IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Nog meer examenslachtoffers??? Vorige pagina | Volgende pagina
stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 16-05-2003 15:00 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

mavo examen

ik moet een 2.8 halen voor wiskunde want als ik lager haal sta ik een 5 dat word urenlang zweten dus...

tja examen word het makkelijkste van 't jaar, hele jaar door tot 6 uur op school gezeten. Dat is niet zo fijn, maar ik hoef nauwelijks te leren.


I am the 1%.


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 16-05-2003 15:03 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

Muziek gisteren gehad was wel goed te doen op 2 dingen na.. Er was maar 1 box beschikbaar De andere werkte niet ofzow... pfft lekker lomp en ik zat helemaal linksachteraan wat het geluid ook niet verbeterde daarna was het laatse werk een stuk uit Jesus Christ superstar hmmz. Werkt ook lekker concentratiebevorderend

quote:
Op 16 mei 2003 15:00 schreef stoomfiets het volgende:
ik moet een 2.8 halen voor wiskunde want als ik lager haal sta ik een 5 dat word urenlang zweten dus...



hmmz een 2.8? ik vind het best als ik voor wiskunde een 1.1 haal dan sta ik een 4

[Dit bericht is gewijzigd door NolthuarII op 16-05-2003 15:03]


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 16-05-2003 15:04 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

Uiteraard ga ik een 7 halen.. *kuch*

[Dit bericht is gewijzigd door NolthuarII op 16-05-2003 15:05]


Black Lily
009 chick
Usericon van Black Lily
Posted 16-05-2003 15:05 by Black Lily Wijzig reactieProfiel van Black LilyQuote dit bericht

Hehe, ik heb in april mijn muziekexamen al afgerond


"Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox)


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 16-05-2003 15:12 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 15:03 schreef NolthuarII het volgende:hmmz een 2.8? ik vind het best als ik voor wiskunde een 1.1 haal dan sta ik een 4


inderdaad daarom word het erg zweten, kzit al honderden oefenexamens te maken enzo


I am the 1%.


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 16-05-2003 17:38 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

net frans gehad MOEILIJK

tekenen was makkie, hoefde ik ook maar een -1 ofzo voor te halen


wait for me dragon, we'll meet in the sky


occult
Usericon van occult
Posted 16-05-2003 17:41 by occult Wijzig reactieProfiel van occultQuote dit berichthttp://www.houwitser.com

blij dat ik er al vanaf ben... en bij ons werden de examens nog vermakkelijkt ook omdat we anders in nieuwe leerwegen zouden komen en een jaar op achter zouden lopen en dan nog een keer zouden zakken haha succes nog allemaal maar ik heb hem al lekker binnen..


ILOVEMETAL
Usericon van ILOVEMETAL
Posted 18-05-2003 13:16 by ILOVEMETAL Wijzig reactieProfiel van ILOVEMETALQuote dit bericht

ik zou weleens willen weten of het een goed idee is als ik vanmiddag naar dismember, callenish circle en flesh made sin in de baroeg ga?

om effe de spanning kwijt te raken... wat afleiding...

of kan ik beter economie nog even doornemen voor de zekerheid?

iemand die me een advies kan geven?



[Dit bericht is gewijzigd door ILOVEMETAL op 18-05-2003 13:18]


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 18-05-2003 13:18 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Ga lekker ff wat leuks doen joh!

Ik ga nog wel ff wat aan eco doen...en nederlands, tsja, daar kan je toch weinig aan doen.


Bah, ik ben zenuwachtig!


I spy with my little and verrry evil eye.....


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 18-05-2003 13:29 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Ga naar de Baroeg!

Je hebt het hele jaar al economie geleerd die paar uurtjes maken niks meer uit en naar de Baroeg gaan is leuk..



"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 18-05-2003 13:43 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH

ik begin nu echt gestressed te raken....ik weet dat ik bijna niet meer kan zakken...maar toch...

AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH


I spy with my little and verrry evil eye.....


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 18-05-2003 13:45 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

ik wil niemeer


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 18-05-2003 13:50 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2003 13:43 schreef WickedKimmie het volgende:
.ik weet dat ik bijna niet meer kan zakken...maar toch...



Waar maak je je dan druk om?


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 18-05-2003 13:51 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2003 13:50 schreef Phaestus het volgende:
Waar maak je je dan druk om?


ja, om niks, maar ja...that's me


I spy with my little and verrry evil eye.....


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 18-05-2003 13:54 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2003 13:51 schreef WickedKimmie het volgende:
ja, om niks, maar ja...that's me
i know the feeling...


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


ILOVEMETAL
Usericon van ILOVEMETAL
Posted 18-05-2003 13:56 by ILOVEMETAL Wijzig reactieProfiel van ILOVEMETALQuote dit bericht

ja bedankt voor de antwoorden, ik begin ook echt gestresst te raken nu, maar ik ga vanmiddag dan toch maar naar de baroeg, me even afreageren


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 18-05-2003 13:59 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2003 13:56 schreef ILOVEMETAL het volgende:
ja bedankt voor de antwoorden, ik begin ook echt gestresst te raken nu, maar ik ga vanmiddag dan toch maar naar de baroeg, me even afreageren


ja, ik ga ff lekker naar het strand, even uitwaaien...want zo word ik lichtelijk gek


I spy with my little and verrry evil eye.....


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-05-2003 14:04 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hmmmm, dit examentopic doet me enigszins terugverlangen naar die tijd, ik vond het wel relaxed . Succes allemaal! En ga vandaag wat leuks doen inderdaad. Wie leert, raakt gestressed.


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 18-05-2003 14:35 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2003 14:04 schreef Dwaallicht het volgende:
Hmmmm, dit examentopic doet me enigszins terugverlangen naar die tijd, ik vond het wel relaxed . Succes allemaal! En ga vandaag wat leuks doen inderdaad. Wie leert, raakt gestressed.


thanks, we will need it


I spy with my little and verrry evil eye.....


Edder
king from camelot
Usericon van Edder
Posted 18-05-2003 14:39 by Edder Wijzig reactieProfiel van EdderQuote dit berichthttp://www.edder.f2o.org

ik geef het op!
redoxreacties zijn tè kut


Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-05-2003 14:41 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

De oxidator wordt gereduceerd, en de reductor wordt geoxideerd . Is echt waar...

Wat minder verwarrend is, is om te spreken van 'oxidatiereactie' en 'reductiereactie'. 'Oxidator' en 'reductor' werken verwarrend.

Reductie = opname van elektronen, oxidatie = afgeven van elektronen.

Zo leg ik het altijd aan eerstejaars uit iig, works wonders.


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 18-05-2003 14:42 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2003 14:39 schreef Edder het volgende:
ik geef het op!
redoxreacties zijn tè kut

ow, ik heb een scheikundecursus gedaan in leiden dus ik snap het nu wel...maar tis idd ff lastig!

Tip: eerst rustig alle stofjes opschrijven die je hebt in een schemaatje (OX en RED). En dan schrijf je de half reacties van de sterkste OX en sterkste RED boven elkaar: je 'telt ze op' en voila: redox-reactie.

Alleen die electrochemische cellen vind ik nog heel klote!


I spy with my little and verrry evil eye.....


Edder
king from camelot
Usericon van Edder
Posted 18-05-2003 14:47 by Edder Wijzig reactieProfiel van EdderQuote dit berichthttp://www.edder.f2o.org

quote:
Op 18 mei 2003 14:42 schreef WickedKimmie het volgende:
ow, ik heb een scheikundecursus gedaan in leiden dus ik snap het nu wel...maar tis idd ff lastig!

Tip: eerst rustig alle stofjes opschrijven die je hebt in een schemaatje (OX en RED). En dan schrijf je de half reacties van de sterkste OX en sterkste RED boven elkaar: je 'telt ze op' en voila: redox-reactie.

Alleen die electrochemische cellen vind ik nog heel klote!


haha bij mij lukt die elektrochemische cel juist wel meestal goed. maar verder niet zo.


Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor!


Nemesis
Sy was oock Rhamnusia geheeten
Usericon van Nemesis
Posted 18-05-2003 14:47 by Nemesis Wijzig reactieProfiel van NemesisQuote dit bericht

Ik vind alles klote, en niks lukt meer, waargh!
*STRESSSSS*


"True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust".


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 18-05-2003 14:49 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2003 14:47 schreef Edder het volgende:
haha bij mij lukt die elektrochemische cel juist wel meestal goed. maar verder niet zo.


haha

o..kee

kan je uitleggen wat er precies niet lukt, dan kunnen wij/ik je misschien helpen


I spy with my little and verrry evil eye.....


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen