|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hmmm, laat ik me dan ook maar 's voorstellen... Wilde er eigenlijk onderuit knijpen, maarja zal toch maar ff zeggen wie ik ben, for who's interested... Ik 'heet' dus Immortella, ben 20 jaar en woon in het oosten des lands, in een plaatsje genaamd Westerhaar. Dat is in de buurt van Almelo/Enschede en in de buurt van Vroomshoop (XnegativeX en NoNonsense)... 'k Hou van vele soorten metal, m'n muzieksmaak is dan ook vrij breed georiënteerd... Ga naar vele concerten en festivals... Als je nog meer wil weten dan vraag je 't maar... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ligt het aan mij als ik hier rare ideeën bij krijg?? TotZiens |
|
quote: Ik kan je vertellen dat dat hoogstwaarschijnlijk niet aan jou ligt. Ik moet je namelijk bekennen dat ik er zelf ook nogal rare ideeën bij heb. Dus het zal wel aan het taaltje liggen . |
|
quote:En ook al een darkwavegroep... |
|
quote: neenee! je snapt het niet! dat is 1337 onder Tolkien-fans |
|
Hmm, volgens mij heb ik het toch vrij goed begrepen. |
|
quote: Hmm, toch jammer dat ik nooit meer talen heb geleerd dan nederlands en engels TotZiens |
|
quote: kerstens! 6 man in een band, hoe houd je het vol |
|
quote: Manithin brannon Ellesar! Nou Tolkien, dus. Ik ben niet echt een lezer, maar LotR 6x gelezen (2x in het Engels = nog mooier) Silmarillion 3x en Hobbit 2x (lang geleden). Muziek: Metal, voornamelijk prog (Symphony X e.d.) heavy, eigenlijk het hele scala, behalve het extreme. Daarnaast klassiek. Dat is mijn eerste muzikale liefde, ik speel ook klassiek piano. Ik houd me ook bezig met een metalblad en een radioprogramma bij een lokale omroep. Dat lokale sucks, maar beter dan niets. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: tof! hehe dat lezen van jou valt nog mee: LotR 28x De Silmarilllion 6x De Hobbit 11x Nagelaten Vertellingen 3x Brieven 2x Sprookjes en Vertellingen 5x De hele serie: The History of Middle Earth 1x maarja, ik ben dan ook lid van Unquendor (Nederlands Tolkien Genootschap) wat vind je verder van bands als: Rhapsody/Hammerfall/Blind Guardian (Powermetal dus)? |
|
quote: Lekker, alleen moet ik het niet te vaak horen. dan word ik er een beetje flauw van. Zeker bij Rhapsody, Luca schrijft erg goed, maar het wordt op een gegeven moment eentonig. hetzelfde liedje, ander deuntje. En jij dan? Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: Holy crap, jij bent gek ! |
|
quote: Nee, dat noemen we: gepassioneerd Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: Nee, dat noemen we " gebrek aan een leven". |
|
of misschien een slecht geheugen Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
" hoe ging die boek nu alweer? " |
|
quote: Hm, iets zegt mij dat je niet zo gek bent op de wereld van Tolkien. Net als metal kan dit ook een 'way of life' zijn. Je kiest ervoor of niet. Ik zelf vind het heeeeel erg leuk, ik zou bijvoorbeeld wel Quenya willen leren, maar niet mijn hele levensstijl erop aanpassen. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
Lekker doen wat jezelf leuk vind. |
|
quote: Het boeit me idd niet veel, alhoewel ik de lotr films wel goed vindt, maar iedere het zijne hé (alhoewel ik niet begrijp hoe dat een manier van leven kan zijn). Ik vind het gewoon extreem om een boek 28 keer te lezen. |
|
Hé iedereen, Ik ben Hans, 25 jaar, uit Leuven (. Werk in een bieb in stad(je) in buurt van Leuven, heb muziek-lezen-schaken-zwemmen als hobbies. Naast allerlei dingen als sixties-kleinkunst-... ben ik een hevige gothicfan (de meer etherische kant vral), maar kben ook te vinden vr bepaalde metalgroepjes à la Burzum of Summoning grtz 2 all Hans |
|
Welkom Nachtlamp! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Welkom en Suc6. Bazzio Attacks!!! |
|
Hoi Nachtlamp! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
hallo nachtlampie goh krijgen we eindelijk het licht te zien Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |