|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
- Zenial + Hyvel + Slice - ZM - SQT - helmet - Kramy - Babylon - MetalJan - ElitE - Lainedil Naleanor (+ Hazzard Luizenjong) - Lalaith - Dark Incarnation (met aanhang) - Sarah - Ethereal (met vriendin en broertje) - Misanthrope - Morgil en vriend - Carnagath (onder voorbehoud) - Spike Do or do not. There is no try. |
|
quote: donder carn er maar uit want die kan toch geen kaartjes meer krijgen omdat t uitverkocht is LAI LAI HEI |
|
quote: same here |
|
kutjebef! |
|
quote: wat is dat nou weer voor een woord! |
|
quote: Godverdomme is zo cliche! |
|
quote:Volgens mij is dit weer eens een Hans Teeuwen quote. Niet daar daar ooit iets mis mee is Part of the fun of being alive is knowing that you're annoying the hell out of someone else. (Matt Groening) |
|
wie heeft er 2 kaarten voor mij??? met spoed graag! |
|
quote: Whahahaha... rrright Zenial |
|
Zenial + Hyvel + Slice - ZM - SQT - helmet - Kramy - Babylon - MetalJan - ElitE - Lainedil Naleanor (+ Hazzard Luizenjong) - Lalaith - Dark Incarnation (met aanhang) - Sarah - Ethereal (met vriendin en broertje) - Misanthrope - Morgil en vriend - Carnagath (onder voorbehoud) - Spike - MetalTuupLimburg |
|
Dimmu 2x gezien. 1x begin '98 (of eind '97) in de Noorderligt, Tilburg; een werkelijk extreem vet optreden van een band op hun top, IMO. Daarna overdag op DOA'98; niet overtuigend. Ik ben erg blij dat ik ze toen heb gezien, want nu hoef ik ze echt neit te zien. |
|
Ik zoek nog een kaartje! Iemand? Bellen naar 0618191604 (ben niet veel online, vandaar) |
|
Ik zoek ook nog een kaartje. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Zenial + Hyvel + Slice - ZM - SQT - helmet - Kramy - Babylon - MetalJan - ElitE - Lainedil Naleanor (+ Hazzard Luizenjong) - Lalaith - Dark Incarnation (met aanhang) - Sarah - Ethereal (met vriendin en broertje) - Misanthrope - Morgil en vriend - Carnagath (onder voorbehoud) - Spike - MetalTuupLimburg - Mariekwel |
|
iemand nog 2 kaartjes over voor Paradiso ?? (ja lach maar gvd ) met spoed: 06-47088626 godslasterende ketterij |
|
ik ga ook |
|
Zenial + Hyvel + Slice - ZM - SQT - helmet - Kramy - Babylon - MetalJan - ElitE - Lainedil Naleanor (+ Hazzard Luizenjong) - Lalaith - Dark Incarnation (met aanhang) - Sarah - Ethereal (met vriendin en broertje) - Misanthrope - Morgil en vriend - Carnagath (onder voorbehoud) - Spike - MetalTuupLimburg - Mariekwel - Scapegoat en nog twee/drie gasten. |
|
Ik heb net eens wat van Norther geluisterd, en dat klinkt ook niet verkeerd |
|
zeker rot dat het is uitverkocht, ik en mijn vriend hadden ernaar toe gewild. ...shed my skin again...this will be my best revenge.. |
|
zijn die kaartjes ook niet meer bij de ingang te krijgen ? AARGHHH |
|
quote: Tuurlijk wel. Mep gewoon een paar van die skatertjes neer Zenial |
|
Zenial + Hyvel + Slice - ZM - SQT - helmet - Kramy - Babylon - MetalJan - ElitE - Lainedil Naleanor (+ Hazzard Luizenjong) - Lalaith - Dark Incarnation (met aanhang) - Sarah - Ethereal (met vriendin en broertje) - Misanthrope - Morgil en vriend - Carnagath (onder voorbehoud) - Spike - MetalTuupLimburg - Mariekwel - Scapegoat en nog twee/drie gasten. - Dark master (+2 vrienden +2 vriendinnen (en mischien nog wat mensen uit zwolle)) |
|
Zenial + Hyvel + Slice - ZM - SQT - helmet - Kramy - Babylon - MetalJan - ElitE - Lainedil Naleanor (+ Hazzard Luizenjong) - Lalaith - Dark Incarnation (met aanhang) - Sarah - Ethereal (met vriendin en broertje) - Misanthrope - Morgil en vriend - Carnagath (onder voorbehoud) - Spike - MetalTuupLimburg - Mariekwel - Scapegoat en nog twee/drie gasten. -winter throned (+2 vrienden) - Dark master (+2 vrienden +2 vriendinnen (en mischien nog wat mensen uit zwolle)) |
|
Mensen die geen kaartje hebben kunnen beter zich proberen op de gastenlijst te zetten of kaartjes te gaan vervalsen. Want ik neem aan dat iedereen die zo'n kaartje heeft hem ongeveer zelf wel houd LAI LAI HEI |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |