|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kutzooi, nóg meer N00bs... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: het is geen feline, maar faline Everybody Is Wise, Until (S)He Speaks....Blessed Be |
|
Zegt hij die net komt kijken Hoi Newbee's! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Rustig maar grandpa I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:Moet jij nodig zeggen gek, het ziet nog zo groen achter jouw oren dat mensen denken dat je zeeziek bent. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Sorry..oma moet d'r leesbril maar 'ns schoonmaken Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:wat is een faline? HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
quote: *pinkt traantje weg* Oh shit, wat moet ik altijd lachen om dit soort dingen. Je gooit een balletje omhoog en kijkt wie er gaan springen... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: *kijkt in profiel* b6r6a6m: Woensdag 19 December 2001 - 20:46.24 helmet: Donderdag 27 December 2001 - 16:50.39 jaaa, man, n00bs! HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
Volgens mij word ik iets te serieus genomen. |
|
Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:nieuw voor je zeker HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
Zondag 12 Augustus 2001 - 15:33.15 What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Jij ook niet, Grey Als forummeubulair mag jij dat rustig zeggen hoor.. quote:woah.. dat meen je niet Is mijn geheugen zo slecht aan het worden of ben je nogal low-profile begonnen, bram? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: das me naam :p Everybody Is Wise, Until (S)He Speaks....Blessed Be |
|
quote: n00b Zaterdag 30 Juni 2001 - 19:49.46 I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: dat valt toch wel mee?? Everybody Is Wise, Until (S)He Speaks....Blessed Be |
|
quote: HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
quote: jah, wat d8 jij dan? Everybody Is Wise, Until (S)He Speaks....Blessed Be |
|
quote:ik dacht dat je IQ hoger dan 20 was, sorry wat betekent het? waarom heet je zo? wat is de achterliggende gedachte? HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
quote: Faline is mijn 2e naam, het betekent katachtig, maar dat heeft opzich niks met mij te maken Everybody Is Wise, Until (S)He Speaks....Blessed Be |
|
blijven we off topic doorgaan hier, totdat ze 50 posts heeft gehaald?? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:yup maar het is toch niet heel erg offtopic? HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
Juist! Weg met die nieuwe! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |