|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Op www.dimmu-borgir.com staat ook nog een show van hun. Zelfde playlist? |
|
quote: Ehmz heb ik anders toch niet gehoord? En anders toch zeker niet met zang, dat had ik zeker wel gemerkt namelijk.... Alhoewel, Stormblast klonk ook al vrij anders als op CD, minder gaaf imo. Verder vond ik Norther wel geinig, gewoon van bovenaf wat bekeken. Toen naar voren gegaan voor Hypocrisy, nog even gepit en best veel geheadbanged, ze waren vrij goed, alleen ik vond de zang wat minder eigenlijk, teveel scream ipv zijn meesterlijke lage grunt, en ze mochten wat mij betreft ook wel hun iets snellere nummers spelen. Destroyed was live heel gaaf om te zien en horen. Dimmu Borgir begon heel gay, met de groene trance lichten, kon mijn lach amper inhouden toen ik ze in hun corpsepaint op zag komen door de gayelichtshow. Ik vond het geluid op zich wel aardig, de gitaren mochten wat harder in het begin naar mijn mening, maar het kwam vrij goed over. Alleen jammer dat ze zoveel van hun nieuwste album spelen (maar was ook wel te verwachten uiteraard). Op Dimmu nog lekker meegedanst met de lichten Mourning Palace was het enige nummer wat enigsinds in de buurt kon komen van het optreden van Hypocrisy. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Dat zijn toch geen oude Dimmu Borgir nummers one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:ik ben van menig dat je discografie van dimmu tot nu toe in 3 stukken kan verdelen. en deze nummers behoren dan niet tot het 3e stuk dus zijn waarschijnlijk voor mensen die de band nog niet zo lang kennen oud. |
|
quote: FAT/Stormblast EDT/SBD PEM/DCA bedoel je? Daar kan ik me ook wel in vinden. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Ik zou SBD bij PEM en DCA stoppen hoor. Alleen in enthrone zitten de echte klassiekers. En de minicd (naamkwijt, maar die zit ook in die split met OMC) zou ik dan bij enthrone doen. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ik heb me er wel vermaakt gisteren. Ik vond Dimmu op een gegeven moment alleen wel erg lang duren. Van ZM heb ik alleen Morgil, Sarah (geloof ik?) en Helmet in een flits gezien, waarbij ik de laatste later in Extase nog heb gesproken. Ik wist trouwens ook niet niet dat Dimmu zijn eigen keycoards had, dat is wel hip natuurlijk. Misschien moet ik die ook maar gaan aanschaffen, alles voor truiheid natuurlijk. |
|
quote: Devils Path, maar die is opzich nog wel oud te noemen vind ik. En SBD heeft niet past alleen bij PEM kwa zang drums en keyboards ed, gaan meer terug naar EDT vind ik. Maar EDT heeft wel de klassiekers ja. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: En de strings niet te vergeten die je ook op dat concert kon kopen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ik heb nog steeds spijt dat ik geen Katatoniastring heb gekocht in de Tivoli 11 mei.. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
het was me het avondje wel weer en ik heb geen donder gemist, omdat ik met iemand naar Groningen kon meerijden Morgil en RdP nog gezien, gezellig (Hyvel btw ook) Bruce Banner |
|
Het was gewoon gaaf! zo kan ie wel weer |
|
quote:ik vind devil's path qua nummer opbouw toch meer wat weg hebben van edt, sgg en sbd. fat en stormblast hebben een hele andere sfeer en zijn meer melancholies. |
|
Norther niet gezien omdat ik pas om 20.45 binnen was. Hypocrisy ging wel, niet echt zo heel boeiend. En Dimmu was gewoon heerschend Het valt me wel op hoeveel mensen hier zeggen 'geen ZMers gezien.' Dat geldt ook voor mij, maar ik denk dat de ZM'ers elkaar wel zien, maar elkaar niet kennen. Misschien moeten we maar allemaal van die zwaremetalen.com-shirts aanschaffen en daar de (nick)naam achterop laten drukken (idee is al eens uitgevoerd op vulniszakken tijdens regenachtige festivals ) |
|
quote:Hell, dan ben je vlak langs ons gekomen denk ik, want wij stonden vrijwel bovenin de zaal langs de muur. Ik vond Dimmu ERG tegenvallen. Ze speelden erg strak en het geluid was redelijk.. maar het laagje 'glans' ontbrak. Er was geen magie... pas toen ze terugkwamen voor de toegift gingen de heren enthousiast aan de slag en kwam het publiek pas los.. dat hadden ze vanaf het begin moeten doen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik was pas binnen om 21u (files..grmbl). Dimmu was fantastisch, en voor mij hebben ze eigenlijk de perfecte setlist gekozen. De drums waren weer vreselijk (snap niet wat er zo heerst aan die Nick), maar daar heb ik dan zelf maar wat bij verzonnen. De bas was zaaaaaalig. Ik heb van de 1ste tot de laatste minuut genoten. Ik stond in't midden, vooraan, en heb slechts 1 schrammetje van dat tamme publiek. Ik heb Sarah gezien, maar Dimmu ging net beginnen, dus.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Precies,geen agressie geen enthousiasme. |
|
Weet niemand de nummers die ze hebben gespeeld?ik ben toch maar niet gegaan maar ben wel benieuwd welke nummers ze hebben gespeeld! |
|
Ik weet er wel een paar: Kings of Carnaval Creation Progenies of The Great Apocalypse Morning Palace Stormblast Cataclysm Children The Insight & The Catharsis Heavenly Perverse [Dit bericht is gewijzigd door Sarah op 05-10-2003 14:03] LAI LAI HEI |
|
Kijk anders ff op http://www.fabchannel.com , kun je het hele concert nog eens bekijken... Geluid is niet geweldig, maar beeld is wel zwaar ok! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: En dan roep je niet eens even? Ik heb geen ZM'ers gezien. Hypocrisy vond ik wel erg tof. Dimmu ook wel okee, maar niet heel goed ofzo, ik heb ze vanaf het balkon bekeken. Tussen de oude lui hehehehe Zenial |
|
Hoorde van een kennis dat ze zelfs Raabjorn Speiler Draugheimens Skodde hebben gespeeld. Kijk, DAARVOOR alleen had ik het wel graag willen meemaken. |
|
quote: Gvd volgens mij hebben ze die in Paradiso niet gespeeld. Of ik zat weer eens niet op te letten On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: In 013 hebben ze het ook niet gespeeld hoor... Zenial |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |