|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Die sukkel weet trouwens ook niet dat ik wel achter zijn e-mail adres en inloggegevens kan komen. |
|
Sorry Jan! |
|
quote: Pffff lazer toch gauw een eind op. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Nee Alleen z'n botten |
|
quote: Ja he, als men hier de wet zo hoog in het vaandel houdt (zie ook het verbod op nazi shit) moet je wel consequent blijven ook he. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik hoopte dat er een M6A6R6B zou zijn die zich aan zou melden maar ik denk niet dat dit nog gebeurd. |
|
quote: Ik wil je wel een plezier doen hoor. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Ik vind dit echt gewoon puur zeiken. Dat jij je voordoet als iemand anders op een forum en dan allemaal rare uitspraken gaat doen slaat gewoon nergens op. Dus daar doe je wat aan, en dan ga je niet met "de wet/regels" aan komen zetten. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Laat maar jongen. Jij was ook niet zm's consequentste mod. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ben je soms bang dat ze erachter komen dat jij het bent? |
|
quote: Wat, en dat jij naar me toekomt om mijn botten te breken. Wat een gezeik man. Als je je aan de wet wilt houden, moet je ook je redactieleden niet gaan toestaan aan emailadressen te kunnen komen die je helemaal niet openbaar wilt maken. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Kan dat ergens anders ofzo? |
|
quote:Sorry sukkel, maar koop jij maar een fatsoenlijk wetboek. Weet je wat strafbaar is? Misleiding. Busted! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: wat?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: hahaha antwoord zojuist bevestigd Je moeder. |
|
quote: Oeeeh Je realiseert je wel dat consequentie niet geheel ondubbelzinnig is? Misschien moet je wel consequent zijn in je gezonde verstand gebruiken en inzien dat ejnej fout zit en niet jenje. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Dan zullen we jouw undersign ook maar eens aan gaan passen of niet |
|
quote: Als je dat nodig vindt, mag je een klacht indienen bij de mods. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:Waarom maak jij er zo'n probleem van? |
|
lief zijn, 1 ellendig topic is al meer dan genoeg |
|
quote: Ja, maar die ejnej heeft toch niks fout gedaan lijkt me?? Hij heeft iemands usernaam omgedraaid en er een profiel mee aangemaakt. Hij gebruikt dan hetzelfde icon maar so what, dat staat openbaar online, dat kun dus gebeuren. Hij heeft zich niet uitgegeven voor Jan Hendriksen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Nou je kan in ieder geval wel blind typen met dat bord voor je kop. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Leg jij me dan eens uit waar hij iets fout heeft gedaan. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Is gewoon kinderachtig van je. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |