|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Vorig jaar speelden ze nog wel nummers van Stormblast en For All Tidd. Dus dat valt best wel mee, het is wel eens minder geweest. |
|
ow das dan net die keer dat ik niet was |
|
kutkutkut dat was dus ik onder folk wangs naam Je moeder. |
|
Yeahhhh!! Eindelijk Dimmu |
|
Mmmm ga misschien wel even kijken, ookal vond ik ze vorige keer in Tilburg zuigen als een goedkope hoer! |
|
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej...... wel ff naartoe enzow... ff inhale wat'k voorge keer niet heb meegemaakt.... |
|
je kan ook zelf op een keyboard meppen terwijl je stofzuigd Je moeder. |
|
quote: Waar heb jij die live mogen beluisteren dan? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
hoop alleen btw wel dazze net zo klinken as op Lowlands.... toen wask er over ze te spreke.... |
|
vorige keer was t kut maar iets zegt me dat ik er gewoon ben. |
|
vorige keer nauwelijks op de hoogte van hun toen laatste cd, als ik die beter had geluisterd (ipv in de kroeg) was ik waarschijnlijk ook niet geweest vorige keer.. of ik nu ga lijkt me al wel duidelijk dus Je moeder. |
|
De eerste keer dat ik Dimmu Borgir zag was op Waldrock '98. Daarna heb ik ze niet meer gezien. Dus misschien dat ik wel kom. |
|
quote:bespaar jezelf een teleurstelling en kom niet. |
|
Zaterdag (3 mei) begint de voorverkoop Hakkuh |
|
Ik heb ze op Eurorock 2001 gezien, wat viel dat enorm tegen zeg! :z |
|
Ik was erbij op LL2002. Ze waren erg goed. Beter dan ik had verwacht. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Ik heb vandaag kaartjes gehaald. an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: ik ook!!! |
|
Volgende week pas..... Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Ik hoop dat het niet uitverkocht raakt. Heb geen zin in de 013 Stratovarius taferelen... -zonder O- [Dit bericht is gewijzigd door RdP op 06-05-2003 1:20] Hakkuh |
|
Best wel een doorgedraaide wereld als zo'n band een zaal uitverkoopt... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
kheb net me kaartje binnen dus hehe ik ga zkr wel |
|
Kan ik je weer zien Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Ook in Eindhoven op het VVV? an evil incarnation of DEATH! |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |