|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
IIIIIRRRRROOOOONNNNN MMMMMMAAAAAIIIIIDDDDDDEEEEENNNNN!!!!! Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
--edit door paul-- nazi troep |
|
quote: |
|
|
|
RE-release heer krieg. Ben terug van een verre (ban) reis. Vanaf nu zal ik zachtjes doen. |
|
was je gebant dan? |
|
quote: Ja-zeker leek wel een eewigheid, maar ik bof geloof ik toch wel een beetje dat de ban maar 14 dagen duurde. ik heb ook wel een beetje gelogen de afgelopen tijd, ik heb namelijk de afgelopen tijd constant mijn muzieksoort lopen afkraken, ben van oorsprong een Black metal fan, maar door een depressie heb ik Black metal af moeten laten vloeien(doktors advies) toen heb ik een tijdlang geen Metal muziek meer aangehoord, maar ben daarna er toch weer ingestapt, en had zogenaamd de Death metal genre ontdekt, dus toen heb ik al m'n Black metal cd's verkocht aan een goede vriend(een verre blijkt nou) Ik kan in feite niet zonder Black metal, dus ik toog een winkel in om te kijken wat er te koop was, kreeg van de bediende weinig informatie, ik kon natuurlijk wel Black metal tot een bepaalde tijd zeg maar 2001, en vroeg toen jullie om raad(Black metal tips) kreeg veel reaktie, maar daarnaast liep ook iedereen maar te schelden, maar natuurlijk was het ook mijn schuld. Nu moet ik dus alles weer terugkopen dankzij de arts en een klein deel van de familie(dus ook alles van Darkthrone, Satyricon en nog veel meer en de nieuwe na 2001) Zodoende heb ik heel wat problemen gemaakt op de ZM. Nou ik ben blij terug te zijn. En voor de rest een prettige avond. P.S. luister nooit naar doktors adviesen. En ZM heerst natuurlijk. |
|
wow wat een verhaal |
|
die kriegje toch. we hebben je gemist, hoor! Oud Vuil. |
|
Gij zijt vergheven Aaaammmeeeeennn .... |
|
Heer Krieg blijft zweven in vaagheid... Straks vertel je ons nog dat je helemaal lyrisch bent van Stratovarius . |
|
quote: En daarom vertaal ik dit naar jullie toe. Ik ben een trouble-maker, en hier dus op ZM heb ik dus alles verkeerd aangepakt. Ja sorry hoor ik ben negatief, sorry maar dat zal zo wel even blijven(depressie, verkeerde pillen) maar mijn vrouw, kind, m'n huisdieren en de muziek houden me op de been. Dat ik soms bot reageer heeft hier dus mee te maken. Daarom zeg ik altijd tot jullie, je moet niet geloven wat er staat, maar langzaam krabbel ik op, dankzij de steun van m'n vriendin(zij is liefhebber van Live, Ilse de Lange) heeft ze altijd achter me gestaan, ook zij weet hoe ze met me om moet gaan. Ik heb de laatste tijd veel gespaard, en m'n vrouw koopt ook wel eens stiekum een cd'tje voor me, en dan is er natuurlijk m'n zoon Jelle, de topper in m'n leven, m'n goudmijntje, hij vloog door m'n donkere kamer, toen ik Craft aan het luisteren was, en met zijn lachende gezicht wist ik dat het goed zat. Dit jaar wil(ga ik) naar Wacken helemaal alleen(denk ik) wil eens uitblazen en heel veel vette Black metal kopen op de Metal market. |
|
Och trouble makers .. daar zijn er wel een paar meer van hier ... Ik nie .. ik bun kei-aordig. |
|
quote: ik ben ook altijd lief |
|
quote: Daarom wou ik ook een ZM-dag houden, om jullie te leren kennen, op zo'n ZM festival komt daar waarschijnlijk niks van, en ook als Beveilingsbeambte heb ik weinig vrije dagen, en mis dus bijna alle concerten. Ik werk dan wel 15 dagen in de maand, maar vaak tijdens deze werkdagen zijn er zeer goede concerten, en om daar verlof om te vragen, vind ik teveel van het goeie. Meestal als ik vrij ben, is er meestal niets om heen te gaan, zoals afgelopen 29 mei Sauron in de Goudvishallen moest ik werken. Ik ben blij om terug te keren, en als ik weer zo negatief ben, moet je maar denken, dat je niet moeten geloven wat er staat. |
|
Welkom terug, Kriegje! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Bedankt, joh Voice Of Doom. See you around. En Jenje ook bedankt. En Ghoulllettte ook bedankt. Heer krieg ready to take off on ZM. |
|
heil krieg |
|
Yes! Kriegje is terug! |
|
quote: Thanks Ellesar of Gonder. Filosofem dank u. Een site zou niks zijn zonder jullie. |
|
ga nou maar weer een beetje bruut te keer, want ik word een beetje misselijk! Oud Vuil. |
|
Heer Krieg, gij zijt gegroet, maar alsjeblieft... slijm niet zo erg... zo lijkt het alsof je het expres doet... (no offence... ik merk het alleen op...) voor Krieg! FREEZE |
|
Godver, ik wil onze oude heer krieg terug, dan is het tenminste nog een beetje leuk, sinds panda weg is. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |