IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Nog meer examenslachtoffers??? Vorige pagina | Volgende pagina
Einzelgänger
Usericon van Einzelgänger
Posted 19-05-2003 23:16 by Einzelgänger Wijzig reactieProfiel van EinzelgängerQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2003 23:07 schreef WickedKimmie het volgende:
Veel leren hoor ik van iedereen! Leuk vak, maar ik kon het niet kiezen (kon roostertechnisch niet ).

Ik alleen scheikunde...maar dat is vreselijk genoeg hoor!


Gaaf vak idd [ga het ook studeren].
Dat leerwerk is op zich inderdaad best veel, maar het hangt er ook grotendeels vanaf of je een beetje opgelet hebt in de lessen .

Wat scheikunde betreft zou ik niet met je willen ruilen, verschrikkelijk was dat! Succes ermee iig.



[Dit bericht is gewijzigd door Einzelgänger op 19-05-2003 23:17]


ILOVEMETAL
Usericon van ILOVEMETAL
Posted 20-05-2003 8:21 by ILOVEMETAL Wijzig reactieProfiel van ILOVEMETALQuote dit bericht

succes!


Nemesis
Sy was oock Rhamnusia geheeten
Usericon van Nemesis
Posted 20-05-2003 9:56 by Nemesis Wijzig reactieProfiel van NemesisQuote dit bericht

Ik wil geen scheikunde!


"True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust".


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 20-05-2003 10:40 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 9:56 schreef Nemesis het volgende:
Ik wil geen scheikunde!


ik ook niet...ik zit nu nog ff te leren...ik ben echt heeeeel benieuwd of ie moeilijk is!

Wat sta je voor sk?


I spy with my little and verrry evil eye.....


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 20-05-2003 10:48 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

Dalijk wiskunde





changed to 'ouwe'


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 20-05-2003 11:27 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

nog twee uur wachten tot dat examen begint..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 20-05-2003 11:29 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 11:27 schreef Phaestus het volgende:
nog twee uur wachten tot dat examen begint..

ja, inderdaad...ik heb net geleerd en heb nu wel een goed gevoel....hopen dat ik geen black out krijg, dan komt t wel goed...hoop ik.


I spy with my little and verrry evil eye.....


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 20-05-2003 11:31 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 11:29 schreef WickedKimmie het volgende:
ja, inderdaad...ik heb net geleerd en heb nu wel een goed gevoel....hopen dat ik geen black out krijg, dan komt t wel goed...hoop ik.


Ik gisteravond alles snel doorgebladerd en had wel het gevoel dat alles goed zou komen.. Ik heb vanochtend vooral latijn geleerd.. Daar zie ik veel meer tegen op..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 20-05-2003 11:31 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2003 14:41 schreef Dwaallicht het volgende:
De oxidator wordt gereduceerd, en de reductor wordt geoxideerd . Is echt waar...

Wat minder verwarrend is, is om te spreken van 'oxidatiereactie' en 'reductiereactie'. 'Oxidator' en 'reductor' werken verwarrend.

Reductie = opname van elektronen, oxidatie = afgeven van elektronen.

Zo leg ik het altijd aan eerstejaars uit iig, works wonders.


Hmmz vind je dat duidelijk...

Oxidator neemt elektronen Op dus de reductor staat elektronen Af. zo onthoud ik het.. ik spreek gewoon van Redoxreactie


quote:
Op 18 mei 2003 15:20 schreef WickedKimmie het volgende:
het gaat meer om dingen als invnorm, sumsec, en al die ander kloterige rekenmachine-dingetjes


hmmz sumsec ken ik niet.. wb1 heb ik
voor Ti-83 Alles kun je vinden bij 2nd vars (distr) behalve bijv. 7 boven 3 dat staat bij math - prb (probability). Vrijwel alle formules staan op je formulekaart erg handig.
Zwaremetalen accepteert die icoontjes niet voor Mu(het midden van de kansverdeling(zo'n grafiekje die naar links en naar rechts gelijk afloopt) en de delta was het dacht ik(de standaardafwijking)


bij binomiaal experiment ( bijv. beantwoorden van 20 meerkeuzevragen. wat is de kans op 8 goede antwoorden. Hierbij is n=20 p=1/4)

gebruik je voor 1 kans experiment binompdf(n,p,aantal keer success)

voor meerdere (cumulatief) gebruik je binomcdf(n,p,aantal keer success)

Voor het uitrekenen van oppervlakte onder normaalkromme (bij zo'n kansverdelingsgrafiek)
gebruik je normalcdf(linkergrens,rechtergrens,Mu,delta?)

stel er is een opp gegeven en je moet de kans voor dat gebied berekenen je weet verder de Mu,standaardwafwkijng). Gebruik dan invnorm(opp,Mu,delta)

wanneer je de Mu niet weet maar wel een oppervlakte en tussen welke grenzen die opp zich bevind en je weet delta dan moet je standaardiseren gebruiken dat doe je met de formule Z = (X - Mu) / delta
Dit doe je door z = invnorm (opp) en de rest in te vullen want die gegevens krijg je dan.

Wanneer je steekproeven hebt met steekproeflengte groter dan 1 dan moet je de gemiddelde standaardafwijking en gemiddelde Mu pakken. De standaard Mu = gemiddelde Mu en de gemiddeled standaardwafkijking = standaardafwijking / Wortel(n) waarin n de lengte van de steekproef is (bijvoorbeeld 25 flacons die getest worden dan is n = 25)


Ok dat was het wel zo ongeveer qua rekenmachine dingen ik hoop dat het een beetje duidelijk is (wiskunde is mijn slechste vak... sta een 5,9 maar die kansberekening kan ik wel)
Fout van 1ste, 2de soort snap je allemaal?
En wat is Sumsec??

[Dit bericht is gewijzigd door NolthuarII op 20-05-2003 11:37]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-05-2003 11:34 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 11:31 schreef NolthuarII het volgende:

hmmz sumsec ken ik niet.. wb1 heb ik
voor Ti-83 Alles kun je vinden bij 2nd vars (distr) behalve bijv. 7 boven 3 dat staat bij math - prb (probability). Vrijwel alle formules staan op je formulekaart erg handig.

bij binomiaal experiment ( bijv. beantwoorden van 20 meerkeuzevragen. wat is de kans op 8 goede antwoorden. Hierbij is n=20 p=1/4)

gebruik je voor 1 kans experiment binompdf(n,p,aantal keer success)

voor meerdere (cumulatief) gebruik je binomcdf(n,p,aantal keer success)

Voor het uitrekenen van oppervlakte onder normaalkromme (bij zo'n kansverdelingsgrafiek)
gebruik je normalcdf(linkergrens,rechtergrens,?,?)

stel er is een opp gegeven en je moet de kans voor dat gebied berekenen je weet verder de ?,?. Gebruik dan invnorm(opp,?,?)

wanneer je de ? niet weet maar wel een oppervlakte en tussen welke grenzen die opp zich bevind en je weet ?x dan moet je standaardiseren gebruiken dat doe je met de formule Z = (X - ?) / ?
Dit doe je door z = invnorm (opp) en de rest in te vullen want die gegevens krijg je dan.


Ok dat was het wel zo ongeveer qua rekenmachine dingen ik hoop dat het een beetje duidelijk is (wiskunde is mijn slechste vak... sta een 5,9 maar die kansberekening kan ik wel)
Fout van 1ste, 2de soort snap je allemaal?
En wat is Sumsec??

dit doe ik snel copy paste, heb volgende week alweer staistiek omdat ik dom ben.


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 20-05-2003 11:38 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 11:34 schreef ghoulliette het volgende:
dit doe ik snel copy paste, heb volgende week alweer staistiek omdat ik dom ben.


ik heb het even aangepast er stonden nogal wat vraagtekens dus copy paste die maar


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 20-05-2003 12:07 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

geschiedenis viel tegen


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 20-05-2003 12:11 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 11:31 schreef NolthuarII het volgende:

hmmz sumsec ken ik niet.. wb1 heb ik
voor Ti-83 Alles kun je vinden bij 2nd vars (distr) behalve bijv. 7 boven 3 dat staat bij math - prb (probability). Vrijwel alle formules staan op je formulekaart erg handig.
Zwaremetalen accepteert die icoontjes niet voor Mu(het midden van de kansverdeling(zo'n grafiekje die naar links en naar rechts gelijk afloopt) en de delta was het dacht ik(de standaardafwijking)


bij binomiaal experiment ( bijv. beantwoorden van 20 meerkeuzevragen. wat is de kans op 8 goede antwoorden. Hierbij is n=20 p=1/4)

gebruik je voor 1 kans experiment binompdf(n,p,aantal keer success)

voor meerdere (cumulatief) gebruik je binomcdf(n,p,aantal keer success)

Voor het uitrekenen van oppervlakte onder normaalkromme (bij zo'n kansverdelingsgrafiek)
gebruik je normalcdf(linkergrens,rechtergrens,Mu,delta?)

stel er is een opp gegeven en je moet de kans voor dat gebied berekenen je weet verder de Mu,standaardwafwkijng). Gebruik dan invnorm(opp,Mu,delta)

wanneer je de Mu niet weet maar wel een oppervlakte en tussen welke grenzen die opp zich bevind en je weet delta dan moet je standaardiseren gebruiken dat doe je met de formule Z = (X - Mu) / delta
Dit doe je door z = invnorm (opp) en de rest in te vullen want die gegevens krijg je dan.

Wanneer je steekproeven hebt met steekproeflengte groter dan 1 dan moet je de gemiddelde standaardafwijking en gemiddelde Mu pakken. De standaard Mu = gemiddelde Mu en de gemiddeled standaardwafkijking = standaardafwijking / Wortel(n) waarin n de lengte van de steekproef is (bijvoorbeeld 25 flacons die getest worden dan is n = 25)


Ok dat was het wel zo ongeveer qua rekenmachine dingen ik hoop dat het een beetje duidelijk is (wiskunde is mijn slechste vak... sta een 5,9 maar die kansberekening kan ik wel)
Fout van 1ste, 2de soort snap je allemaal?
En wat is Sumsec??


Sum(sec( is ook een optie op de TI maar das meer voor somrijen optellen geloof ik.

Bedankt voor de uitleg! Het is nu allemaal wat helderder!
Ik sta een 6 voor wiskunde, maar dat komt meer omdat ik het hele x-jes gedoe wel begrijp (afgeleide enzo).


I spy with my little and verrry evil eye.....


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 20-05-2003 12:13 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 12:07 schreef impaled succubus het volgende:
geschiedenis viel tegen


bah, kut zeg...ik ben benieuwd hoe mijn klasgenoten het vonden...

*edit*....de beste leerling van de klas (gaat slagen met negens en tienen) vond m zelfs kut

quote:
Op 20 mei 2003 11:31 schreef Phaestus het volgende:
Ik gisteravond alles snel doorgebladerd en had wel het gevoel dat alles goed zou komen.. Ik heb vanochtend vooral latijn geleerd.. Daar zie ik veel meer tegen op..


Tsja, ik ben ook als de dood voor Latijn! Welke tekst(en) denk jij dat ze vragen???

[Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 20-05-2003 12:15]


I spy with my little and verrry evil eye.....


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-05-2003 12:14 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

geschidenis viel 2 jaar terug ook flink tegen zei iedereen, maar de cijfers vielen echt reuze mee


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 20-05-2003 12:19 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 12:13 schreef WickedKimmie het volgende:

Tsja, ik ben ook als de dood voor Latijn! Welke tekst(en) denk jij dat ze vragen???


Als ik dat wist, zat ik nu geen latijn te leren..
Ik hoop dat ik een beetje ga scoren bij de vragen, want vertalen kan ik voor geen meter..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 20-05-2003 12:21 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 20 mei 2003 12:14 schreef ghoulliette het volgende:
geschidenis viel 2 jaar terug ook flink tegen zei iedereen, maar de cijfers vielen echt reuze mee


3 jaar geleden was geschiedenis op HAVO niveau echt zwaar verrot. De eindcijfers zijn toen ook flink opgehoogd. Mijn examencijfer voor geschiedenis werd een 9,1


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Einzelgänger
Usericon van Einzelgänger
Posted 20-05-2003 12:23 by Einzelgänger Wijzig reactieProfiel van EinzelgängerQuote dit bericht

Net dus geschiedenis gemaakt. Veel fucking schrijfwerk, maar wederom een erg makkelijk examen.


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 20-05-2003 12:56 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 12:23 schreef Einzelgänger het volgende:
Net dus geschiedenis gemaakt. Veel fucking schrijfwerk, maar wederom een erg makkelijk examen.

makkelijk?? neeeeeee.
Straks even kijken, maar hopen dat ik rond de 5 zit.
Nederlands heb ik wel goed gemaakt, das iig een voldoende


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 20-05-2003 12:58 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 12:56 schreef NecRomantica het volgende:
makkelijk?? neeeeeee.
Straks even kijken, maar hopen dat ik rond de 5 zit.
Nederlands heb ik wel goed gemaakt, das iig een voldoende
die was ook nie zo moeilijk maar geschiedenis was inderdaad knotlepra met hier en daar wat hiv deeltjes.


Einzelgänger
Usericon van Einzelgänger
Posted 20-05-2003 13:01 by Einzelgänger Wijzig reactieProfiel van EinzelgängerQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 12:56 schreef NecRomantica het volgende:
makkelijk?? neeeeeee.
Straks even kijken, maar hopen dat ik rond de 5 zit.
Nederlands heb ik wel goed gemaakt, das iig een voldoende


Wat was er zo moeilijk aan dan?
Nou ben ik wel nieuwsgierig.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 20-05-2003 13:02 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 13:01 schreef Einzelgänger het volgende:
Wat was er zo moeilijk aan dan?
Nou ben ik wel nieuwsgierig.
nou zo ongeveer vraag 1 tot en met 25


Einzelgänger
Usericon van Einzelgänger
Posted 20-05-2003 13:06 by Einzelgänger Wijzig reactieProfiel van EinzelgängerQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 13:02 schreef impaled succubus het volgende:
nou zo ongeveer vraag 1 tot en met 25


Hehe.
Het kan ook zijn dat er wat verschil inzit tussen het oud en tweede fase, aangenomen dat jullie dat laatste doen[?]. Ik had bijvoorbeeld nl. maar 24 vragen .


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 20-05-2003 13:07 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 13:06 schreef Einzelgänger het volgende:
Hehe.
Het kan ook zijn dat er wat verschil inzit tussen het oud en tweede fase, aangenomen dat jullie dat laatste doen[?]. Ik had bijvoorbeeld nl. maar 24 vragen .
hoe doe je dat


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 20-05-2003 13:39 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Aagahr, ik heb de antwoorden van geschiedenis bekeken, ik heb het net wel gehaald of net niet gehaald. Precies hetzelfde met biologie, daar heb ik het ook net wel of net niet gehaald.


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen