|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wiegen Meister ! |
|
dacht je nu echt dat iemand geil word van zo'n foto?? hehe Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: Don't hate me because I'm beautiful, Hate me because I fucked your dad! |
|
quote: hoe raad je het?? Don't hate me because I'm beautiful, Hate me because I fucked your dad! |
|
quote:Je zegt het alsof je er trots op bent. |
|
Ben je al klaar met introduceren? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: zo'n serieuze eikelbeiter zijn is leuk zeg Wiegen Meister ! |
|
quote: Nee, zo'n oversexte puber zijn waar Beavis en Butthead nog tegenop zouden kijken is beter. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Hoewel die mensen op die foto er toch boven de twintig uitzien, stel ik me grote vragen bij een 'echte verstandelijke leeftijd'. Ofwel willen ze een imago kweken dat ze iets durven en stoer zijn, en zo willen opvallen. Aandachtzoekers dus. Ofwel weten ze niet beter. Snap gewoon niet wat de achterliggende gedachte is. Ik denk gewoon aandacht. En nu zullen ze vast heel blij zijn dat iedereen zo reageert. Dus jah, hun zondagmiddag is weeral geslaagd. en dat zegt ook veel over hun leven. Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: En nu opeens haat iedereen mij? Alleen maar omdat je een stukje Tiet kunt zien?? nou ja zeg... Don't hate me because I'm beautiful, Hate me because I fucked your dad! |
|
Er is teveel gristelijke 'moraal' op dit forum. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Ik ken je niet eens. Maarja gezien het feit dat iedereen zich gruwelijk vermaakt hier hoopte ik op deze manier een graantje mee te kunnen pikken. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
en zo kwam ZM weer wat in beweging vandaag !!! ach ja puber zijn, geeft lol en ontspanning ! Wat jullie ook van mij vinden, ik houd nog wel van jullie hoor Wiegen Meister ! |
|
quote: totaal niet, daar gaat het niet om... Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: aha ok dan hou ik nog steeds van je Don't hate me because I'm beautiful, Hate me because I fucked your dad! |
|
quote: ...gaat er nog op in ook. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: helemaal mee eens Don't hate me because I'm beautiful, Hate me because I fucked your dad! |
|
quote: Goedzo. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Wiegen Meister ! |
|
Hippies |
|
beetje jammer die foto |
|
quote: hoezo? Don't hate me because I'm beautiful, Hate me because I fucked your dad! |
|
quote: eigenlijk is het een beetje jammer dat we users zoals Frau Bitch hier wel genoeg hebben ... ik verwacht niet dat ze erg veel leven in de metal topics gaat brengen eerlijk gezegd ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik snap niet waarom mensen zo'n issue maken van S_S z'n handen-vol foto Wordt er eens wat echt origineels geplaatst is het ook al niet goed. WTF!? S_S en Frau-Bich, |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |