|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ja! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: heel offtopic maar vampie kun je me eens toevoegen op msn ? ik heb mn messenger account gemaild naar je zwaremetalen email adres Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Aha, nu begrijp ik het... (niet dus) Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Hij duid slechts op deze manier aan dat hij er trots op is dat hij op zijn jonge leeftijd nog erg infantiel is. |
|
quote: kun je dat nog een keer doen? sorry..maar had adres veranderd en kreeg er m'n ZMpost niet meer Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Moet ik soms liegen over mijn leeftijd? |
|
nou ja, welkom dan maar.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Hoi Panda! |
|
Hey Robin! Welcome back dude! Ik vraag me alleen af waarom je nu wel "mag" en hiervoor niet? WTF was that all about |
|
Hoi. Ik ben nieuw. *joh* Ik ben 16, vrouwelijk, vrij vervelend, hou over het algemeen van metal, van death-, power-,heavy-,progressive- metal...Alleen niet van black Hou verder ook van punk en ska. Na deze boeiende inleiding...Stel zelf maar vragen. |
|
ook hoiii dan maar en welkom hier! |
|
Leuk gekozen username! Simpel, mooi, doeltreffend. Maar waarom geen bleeheeeheeeck |
|
quote:Joh.. wat een verrassende combinatie I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ik ben ook nieuw, wijffie, 19 jaar en schrijf voor een metal e-zine,hardere metalen zijn mijn favorieten dus death/black/thrash/grindcore. Andere hobbies zijn concertfotografie, bezoeken van concerten en festivals enne geschiedenis. dus dat ben ik... |
|
Geschiedenis! Dat hoor/lees je niet vaak Trouwens, (mischien dat het aan mij ligt) maar je username doet mij eerder denken aan een man Vooral omdat er al een andere user is die Brulboei heet waarmee ik je constant verwar. Ik zal beter opletten....welkom! |
|
HA .. de 'concurrent' |
|
Ja kijk maar uit! |
|
quote:Uh oh! Moment, ff het bandcontacten topic naar een gesloten gedeelte verplaatsen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 27-05-2003 21:27] Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Als jij me goede, niet al te snelle en melodieuze kan geven vind ik het best |
|
whhahahaha Gerard Joling! |
|
quote: Neh..was maar grapje |
|
quote: jaja hoewel ik Samhain van Marduk en sommige nummers van Morbid Angel wel kan waarderen Was btw nog doom vergeten. |
|
quote: Doooooooom!!! Ben je single? Zenial |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |