|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Voorprogramma is wel goed dus ik denk dat ik ook wel kom kijken. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
ja daar ga ik ook naar toe |
|
quote: WTF!?!?! Dimmu heerscht zwaar . Als jij toch geen goede muziek kan waarderen moet je maar bitchney spears gaan luisteren . fucking cultuur barbaar |
|
quote: Komaan zeg. Dimmu Borgir, wat een simpel gepriemel. mvg wk10 |
|
Lol, iemand die hier naar britney spears luisterd zit hier niet. Anders kan diegene gelijk de oven in! |
|
quote: Ik vind de Type O'Negative versie van Hit Me Baby One More Time wel gaaf.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Op 2 oktober spelen ze in Paradiso, iets dichter bij huis voor mij |
|
quote: Nee... staat dat nummer op hun nieuwe mvg wk10 |
|
quote: Waar hou je dan wel van? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Nee die cover staat niet op Life is Killing Me one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Emperor tiens mvg wk10 |
|
quote: Metal covers van britney zijn wel bruut, die nummers bedoel ik ook niet als ik zeg dat iemand naar britney moet gaan luisteren. |
|
quote: is dat net zoiets als de Abba-Tiens? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Nee, zoals se-tiens mvg wk10 |
|
quote: haha, abba-teens zijn vet! not!!!!!!! kill abba-teens |
|
quote: Naar welke band luister jij nog meer? En wat vind je van de cd stormblast?(ben gewoon even nieuwsgierig) Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ben nu naar de 1 van de nieuwste van Dimmu Borgir aan het luisteren. t'Is meer een mix tussen Fear Factory en Samael n dan Black metal, maar op zich niet slecht als je je er voor open stelt. Wel ff wennen iig. Zijn die ouwe van Dimmu Borgir meer richting Black dan Industrial ? Is het de moeite voor te luisteren ? |
|
WTF? Fear Factory? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Zit toch een serieuse industrial sound in met momenten. |
|
quote: Hahaha!!! Dat nummer is een grap! Is niet echt! Als je het 1 1/2 octaaf omhoog pitched dan hoor je dat dat gewoon Britney zelf is!!! |
|
quote: Een heeeeeel klein beetje dan. Het is nog best wel gewoon black metal. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Op puritanical blah blah blah gaat het toch wel een stuk verder dan een beetje. Met momenten is de black daar echt ver te zoeken. |
|
waar dan? ik hoor het alleen in Puritanica terug, verder eigenlijk nauwelijks. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Zo ongeveer de hele Cd eigenlijk. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |