|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Smylies zuigen zwaar |
|
quote: Ik heb wel het hele forum daar om zeep geholpen toevallig |
|
quote: Dat is precies ons probleem. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: nice.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Waar is feedback. ik ben weg. Prune me alsjeblieft |
|
quote: geweldig, pak je spullen maar en ga fijn spelen op het TMF-forum I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
|
|
quote: <font size = 7> JAWOHL MEIN FUHRER! |
|
quote:steek die 2 jaar maar lekker in je reet met je poser hoofd en wordt geestelijk volwassen. |
|
go Vickie And my marlboro light |
|
Ik ben een tijd weg geweest dus zeg het nog maar eens. Ik ben Rob, ik woon helaasch pindakaasch in almere, mijn hobby's zijn. Op deze elektradoos kloten, muziek maken, muziek luisteren, muziek bezoeken, muziek kopen, muziek, muziek en af en toe wat muziek. En oja, ik ben 17 joar! edit, lijk ik na halfkaal op die foto of is mijn vloeibaar brood aan het werken? [Dit bericht is gewijzigd door R. op 15-06-2003 0:07] |
|
Panda? |
|
nouja! waarom wordt me post niet geedit als ik dat doe! |
|
quote: de enige echte |
|
en dan hebben we het nog nieteens over 'ttong.jpg' haha moet ik hem er weer afhalen? [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 15-06-2003 0:05] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
|
|
quote: gebeurd wel, maar is een bug. duurt ff voordat je het ziet. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Hehe neehoor, ik schaam me niet voor mezelf. |
|
Welkom terug HeoPandamonium! |
|
Goed, door gebrek aan motivatie bij bepaalde mensen vertoon nu ook ik noodgedwongen mijn gezicht op dit hippieforum. Ik zal me even voorstellen: Ik ben Siquo. |
|
Welkom, u mag gerust iets meer informatie vrijgeven |
|
Laat maar hangen, als ik zo es wat topics doorlees ga ik me echt schamen om me nog metal te noemen, wat een quatsch. Nou, vooruit, quatsch moet er ook zijn, maar ik ben na een topicje of 10 nog niet één post tegengekomen waaruit ook maar enige vorm van intelligentie, noch een gevoel voor humor blijkt. Ik kwam hier om wat oude mensen van HM op te zoeken, maar ik houd het wel weer voor gezien hier... Kleine correctie: Ik heb wel iets grappigs gelezen, en dat is dat iemand die zichzelf Lord Morgoth noemt, declameert dat je geen kanker mag zeggen op het forum. EVIL! Kort samengevat en grof gegeneraliseerd: Dat jullie stinkhippies maar in de stront mogen zakken en erin stikken. Ik zou willen dat jezelf "metal" noemen een beschermde titel was, want jullie zijn de reden waarom veel mensen denken dat metalheads achterlijke, stinkende randdebielen zijn. En gezien jullie grote aantallen, ga ik het zelf ook nog denken. Gegroet, bij deze leg ik na vele jaren de titel "metal" naast mij neer, opdat ik niet vergeleken word met de mongoloïde homo's die de metalwereld klaarblijkelijk ook bevolken, en zal ik er maar mee moeten leren leven dat ik naar achterlijke muziek luister. [Dit bericht is gewijzigd door Siquo op 15-06-2003 1:48] |
|
I'm impressed. |
|
quote: Toch heel erg bedankt voor je geweldige bijdrage aan dit forum, we zullen je missen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |