IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuw hier? Introduceer jezelf! Deel V Vorige pagina | Volgende pagina
AgonY
Usericon van AgonY
Posted 15-06-2003 1:53 by AgonY Profiel van AgonY

´tis weer volle maan


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 15-06-2003 1:59 by Carnagath Profiel van Carnagathhttp://carnalleftovers.com

Aha ... juist. Leg je minderwaardigheidscomplex naast je teddybeer en join the BrEeZaH generatie.

Ok, er is veel gezeik tussen mensen op dit forum en veel geouwehoer, maar als jij dat niet aankan: zeik niet op ons, generaliseer niet en shut the fukk up! En idd: kom hier dan ook niet meer. Dat is de enige juiste beslissing die je kunt nemen. You won't be missed ....

[Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 15-06-2003 1:59]



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 15-06-2003 2:09 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 15 juni 2003 1:46 schreef Siquo het volgende:
Gegroet, bij deze leg ik na vele jaren de titel "metal" naast mij neer, opdat ik niet vergeleken word met de mongoloïde homo's die de metalwereld klaarblijkelijk ook bevolken, en zal ik er maar mee moeten leren leven dat ik naar achterlijke muziek luister.

Hehe en zo stijgt het gemiddelde IQ van de metalhead weer


Zenial


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-06-2003 2:23 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Ik ben valorian666 en ik ben er nog steeds.. .


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 15-06-2003 2:34 by Carnagath Profiel van Carnagathhttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 15 juni 2003 2:23 schreef Valorian666 het volgende:
Ik ben valorian666 en ik ben er nog steeds.. .


En wij waarderen het allemaal, Vin! Cool usericon btw!



Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 15-06-2003 7:22 by Vampie Profiel van Vampie

Hi! Ik ben Vampie en geen mongolide homo!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 15-06-2003 7:56 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 15 juni 2003 1:46 schreef Siquo het volgende:
Kort samengevat en grof gegeneraliseerd: Dat jullie stinkhippies maar in de stront mogen zakken en erin stikken. Ik zou willen dat jezelf "metal" noemen een beschermde titel was, want jullie zijn de reden waarom veel mensen denken dat metalheads achterlijke, stinkende randdebielen zijn. En gezien jullie grote aantallen, ga ik het zelf ook nog denken.


Dit is echt grappig, hehe. Ooit er eens aan gedacht dat DIT de reden is dat veel mensen denken dat metalheads achterlijke, stinkende randdebielen zijn?


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-06-2003 10:29 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 15 juni 2003 1:46 schreef Siquo het volgende:
Laat maar hangen, als ik zo es wat topics doorlees ga ik me echt schamen om me nog metal te noemen, wat een quatsch.

Nou, vooruit, quatsch moet er ook zijn, maar ik ben na een topicje of 10 nog niet één post tegengekomen waaruit ook maar enige vorm van intelligentie, noch een gevoel voor humor blijkt.

Ik kwam hier om wat oude mensen van HM op te zoeken, maar ik houd het wel weer voor gezien hier...

Kleine correctie: Ik heb wel iets grappigs gelezen, en dat is dat iemand die zichzelf Lord Morgoth noemt, declameert dat je geen kanker mag zeggen op het forum. EVIL!

Kort samengevat en grof gegeneraliseerd: Dat jullie stinkhippies maar in de stront mogen zakken en erin stikken. Ik zou willen dat jezelf "metal" noemen een beschermde titel was, want jullie zijn de reden waarom veel mensen denken dat metalheads achterlijke, stinkende randdebielen zijn. En gezien jullie grote aantallen, ga ik het zelf ook nog denken.

Gegroet, bij deze leg ik na vele jaren de titel "metal" naast mij neer, opdat ik niet vergeleken word met de mongoloïde homo's die de metalwereld klaarblijkelijk ook bevolken, en zal ik er maar mee moeten leren leven dat ik naar achterlijke muziek luister.

He Siquo niet zo zeuren, zorg maar dat HM het weer doet


R.
Usericon van R.
Posted 15-06-2003 10:33 by R. Profiel van R.

quote:
Op 15 juni 2003 1:46 schreef Siquo het volgende:
Kort samengevat en grof gegeneraliseerd: Dat jullie stinkhippies maar in de stront mogen zakken en erin stikken. Ik zou willen dat jezelf "metal" noemen een beschermde titel was, want jullie zijn de reden waarom veel mensen denken dat metalheads achterlijke, stinkende randdebielen zijn. En gezien jullie grote aantallen, ga ik het zelf ook nog denken.




Echt snugger ben je niet he? Want je noemt jezelf geen "metal", daar hebben we een andere benaming voor


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 15-06-2003 10:41 by bonobo Profiel van bonobohttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Hallo allemaal, ik ben bonobo en jullie kunnen me beschuldigen van het volgende:
1. ik ben pacifist in hart en nieren
2. ik ben overtuigd veganist
3. ik stem op SP of GroenLinks
4. ik luister graag naar Hammerfall, AfterForever en Rhapsody
5. ik overweeg moslim te worden.


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 15-06-2003 10:43 by Vampie Profiel van Vampie

Welkom!

[Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 15-06-2003 10:43]


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 15-06-2003 10:51 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 15 juni 2003 10:41 schreef bonobo het volgende:
2. ik ben overtuigd veganist

Dit is de dooddoener.


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 15-06-2003 10:53 by bonobo Profiel van bonobohttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Dank u hartelijk, o-deerne. Ik voel me zelfs door uw eenvoudigste vocabularium gevleid, diep gevleid. Ik draag vandaag de zon aan u op - ontvang dit gebaar van een goed hart, o-godin.

Neuken?

[Dit bericht is gewijzigd door bonobo op 15-06-2003 10:53]


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 15-06-2003 10:54 by Vampie Profiel van Vampie

Err...Slechtheid..hij wil je


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 15-06-2003 10:55 by 1i1ith Profiel van 1i1ith

quote:
Op 15 juni 2003 10:41 schreef bonobo het volgende:
Hallo allemaal, ik ben bonobo en jullie kunnen me beschuldigen van het volgende:
1. ik ben pacifist in hart en nieren
2. ik ben overtuigd veganist
3. ik stem op SP of GroenLinks
4. ik luister graag naar Hammerfall, AfterForever en Rhapsody
5. ik overweeg moslim te worden.


Alleen die laatste twee punten zijn wat mij betreft in je nadeel.

Verder ben je van harte welkom



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 15-06-2003 10:55 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Hij bedoelt jouw [i hope].
En anders heeft ie pech, ik neuk alleen karnivoren [nee, niet Jaap ].


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 15-06-2003 10:56 by bonobo Profiel van bonobohttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Ik refereerde met de nodige consternatie van mijn hormonen naar Vrouwe Vampie. Homosexualiteit is, naar ik meen, slechts voorbehouden aan de fans van Opeth.


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 15-06-2003 10:56 by Vampie Profiel van Vampie

Ja maar..ik wil niet


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-06-2003 10:57 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 15 juni 2003 10:41 schreef bonobo het volgende:
Hallo allemaal, ik ben bonobo en jullie kunnen me beschuldigen van het volgende:

3. ik stem op SP of GroenLinks


jahee dat kan niet he, bij deze stem je alleen nog maar SP


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 15-06-2003 10:58 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Zeg Bonobo, is het niet extreem ridicuul hoe sommigen individuen trachten te provoceren met onorthodox taalgebruik?


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 15-06-2003 11:01 by bonobo Profiel van bonobohttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Maar o-deerne, goulash, ik stem slechts met de kogel.

En Vrouwe-666ofandersnix, ik overweeg slechts om moslim te worden om te kunnen infiltreren in hun gemeenschap. Ik ben thans bezig met een nieuwe variant van het SARS virus waar alleen ik immuun voor ben.


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


R.
Usericon van R.
Posted 15-06-2003 11:03 by R. Profiel van R.

accipter is er ook weer hoor.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-06-2003 11:03 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

wat doe je in het dagelijjksleven, vuilnis ophalen?


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 15-06-2003 11:03 by bonobo Profiel van bonobohttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Meneer slechtheid, dàt liever dan de herseninhoud van u bezitten en het verschil tussen 'jou' en 'jouw' niet weten. Ik gebruik mijn hersencellen, u niet. Dat is uw keuze en dat is uw goed recht. Nogmaals, ik zou u verrot willen meppen, maar ik ben nu eenmaal een pacifist in hart en nieren.

[Dit bericht is gewijzigd door bonobo op 15-06-2003 11:07]


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-06-2003 11:04 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 15 juni 2003 11:03 schreef bonobo het volgende:
Meneer slechtheid, dàt liever dan het herseninhoud van u bezitten en het verschil tussen 'jou' en 'jouw' niet weten. Ik gebruik mijn hersencellen, u niet. Dat is uw keuze en dat is uw goed recht. Nogmaals, ik zou u verrot willen meppen, maar ik ben nu eenmaal een pacifist in hart en nieren.

hij gebruikt zijn hersens niet maar kan wel kezues maken


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen