|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
iq heeft niet veel met kennis te maken.. |
|
Ontopic stelletje sletten Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Waarom praat je opzettelijk als iemand met een IQ van 25? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 02-04-2005 1:55] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 02-04-2005 1:55] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Wooooooooooooh, jij vindt jezelf echt een bikkel! Stoer hoor om zulke praat te verkopen. Nou als jij een iq hebt van 125 dan ben ik de paus en dat lijkt me zeer stug . Zoals Sjaan al zij On Topic! an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Nou ik heb wel een vraag... Waarom denk je dat ze die testen maken? hmm...? Ik zal ook maar antwoorden: Omdat van die mensen zoals jij die klotetests gaan doen die rete makkelijk zijn vervolgens een goede test maken en denken dat ze slim zijn en capsones krijgen. Een perfect voorbeeld van zulke mensen ben jij volges mij... maja is weer niet on topic zeker? |
|
quote: an evil incarnation of DEATH! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 02-04-2005 1:56] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: hmm, ik heb toch de indruk dat jij niet zo heel erg autochtoon bent, gezien je spelling.. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
En ik heb zo'n idee dat er geen mods online zijn... Zenial |
|
ja ik schrijf netjes als ik het wil, maar ik ben gewoon een beetje tegen strenge regels net als bij godsdiensten... dus daarom hou ik me er ook niet aan ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
dus je gaat ook expres aan de linkerkant van de weg rijden? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 02-04-2005 1:56] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hier niet.. hier doe je niet waar je zin in hebt maar blijf je ontopic! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Zenial + Hyvel + Slice - ZM - SQT - helmet - Kramy - Babylon - MetalJan - ElitE - Lainedil Naleanor (+ Hazzard Luizenjong) - Lalaith - Dark Incarnation (met aanhang) - Sarah ja, want Dark Incarnation had Sarah alweer van de lijst gehaald (of niet meegeknopieerd ofzo...) Bruce Banner |
|
[offtopic] [zie waarschuwing van Helmet ] [Dit bericht is gemodereerd door Elfensteen op 04-09-2003 12:38] zo kan ie wel weer |
|
doe dit in het lultopic Bruce Banner |
|
ja ok we gaan dan maar verder met het concert ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
hoe laat begint die zooi? (heb mn ticket hier niet) Bruce Banner |
|
quote:Je hebt toch wel internet daar, neem ik aan? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 04-09-2003 12:47] |
|
quote: had ik niet aan gedacht aanvang zaal open 20.00 uur 19.00 uur entree v.v.k. € 15,00 € 15,00 + € 3,20 service vanaf 3 mei cheers Lord DarkHelmet (spaceballs!! ) Bruce Banner |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |