|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: juist met jou kan ik praten Metal heerst |
|
je kan ook Russische polska gaan luisteren. Fles vodka en een vuilniszak op je hoofd en je hoort erbij. |
|
hehe.. lol Everybody Is Wise, Until (S)He Speaks....Blessed Be |
|
quote: Inderdaad! Aborym! Craft mag ook wel.... Enneh... *bedenkt wat licht verteerbaars* eh... Limbonic Art! Is ook mooi! Dit slaat nergens op. |
|
quote: Deathmetal is ook best gay, maar dat snap jij toch niet, Poser Dit slaat nergens op. |
|
gaan we ruzieen over verschillende soorten metal??? pas op hoor Everybody Is Wise, Until (S)He Speaks....Blessed Be |
|
quote: DEATHMETAL HEERSCHT "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: dat is corect geantwoord Metal heerst |
|
hahahahaah Everybody Is Wise, Until (S)He Speaks....Blessed Be |
|
quote: O wacht, je houdt van Deathmetal, ik dacht al Dit slaat nergens op. |
|
.... jullie zijn echt comisch [Dit bericht is gewijzigd door Faline op 26-04-2003 14:12] Everybody Is Wise, Until (S)He Speaks....Blessed Be |
|
quote: Maardus, Faline, Op naar De CD-winkel en koop de nieuwe ABORYM of Craft dus... Of Limbonic Art of wat dan ook met een zwart-witte hoes met een kerel met een geverfd hoofd er op en een onleesbaar logo Dit slaat nergens op. |
|
quote: moet toch ook of niet soms? Metal heerst |
|
hmm.. van welk geld??? kben nogal blut.. Everybody Is Wise, Until (S)He Speaks....Blessed Be |
|
das waar Everybody Is Wise, Until (S)He Speaks....Blessed Be |
|
quote: pff... tis: KOMIES Dit slaat nergens op. |
|
quote: hanni geeft tip ga naar morke haal geld want hij beveelt naar de cd winkel te gaan dus neem meteen 50 euro mee van morke en ga naar de cd winkel probleem opgelost Metal heerst |
|
quote: Besteel een bejaarde. (Da's ook erg True®) Dit slaat nergens op. |
|
quote: Open yer mouth... Take it in... Ooohh-ral SEX Dit slaat nergens op. |
|
hahahahhahahahahahahahahaha dat doet me denken aan gisteren.. een bejaarde vent in zo'n electrische rolstoel, met mandje voorop... Everybody Is Wise, Until (S)He Speaks....Blessed Be |
|
Hoi. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Tjonge jonge.... Thrash metal natuurlijk!!! Lang leve de fun I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Neen dit is *niet* het lultopic Ontopic plz ! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
F*ckin me - lo - di - euze BLACK! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |