|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
en het nare is dat met receptuur ze 2,5 uur over m'n schouder mee staan te kijken! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote:Als het toch niet uitmaakt zou ik me niet nodeloos moe maken Wat volg je eigenlijk? true disco chick |
|
quote: Het maakt uit in die zin dat ik in twee jaar tijd op nog geen enkel examen geslaagd ben, en dat ik enorm graag iets zou hebben waar ik een beetje hoop uit kan putten voor volgend jaar... Dus doe ik nu mee aan m'n examens in de hoop dat ik er toch een paar vrijstellingen en een beetje een beter gevoel uit kan halen. Klinkt enorm zielig he Ik volg al de volle zes maand geschiedenis. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote:Auw Als iemand op mijn vingers begint te kijken, kan ik er helemaal niks meer van! Maar apothekersassistent zijn lijkt me best leuk, al die drankjes mengen Gifmengster!! true disco chick |
|
quote: Volhouden dan zou ik zeggen Zielepoot Ik zou zelf ook wel geschiedenis willen volgen lijkt me erg interessant true disco chick |
|
quote: Beware! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Het is in alle geval een stuk interessanter dan Germaanse (maar dat bestaat bij jullie zeker niet?) Maar 't is goed, 'k zal m'n cursus pre- en protohistorie nog 'n tweede kans geven (eerder vierde kans) [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote:Dat bestaat hier zeker! Want volgens mij bewonen wij het zelfde land En Germaanse was ook een optie voor mij, ik ben nl best goed in talen true disco chick |
|
quote: Dus dan krijg jij ook toegang tot leuke stofjes zoals arsenicum en strychnine he? true disco chick |
|
quote: "Oops" ende "sorry"! Goed zijn in talen is blijkbaar niet echt genoeg voor Germaanse (in mijn geval toch niet, haha) [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Ehm, ik ken de tweede niet eens. En met arsenicum heb ik nog nooit wat gedaan. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
JAAAAAAAAAAAA!!!!!! Ik ben geslaagd! "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
feli! ik krijg morgen pas uitslag.. HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
quote: Vrijdag de 13e! |
|
quote: jaaa... HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
iedereen die geslaagt is feli en daar drinken we ook op! en iedereen die gezakt is kut! maar nog een keer en dan wel goed he!! |
|
quote:Ik ga zometeen een paar geslaagde vrienden dronken voeren!!! Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
quote: Congrats M'n zuster is ook geslaagd!!! Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ik ben niet gezakt. Maar dat was al wel te volgen via dit topic |
|
quote: Niet gezakt klinkt veel minder blij dan geslaagd. |
|
BIER! "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
geslaagd...jaaaaaaa Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
Gefeliciteerd allemaal! damn, het zal wel druk zijn in de stad vanavond I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |