTE oude werk kan ik nog niet oordelen. zo kan ie wel weer |
|
Waarom zeggen jullie dat Dimmu is uitverkocht als er nog steeds geen "uitverkocht" achter dimmu staat op de 013 site LAI LAI HEI |
|
Hmmm...als er nog kaartjes zijn, wil ik er graag naar toe. Maar ook ik hoor van iedereen dat het uitverkocht is.. Don't blush when I rip you open |
|
quote: Ja een vriend van mij moet ook nog een kaartje hebben, volgens mij kan het gewoon nog gehaald worden... LAI LAI HEI |
|
quote:Anders hopen op een gereserveerd kaartje dat niet opgehaald is.. Don't blush when I rip you open |
|
inlichtingen kaartverkoop: 013 460 95 02 Is het nou zo moeilijk? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: DAAR hoopt iedereen op LAI LAI HEI |
|
quote: BETOR! LAI LAI HEI |
|
Tis wel uitverkocht Op internet kan je niet meer reserveren voor 1 persoon..er staat: "FOUT, onvoldoende plaatsen beschikbaar" Dusch... LAI LAI HEI |
|
quote:Heb je dat ook van een 013 medewerker te horen gekregen? TSN is niet de vlotste met hun systeem, en bij 013 weten ze het wel precies. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: nee niet gehoord...ik heb een vriendin daar werken, vraag t wel ff aan haar LAI LAI HEI |
|
quote:Eh.. hoe langer je wacht hoe meer kans je hebt dat het inderdaad uitverkocht is. Als ze op de 013 website niet melden dat het uitverkocht is betekent dat meestal dat ze nog een paar (echt een handjevol) kaarten ergens hebben liggen, die zijn zo weg. Wat is nou toch de moeite om even de B.O. te bellen en te vragen hoe het zit? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Volgens mij kun je nu nog wel kaartjes hale. 013web wordt altijd heel snel geupdate. Dus als het daar nog nie staat kun je nog wel proberen een kaartje te halen. |
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Vriendin zou me proberen op de gastenlijst te zetten, lukt t dan toch nog Anders verzin ik wel iets anders, of ga ik geowon ALLEEN LAI LAI HEI |
|
Er gaan genoeg ZM'ers heen dus alleen zal je niet zijn daar Zenial |
|
NORTHER ?!?!? WTF heersch! Bruce Banner |
|
quote: Die spelen ze altijd, anders is het publiek niet tevreden LAI LAI HEI |
|
quote: Dan is het goed want Mourning Palace Heerscht |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |