|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
succes! |
|
Ik wil geen scheikunde! "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
quote: ik ook niet...ik zit nu nog ff te leren...ik ben echt heeeeel benieuwd of ie moeilijk is! Wat sta je voor sk? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Dalijk wiskunde changed to 'ouwe' |
|
nog twee uur wachten tot dat examen begint.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: ja, inderdaad...ik heb net geleerd en heb nu wel een goed gevoel....hopen dat ik geen black out krijg, dan komt t wel goed...hoop ik. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Ik gisteravond alles snel doorgebladerd en had wel het gevoel dat alles goed zou komen.. Ik heb vanochtend vooral latijn geleerd.. Daar zie ik veel meer tegen op.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Hmmz vind je dat duidelijk... Oxidator neemt elektronen Op dus de reductor staat elektronen Af. zo onthoud ik het.. ik spreek gewoon van Redoxreactie quote: hmmz sumsec ken ik niet.. wb1 heb ik voor Ti-83 Alles kun je vinden bij 2nd vars (distr) behalve bijv. 7 boven 3 dat staat bij math - prb (probability). Vrijwel alle formules staan op je formulekaart erg handig. Zwaremetalen accepteert die icoontjes niet voor Mu(het midden van de kansverdeling(zo'n grafiekje die naar links en naar rechts gelijk afloopt) en de delta was het dacht ik(de standaardafwijking) bij binomiaal experiment ( bijv. beantwoorden van 20 meerkeuzevragen. wat is de kans op 8 goede antwoorden. Hierbij is n=20 p=1/4) gebruik je voor 1 kans experiment binompdf(n,p,aantal keer success) voor meerdere (cumulatief) gebruik je binomcdf(n,p,aantal keer success) Voor het uitrekenen van oppervlakte onder normaalkromme (bij zo'n kansverdelingsgrafiek) gebruik je normalcdf(linkergrens,rechtergrens,Mu,delta?) stel er is een opp gegeven en je moet de kans voor dat gebied berekenen je weet verder de Mu,standaardwafwkijng). Gebruik dan invnorm(opp,Mu,delta) wanneer je de Mu niet weet maar wel een oppervlakte en tussen welke grenzen die opp zich bevind en je weet delta dan moet je standaardiseren gebruiken dat doe je met de formule Z = (X - Mu) / delta Dit doe je door z = invnorm (opp) en de rest in te vullen want die gegevens krijg je dan. Wanneer je steekproeven hebt met steekproeflengte groter dan 1 dan moet je de gemiddelde standaardafwijking en gemiddelde Mu pakken. De standaard Mu = gemiddelde Mu en de gemiddeled standaardwafkijking = standaardafwijking / Wortel(n) waarin n de lengte van de steekproef is (bijvoorbeeld 25 flacons die getest worden dan is n = 25) Ok dat was het wel zo ongeveer qua rekenmachine dingen ik hoop dat het een beetje duidelijk is (wiskunde is mijn slechste vak... sta een 5,9 maar die kansberekening kan ik wel) Fout van 1ste, 2de soort snap je allemaal? En wat is Sumsec?? [Dit bericht is gewijzigd door NolthuarII op 20-05-2003 11:37] |
|
quote: dit doe ik snel copy paste, heb volgende week alweer staistiek omdat ik dom ben. |
|
quote: ik heb het even aangepast er stonden nogal wat vraagtekens dus copy paste die maar |
|
geschiedenis viel tegen |
|
quote: Sum(sec( is ook een optie op de TI maar das meer voor somrijen optellen geloof ik. Bedankt voor de uitleg! Het is nu allemaal wat helderder! Ik sta een 6 voor wiskunde, maar dat komt meer omdat ik het hele x-jes gedoe wel begrijp (afgeleide enzo). I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: bah, kut zeg...ik ben benieuwd hoe mijn klasgenoten het vonden... *edit*....de beste leerling van de klas (gaat slagen met negens en tienen) vond m zelfs kut quote: Tsja, ik ben ook als de dood voor Latijn! Welke tekst(en) denk jij dat ze vragen??? [Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 20-05-2003 12:15] I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
geschidenis viel 2 jaar terug ook flink tegen zei iedereen, maar de cijfers vielen echt reuze mee |
|
quote: Als ik dat wist, zat ik nu geen latijn te leren.. Ik hoop dat ik een beetje ga scoren bij de vragen, want vertalen kan ik voor geen meter.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: 3 jaar geleden was geschiedenis op HAVO niveau echt zwaar verrot. De eindcijfers zijn toen ook flink opgehoogd. Mijn examencijfer voor geschiedenis werd een 9,1 Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Net dus geschiedenis gemaakt. Veel fucking schrijfwerk, maar wederom een erg makkelijk examen. |
|
quote: makkelijk?? neeeeeee. Straks even kijken, maar hopen dat ik rond de 5 zit. Nederlands heb ik wel goed gemaakt, das iig een voldoende |
|
quote:die was ook nie zo moeilijk maar geschiedenis was inderdaad knotlepra met hier en daar wat hiv deeltjes. |
|
quote: Wat was er zo moeilijk aan dan? Nou ben ik wel nieuwsgierig. |
|
quote:nou zo ongeveer vraag 1 tot en met 25 |
|
quote: Hehe. Het kan ook zijn dat er wat verschil inzit tussen het oud en tweede fase, aangenomen dat jullie dat laatste doen[?]. Ik had bijvoorbeeld nl. maar 24 vragen . |
|
quote:hoe doe je dat |
|
Aagahr, ik heb de antwoorden van geschiedenis bekeken, ik heb het net wel gehaald of net niet gehaald. Precies hetzelfde met biologie, daar heb ik het ook net wel of net niet gehaald. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |