|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote: You've passed the test [sort of dan.. laten we niet op zaken vooruitlopen ] |
|
quote:Nhoa ... Ach .. van mij mag ze hoor |
|
quote: ik mod zelf op een engelstalig gothic forum wat op het moment overspoeld wordt door kleine gothickids die zwaar irritant zijn dus ik zal de laatste zijn om idiote topics te plaatsen... moet zelf ook al de hele tijd topics in onze versie van het 'onzin' forum dumpen... Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote:Welk forum? |
|
quote: http://www.necroticobsession.com/bb/ (jee zo ga ik ga wel snel aan mijn 50 posts komen denk ik... ) Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: In dat geval heb ik er alle vertrouwen in ofzo Jezus wat ben ik vaag aan het lullen zeg Veel bier na een optreden is funest voor je cerebrale vermogens WELKOM |
|
Ik schijn hier nieuw te zijn en men zegt dat ik me daarom moet voorstellen?! Bij deze.................... Ben Maarten, 23 jaar, en de rest merken jullie vanzelf wel. Verder leuk dat ik hier verzeild ben geraakt. |
|
Dag Maarten van 23 jaar |
|
vielen spaß [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 19-05-2003 15:39] Je moeder. |
|
quote: SCRAPPIE!! gezellig dat je er bent, n00b! muhahaha HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
quote:Pas op hoor, Snaack vindt dingen nogal snel 'gay' I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Bedankt voor jullie welkom. Petra, |
|
quote: pas op hoor, er zijn hier meer aanbidders je moet om me vechten! haha HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
ja haar alterego vindt zichzelf heel knap kijk maar uit |
|
quote: Ik durf de strijd aan! Ik zal zegevieren! Hoop ik...... |
|
gewoon zeggen dat jeook een hip hippie hip hiperdepiphiphip iemand bent, dan komt het wel goed |
|
Welkom nieuwe zielen! |
|
quote: Ik zal er over nadenken. Net wanneer je denkt dat ik haar definitief voor me gewonnen heb, komt er weer iets nieuws tussen... Mwah, 't houdt me stijdlustig. |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
gallloooow k ben dus nieuw op dit forum en daarom introduceer ik mij hier maar even. ik ben dus:ja,soul of stone,waarom ik die naam heb gekozen weet ik eignelijk niet maar vond het wel een leuke naam. de muziek waar ik naar luister is:misfits,suicidal tendencies,slayer,dimmu borgir,morbid angel,lord belial,rancid,the exploited,misfits,tristiana,sirenia,the sins of thy beloved,lacuna coil,trail of tears,discharge,edguy,rhapsody,dream evil,sinergy etc. ik luister nog niet zo lang naar metal etc. en tsja leek mij wel koel om op een metal forum te zitten dus hier zit ik dan. when the blood will come down from heaven like rain,you all christian sluts will be born with pain |
|
HAAAAAAAAAAAAAAAAJ I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Goedendag |
|
gallow nix en moordlustige hamster when the blood will come down from heaven like rain,you all christian sluts will be born with pain |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |