IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Dimmu Borgir in 013 Vorige pagina
IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 09-10-2003 21:04 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

't was KLOTE!!!Sagrath heeft zo een opgeblkazen ego!!!ik mocht geen flash gebruiken,k zou hem STOREN
Lang leve Hypocrisy!!!!peter is niet om aan te zien(alhoewel) maar stukken vriendelijker dan Sagrath!

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 09-10-2003 21:10 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik denk dat-ie een hekel heeft aan mensen die zijn naam niet kunnen schrijven...

(grapje)

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 09-10-2003 21:11 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2003 21:10 schreef altx het volgende:
Ik denk dat-ie een hekel heeft aan mensen die zijn naam niet kunnen schrijven...

Ik ging voor Hypocrisy,maar nam van de gelegenheid gebruik om foto's van DB ook te nemen...whatever...'t is een eikel

(grapje)

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 09-10-2003 21:14 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

SHAGRATH...Grr,moet m niet moeilijk doen,eh

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 09-10-2003 21:17 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2003 21:14 schreef IceQueen het volgende:
SHAGRATH...Grr,moet m niet moeilijk doen,eh

Ik dacht al, wat is dat geluid... Maar dat was het kwartje dat viel...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 09-10-2003 21:34 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2003 21:17 schreef altx het volgende:
Ik dacht al, wat is dat geluid... Maar dat was het kwartje dat viel...

Ijskonijntje heeft gewerkt vandaag,staat in zombie mode,wakes up now

Cynatica
Alles kan stuk
Usericon van Cynatica
Posted 09-10-2003 22:26 by Cynatica Wijzig reactieProfiel van CynaticaQuote dit berichthttp://www.cynatica.tk

Dimmu is alweer een tijdje terug, maar ik moet toch ff kwijt wat ik ervan vond...
Ten eerste: die rij was echt veeeel te lang.. we zijn toen nog maar een biertje gaan drinken, toen we terugkwamen was de rij ietsjepietsje korter... Norther zowiezo gemist
Hypocrisy was leuk... (ben stiekem ook wel een beetje fan)... en dan dimmu... moet zeggen dat het minder was dan ik had verwacht... wel leuk natuurlijk... maar het geluid was niet super geweldig maar wat wel cool was dat ze met spellbound begonnen met bloed te spugen.. ik zat 'helemaal'onder lol... ik had het wel naar mijn zin

Skål!

Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 09-10-2003 22:45 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

Gelukkig dat ik dan Spellbound heb gemist ivm de laatste trein.
Bloed spuwen.. Gaat ook helemaal nergens over

Ik was er behoorlijk op tijd, dus was nog ruim voor Norther binnen Had ik opzich wel kunnen missen, vond er niet veel aan eigenlijk. Erg eentonig kwam het over.

zo kan ie wel weer

Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com