|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Soms word ik niet eens serieus genomen als ik serieus ben, nu word ik zelfs serieus genomen terwijl ik niet serieus ben. Dat is dus zeker nieuw voor me! quote: Ik heb toen ik net nieuw was een stuk of 6 keer iets gepost, daarna ben ik een half jaar weg geweest en vanaf toen begon ik pas wat meer te posten dus daar zal het wel aan liggen. |
|
quote: Everybody Is Wise, Until (S)He Speaks....Blessed Be |
|
quote: Wacht maar Helmet, ik scheld hem wel uit voor noobie =) Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: On topic! |
|
quote:Welkom, Bram! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Heel erg bedankt! |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
*tok tok* Ik ben nieuw Ik slurf hier wel al een tijdje rond , maar ga nu toch eens wat beginnen te posten misschien Btw , hoeveel posts moet je hebben om in dat "onzin topic" te geraken ? en welke andere werelden gaan er dan voor me open ? |
|
dan moet je 50 posts hebben Alleen het Onzin Wereld, maar dat is al een hele andere wereld opzich! |
|
Hehe ok bedankt Btw , ik ben mannelijk , 17 jaar , en belg Ik luister vooral Black en Death Death het laatste half jaar wat minder , khad de rauwere black ontdekt toen , zoals Darkthrone , Burzum , Mayhem , Craft , Judas Iscariot , Anaal Nathrakh , Enslaved , Bathory enz. enzoverder. |
|
quote: |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
dag n00bs |
|
Hey Luitjes Wat een geinige site. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
euhm? sterf! |
|
quote: muzieksmaak/genre/leeftijd/woonplaats/hobbies |
|
Hey Ellesar, Muzieksmaak is bij mij echt alles maar ik heel op het moment richting Gothic. Verder ben ik 21 en woon ik in Houten. Mijn hobby is vooral muziek luisteren en maken. Ik speel gitaar. En jij? Pino quote: Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: COOL! Nog een gitarist op ZM! Welkom! En ja, ik speel ook Gitaar = fijn |
|
quote: zie nieuw hier topic 1 [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 06-05-2003 22:40] |
|
quote: WOUTER!!!!!! Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Waarom moet jij nou weer boven de quote schrijven, terwijl iedereen eronder schrijft? Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Mijn ouders zijn vandaag naar Bruce Springsteen en ik mocht mee. Nee ik hou meer van Daarnet nog even met Tim lopen maar we hebben meer lopen lullen dan . Toch vind ik die Cd van Evanescence erg goed. Kijk ik kan het wel schrijven. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Dit beter dan. Je kent me ik wil altijd erg tegendraads zijn. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |