|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: whehehehe, ik zat al te denken.. Waarom ben ik dikgedrukt? laat maar lekker staan LAI LAI HEI |
|
...Hypocrisy!!!!, the best!! ... jammer dat die niet headliner zijn! |
|
Hahahaha! Bereid je voor op de PIT! Die wordt ruig! Verder niets tegen Dimmu Borgir, okee? |
|
Goh, de pit ruig? Dat meen je niet zo kan ie wel weer |
|
quote:Klik eens op z'n homepage quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Vette pech voor degenen die nog geen kaartje hebben, het concert in de 013 is nu uitverkocht. Volgens miep van ticketservice waren er wel nog kaarten voor amsterdam... Zenial |
|
quote:Niet waar... volgens 013 waren er vanochtend nog zo'n 200 kaarten, en een half uur geleden waren er nog steeds kaarten (alleen stond er toen niet bij hoeveel nog). Zowel ticketservice als BO. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Miep van ticketservice zei dat het uitverkocht was. Maar misschien dat je nog kaarten kan krijgen via 013 ipv. ticketservice... Zenial |
|
quote: quote: Komt allemaal van de 013 website edit: Hell, 25 staat daar.. best kans inderdaad dat dat nu wel op is... vanochtend waren het er nog 200 Eh.. 013 bellen om te vragen of er nog bij de Box Office liggen inderdaad? [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 09-09-2003 13:19] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Whahaha... dus een uur geleden waren er nog 25 kaarten te krijgen. Zoals ik dus al zei: Dimmu in 013 is uitverkocht! Zenial |
|
quote:Nou ja, het staat nog niet als uitverkocht op de 013 site, dus er zullen nog wel een paar kaarten bij de BO liggen dan... Ach, wat lopen we ons druk te maken.. dat concert is al maanden in de vvk, als je nu nog geen kaartje hebt dan verdien je het gewoon niet! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: LOL, groovy skatecrew Trouwens, nog iemand die zijn of haar kaartje kwijt wil? Een vriend van me wil nog mee en die kon geen kaart meer krijgen. zo kan ie wel weer |
|
dammit, hier issie uitverkocht (VVV-Arnhem) |
|
Je kunt evt. nog naar Paradiso Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Zenial + Hyvel + Slice - ZM - SQT - helmet - Kramy - Babylon - MetalJan - ElitE - Lainedil Naleanor (+ Hazzard Luizenjong) - Lalaith - Dark Incarnation (met aanhang) - Sarah - Ethereal (met vriendin en broertje) - Misanthrope Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
KUT als een vriend van me nou maar een kaartje heeft die eigenlijk met mij mee zou gaan LAI LAI HEI |
|
KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT en NOG EEN GVDME KUTZOOOOOOOI! Als dit waar is over uitverkocht zijn. |
|
Jezus man koop je kaartje dan ook eerder!! Nu loopt er in plaats van jou gewoon een irritant skatertje daar rond! Zenial |
|
quote: JA dat zo'n band in de grote zaal al een maand vantevoren uit zou verkopen had ik niet bepaald verwacht nee. En dat word skatertjes rammen! |
|
quote: Waar is de tijd gebleven dat je gezellig met z'n allen voor de deur van het postkantoor en/of de zaal in kwestie bivakeerde om zeker te weten dat je een kaartje kon bemachtigen? Laatste concerten waar het zo'n vaart bij liep zijn al weer jaren terug.. Tool en Nick Cave, beide in 013.. en mensen maar klagen naderhand dat het zo snel uitverkocht was en hoe zij een kaartje verdienen... uhuh, maar ik zat uren vantevoren al in de kou te wachten. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
*blaat* wie haalt het ook in zijn botte hoofd om naar Dimmu Borgir te gaan... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Zenial + Hyvel + Slice - ZM - SQT - helmet - Kramy - Babylon - MetalJan - ElitE - Lainedil Naleanor (+ Hazzard Luizenjong) - Lalaith - Dark Incarnation (met aanhang) - Sarah - Ethereal (met vriendin en broertje) - Misanthrope - Morgil en vriend |
|
Gewoon de trein richting 013 pakken en het eerste de beste Cradle/Dimmu shirt dat je ziet beet pakken en vriendelijk doch dwingend om zijn kaartje vragen... "Ja, meneer agent *snik* hij had lang haar en een zwart shirt..." Scheelt je ook nog eens de naaikosten. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik ga voor Hypocrisy |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |