|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
dan heb jij een andere exemplaar als ik, ik hoor het echt niet zo erg terug one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: misschien moet je je Cd's niet meer op je platenspeler leggen Bruce Banner |
|
quote: Ik leg mijn Cd's waar ik wil ! Begrepen ? |
|
quote: ja pap Bruce Banner |
|
quote: Schuif ze dan maar om je l*l! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: |
|
De nieuwe dimmu borgir is gewoon black metal met heel erg veel keyboard ertussen.... En een voor black metal overdreven goede productie, en vooral op puritanical nogal veel ge-experimenteer met keyboard en zang, waardoor je nogal eens wat rare geluiden te horen krijgt. [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 02-07-2003 16:57] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ik wil ze gewoon nog een keer zien. Het is al een tijd geleden toen ik ze voor het laatst zag( waldrock '98). Dus 3 oktober ga ik ook |
|
das nou fijn, Dimmu en Hypocrisy op 5 minuten lopen. Er gaan trouwens geruchten dat het weleens vrij snel uitverkocht zou kunnen raken, dus wees een beetje op tijd no text supplied |
|
quote:Hmmm, terwijl toen ik kaartjes haalde er toch nog een hele zooi waren. Volgens mij waren er toen nog geen vijfhonderd verkocht, terwijl de vvk toch al een aantal weken aan de gang was toen. Waar is toch de tijd gebleven dat mensen moeite deden voor hun kaartjes? Nou zul je straks zien dat het uitverkoopt en we nog weken lang met wannabe fans opgescheept zitten die huilend om kaartjes zitten te zeuren. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Wordt misschien idd tijd om een kaartje te halen! |
|
ik zal der ook zijn ook al zal ik wel 1 van de jongste zijn (16) maar iig ik vind For All Tid 1 van de beste Dimmu Borgir cds die ze tot nu toe hebben gemaakt [Dit bericht is gewijzigd door Doomhead op 15-07-2003 9:15] |
|
quote: dat is ook zo Bruce Banner |
|
Jaja.... en 2 oktober komen ze in Amsterdam!! In Paradiso. Sooooooo.. ik ga er gewoon allebei heen!! Latersss Maik. |
|
quote: ...a greeting as fair as any other Bruce Banner |
|
Ik ben dr ook 3 oktober, net kaarten gehaald zo kan ie wel weer |
|
quote: Ow ja! moet ik nog doen! |
|
DB en Hypocrisy!!!!!!!! ik GA (maar dan wel in a'pen) Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: ik hoop niet dat dat is wie ik denk dat het is? (doelt op usericon) |
|
Nou als ik geld heb ga ik wel, in vind ze toch wel erg ruig!!! 1,5 jaar geleden op Eurorock gezien en dat vond ik toch wel een erg goed optreden dusch ik zal er wel zijn "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Wie dan? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Denket niet zo kan ie wel weer |
|
Wie is het dan wel? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Dat vind ik eerlijk gezegd de minste van Dimmu. Doe mij maar Enthrone Darkness Triumphant no text supplied |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |