IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Dimmu Borgir in 013 Vorige pagina | Volgende pagina
Asherah
Usericon van Asherah
Posted 03-06-2003 10:54 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

CoB toch

Dark master
NON-VIKING BITCHES!
Usericon van Dark master
Posted 05-06-2003 9:42 by Dark master Wijzig reactieProfiel van Dark masterQuote dit bericht

sorry , CoB, CoF allemaal hetzelfde, begint allebij nie met een q dus zoveel maakt het nie uit.

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 05-06-2003 10:21 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2003 9:42 schreef Dark master het volgende:
sorry , CoB, CoF allemaal hetzelfde, begint allebij nie met een q dus zoveel maakt het nie uit.

eerlijk gezegd vind ik het verschil tussen cof en cob toch best groot hoor, en zeker muzikaal gezien, dus het maakt WEL uit!

Anyway, ik heb er zin in! Nu maar hopen dat het niet zo druk word als bij Stratovarius..word flink wat water drinken

[Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 05-06-2003 10:21]

Sater
Usericon van Sater
Posted 05-06-2003 11:30 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Wat is het voorprogramma?

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 05-06-2003 11:32 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 5 juni 2003 11:30 schreef Sater het volgende:
Wat is het voorprogramma?
http://www.013web.nl/detail.asp?1729

Is nog niet bekend, die pagina in de gaten houden, dan weet je het vanzelf.

I'm not being rude. You're just insignificant.

Sater
Usericon van Sater
Posted 05-06-2003 11:53 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

mja ik wist dat het daar nog niet stond, maar misschien stond het wel op het kaartje. Ik ga alleen als het voorprogramma leuk is.

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 05-06-2003 12:00 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 5 juni 2003 11:53 schreef Sater het volgende:
mja ik wist dat het daar nog niet stond, maar misschien stond het wel op het kaartje. Ik ga alleen als het voorprogramma leuk is.
Ah op die manier... meestal is 013 wel behoorlijk vlot met de updates van hun website, dus als het bekend is staat het daar meestal ook wel.

I'm not being rude. You're just insignificant.

Moridin
Usericon van Moridin
Posted 05-06-2003 22:54 by Moridin Wijzig reactieProfiel van MoridinQuote dit bericht

Dacht gelezen te hebben dat Hypocrisy het voorprogramma is van Dimmu Borgir dit najaar.

Dat zuigt dus want daardoor staat Hypocrisy niet op het X-mass fest. Nou moet ik ook nog betalen voor Dimmu, wat een enorme kutband is, om Hypocrisy, en Hypocrisy heerst godverdomme, te zien.

Murder in the front row.......

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 05-06-2003 22:55 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Hyp...hyp...Hyp-fucking-ocrisy? ...maarja, ik wil dimmu niet zien

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 05-06-2003 22:55]

Moridin
Usericon van Moridin
Posted 05-06-2003 22:56 by Moridin Wijzig reactieProfiel van MoridinQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2003 22:55 schreef Ellesar of Gondor het volgende:

...My thoughts exactly

Murder in the front row.......

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 05-06-2003 23:01 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

dat word wachten...damnit

Sater
Usericon van Sater
Posted 05-06-2003 23:15 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

o, als dat klopt ga ik misschien wel

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 06-06-2003 0:14 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2003 22:54 schreef Moridin het volgende:
Dacht gelezen te hebben dat Hypocrisy het voorprogramma is van Dimmu Borgir dit najaar.

Dat zuigt dus want daardoor staat Hypocrisy niet op het X-mass fest. Nou moet ik ook nog betalen voor Dimmu, wat een enorme kutband is, om Hypocrisy, en Hypocrisy heerst godverdomme, te zien.

Inderdaad, het staat op de hypocrisy site dus dan zal het wel waar zijn he..

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 06-06-2003 0:21 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

WTF? Hypocrisy in het voorprogramma van Dimmu? SCHANDE!!! Hypocrisy moet gaan headlinen!!!

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 06-06-2003 0:37 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

Ik lees net op de dimmu site dat ze aan het overleggen zijn met CoB en Nevermore voor een tour in Amerika, misschien dat ze ook even hier langswippen Nouja, Nevermore hoef ik niet zo te zien, maar CoB is altijd plezant om te zien natuurlijk

Sater
Usericon van Sater
Posted 06-06-2003 0:45 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

CoB is net in de 013 geeest als headliner, lijkt me een beetje sterk

Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 06-06-2003 0:46 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Sterk, maar wel vet

Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 06-06-2003 0:52 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2003 0:46 schreef Possessedpacman het volgende:
Sterk, maar wel vet

juist!!

Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 06-06-2003 1:00 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 6 juni 2003 0:52 schreef Morgil het volgende:
juist!!

Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site

Malagthot
Grindkøre
Usericon van Malagthot
Posted 08-06-2003 17:42 by Malagthot Wijzig reactieProfiel van MalagthotQuote dit bericht

CoB, Dimmu,.....
1 avond, hoop mensen, goeie zaal....

dat kan maar resulteren in 1 ding....

FEEST!!!!

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 08-06-2003 17:43 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

hahaha die User-Icon!

Malagthot
Grindkøre
Usericon van Malagthot
Posted 08-06-2003 17:50 by Malagthot Wijzig reactieProfiel van MalagthotQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2003 17:43 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
hahaha die User-Icon!

ON TOPIC.... potverdrie
(anders beginne die anderen weer te mekkeren)

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 16-06-2003 14:53 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 6 juni 2003 0:52 schreef Morgil het volgende:
juist!!

Dag lieve Morgil . Kan je toch nog naar CoB in je eigen dorp

Bruce Banner

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 16-06-2003 14:56 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 5 juni 2003 22:55 schreef Ellesar of Gondor het volgende:

Waarom de fuck?! Wil je Dimmu Borgir niet zien?!

Als Slipknot in het voorprogramma van Shape of Despair staat ga ik er ook wel heen hoor.

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

campske666
Usericon van campske666
Posted 16-06-2003 14:56 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Ben net naar Dimmu borgir aan het luisteren. Na de zoveelste poging kan ik het nog altijd niet echt waarderen.

Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com