|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hey, een nieuwe! |
|
quote:Dat valt best wel mee, lang leve het gras zullen we maar zeggen |
|
@Krieg Welcome back Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote:ik miste je al |
|
--edit door paul-- nazi troep |
|
Krieg 2.0 Beta |
|
quote: pest dat arme meisje toch niet zo en als je nog een keer terugkomt met die pizza's: ik wil me geld meteen trug hebbe leutorhoofd ik nu nl het gevoel dat je weer bij jou thuis zit te kanen We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
|
hoerenkut dat je bent ik ben die voordeurbel die je over 3 minuten hoort We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: |
|
|
Ik ben niet echt nieuw meer, maar ben hier nog niet zo vaak geweest. Dus laat ik toch maar ff voorstellen. Ik ben dus Zillah, en ik ben alweer 26 jaar hier op aarde. Ik speel basgitaar in mijn bandje Morte Aeterna, en we spelen een soort kruising tussen death en black metal. Ik woon in Smilde, en dat bevalt me wel; aardig..... Tja wat wil je nog meer weten?? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
pincode? ligt je huissleutel onder de deurmat of onder een bloempot? komop, de standaard dingen... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
geslacht : niet bekend Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Dat kan gebeuren. Bij mij kwam men er ook pas na 3 maanden achter dat ik eigenlijk een jongetje was... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: en het is nog steeds lastig te zien Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: smilde is dat belgie>? |
|
quote: of je maten, als je tot het andere geslacht behoort, toevallig 90 60 90 zijn, en of je theoretisch gezien in staat bent om een golfbal door een tuinslang te zuigen And my marlboro light |
|
Drente...ligt op de weg Huize Doom - Assen. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Drenthe is tof |
|
Ik ben frietbal en ik kan heel goed boeren. Buuuuuuuuuuuuuuuurp |
|
Ook nieuw hier... ook al lurkte ik wel op de ZwareMetalen frontpage. Joost is de naam, 21 jaartjes oud en woonachtig in 't door de EHBO beheerschte Enschede. Speel synth in Endymaeria en doe ook nog een beetje wat eigen spul (projectstudiootje noemen ze dat heel stoer) En dit ben ik (links): Geen dus Naja.. dat vond ik wel weer genoeg. Die pincode van me en of ik ook goed kan boeren is vooralsnog geheim... |
|
The Mask? Touché, pussycat! |
|
halloo nieuw meneertje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |