|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heer Moordlustige Hamster voor jou Welkom hoe oud ben je? etc. etc. kortom: vertel meer over jezelf. |
|
quote: that's teh spirit! @steen ziel: spatiebalk! en hallo |
|
Euh... *kuch* /schuifelt voorzichtig de topic binnen.... Ik dacht laat ik even zo beleefd zijn om mij inderdaad even te melden als newbie Ik heb zelf op dit moment nogsteeds (*mopper*) geen internet thuis, dus ik zal mschien nie altijd even fanatiek aanwezig zijn hier maar t leek me toch leuk me aan te melden... Ik heb hier wel vaker wat zitten sneupen (ben een beetje zo'n "lurker" zeg maar ), weenie eens meer hoe k hier verzeild geraakt ben... Maar heb hier wat bekenden zitten (*zwaait* en ) en euh... pff.. Wat wil men over newbies weten? k Heet Pem, ben 22, woon in Groningen, hou van muziek (voornamelijk metal/rock. Maar ben denk ik een beetje een 'wuss' qua muzieksmaak, vergeleken met de meeste mensen hier hehe.. Ik maak mezelf vaak uit voor 'prog-doos' , oftewel k heb een voorliefde voor progmetal) en nou hou k op met jullie lastigvallen!! See y'around groetselz, Pem "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
WELKOM! Pain of Salvation fans zijn altijd welkom. Coole CU2 site btw! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Welkom. Leuke signature. |
|
@NecRobert: thnx Dus jij kunt Pain of Salvation ook wel pruimen??? En mn Cu2 is nog laaang nie af hehe ik ga daar nog ff flink lopen sPemmen met nog meer foto's en oeverloos gelul over muziek en coole mensen enzooi @MBMarduk: ook thnx! Hehe ja wel lachen hè die sig... Maar hij heeft toch ook wel n beetje gelijk??? Als ik aan een Engels sprekend iemand uit moet leggen hoe je in hemelsnaam zo'n g-klank uit je strot moet krijgen (en dan heb ik het ff niet over de 'zachte gay' van onze Limbolanders ) zeg ik altijd: doe maar alsof er iets vastzit in je keel en je dat los probeert te rochelen... duzzzzz maar enniewee, thnks voor t verwelkomen dus "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
goeiendag PEM!! welkom op het verloren zieltjes forum!! (easy on the smiles babe!! ) I Find That I Am Not There... |
|
Welkom op het forum der achtergesteld, langharig tuig |
|
ik ben de gebande vuig, voorheen bekend als VUIG, VUI2 en VUIG666, maar door het belachelijke achterlijke en vooral hypocriete moderator gedrag al meerdere malen gebant.. but they can't get rid of me! i'm worse than hitler |
|
Welkom Pem! [Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 22-05-2003 10:40] Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
welkom vuig |
|
Welkom krijger vuig! |
|
quote: hehe...eh... Good point, soooooorry! Btje overenthousiast hè? LOL Verder iedereen thnx enzooi! "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: het is een als een plaegh... |
|
quote:Zeg stoere knul, de ban van 14 dagen op je andere accounts is ondertussen ook al verlopen, dus je hoeft niet voor iedere post een nieuw account aan te maken. quote:Welkom! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Vier maal is scheepsrecht I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
nee hoor.. die bans zijn nog ehelmaal neit verlopen... de laatste keer dat ik heb gekeken moest ik nog 187 dagen ofzo..... i'm worse than hitler |
|
Welkom allen |
|
quote: Thank god, meer progfans! Nou welkom Pem, and have fun! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Ik blijf maar gewoon thnx roepen naar iedereen voor het verwelkomen Zal me hier wel vermaken denk ik (voorzover ik dus achter internet kan zitten hehe.. ben nu bij pa thuis de internet hooligan aan het uithangen LOL moet daarna weer ff zonder *snik* /wachtend op internet aansluiting bij mij thuis...) @No Nonsense: oow, hou je ook van prog dan? Welke bands onder andere??? "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: Klik op het "zoeken" knopje. En zoek naar een Progressive Metal topic. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Prog is één van m'n absolute favoriten ja. Bands als: Dream Theater, Pain of Salvation, Symphony X, Dali's Dilemma, enz. Zijn aanwezig in m'n cd-bak. Maar je zou inderdaad naar prog-topics kunnen zoeken zoals Claw vermelde. Ze zijn er zeker! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Ooowkay! Thnx "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
hallo ik ben nieuw hier is er nog plaats voor een black/death/thrash liefhebber,aangezien dit deelf 5 dus is van introdcueer jezelf. nou tot ziens in de forums |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |