|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Muziek gisteren gehad was wel goed te doen op 2 dingen na.. Er was maar 1 box beschikbaar De andere werkte niet ofzow... pfft lekker lomp en ik zat helemaal linksachteraan wat het geluid ook niet verbeterde daarna was het laatse werk een stuk uit Jesus Christ superstar hmmz. Werkt ook lekker concentratiebevorderend quote: hmmz een 2.8? ik vind het best als ik voor wiskunde een 1.1 haal dan sta ik een 4 [Dit bericht is gewijzigd door NolthuarII op 16-05-2003 15:03] |
|
Uiteraard ga ik een 7 halen.. *kuch* [Dit bericht is gewijzigd door NolthuarII op 16-05-2003 15:05] |
|
Hehe, ik heb in april mijn muziekexamen al afgerond "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) |
|
quote: inderdaad daarom word het erg zweten, kzit al honderden oefenexamens te maken enzo I am the 1%. |
|
net frans gehad MOEILIJK tekenen was makkie, hoefde ik ook maar een -1 ofzo voor te halen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
blij dat ik er al vanaf ben... en bij ons werden de examens nog vermakkelijkt ook omdat we anders in nieuwe leerwegen zouden komen en een jaar op achter zouden lopen en dan nog een keer zouden zakken haha succes nog allemaal maar ik heb hem al lekker binnen.. |
|
ik zou weleens willen weten of het een goed idee is als ik vanmiddag naar dismember, callenish circle en flesh made sin in de baroeg ga? om effe de spanning kwijt te raken... wat afleiding... of kan ik beter economie nog even doornemen voor de zekerheid? iemand die me een advies kan geven? [Dit bericht is gewijzigd door ILOVEMETAL op 18-05-2003 13:18] |
|
Ga lekker ff wat leuks doen joh! Ik ga nog wel ff wat aan eco doen...en nederlands, tsja, daar kan je toch weinig aan doen. Bah, ik ben zenuwachtig! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Ga naar de Baroeg! Je hebt het hele jaar al economie geleerd die paar uurtjes maken niks meer uit en naar de Baroeg gaan is leuk.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH ik begin nu echt gestressed te raken....ik weet dat ik bijna niet meer kan zakken...maar toch... AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
ik wil niemeer HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
quote: Waar maak je je dan druk om? "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: ja, om niks, maar ja...that's me I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote:i know the feeling... HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
ja bedankt voor de antwoorden, ik begin ook echt gestresst te raken nu, maar ik ga vanmiddag dan toch maar naar de baroeg, me even afreageren |
|
quote: ja, ik ga ff lekker naar het strand, even uitwaaien...want zo word ik lichtelijk gek I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Hmmmm, dit examentopic doet me enigszins terugverlangen naar die tijd, ik vond het wel relaxed . Succes allemaal! En ga vandaag wat leuks doen inderdaad. Wie leert, raakt gestressed. |
|
quote: thanks, we will need it I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
ik geef het op! redoxreacties zijn tè kut Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
De oxidator wordt gereduceerd, en de reductor wordt geoxideerd . Is echt waar... Wat minder verwarrend is, is om te spreken van 'oxidatiereactie' en 'reductiereactie'. 'Oxidator' en 'reductor' werken verwarrend. Reductie = opname van elektronen, oxidatie = afgeven van elektronen. Zo leg ik het altijd aan eerstejaars uit iig, works wonders. |
|
quote: ow, ik heb een scheikundecursus gedaan in leiden dus ik snap het nu wel...maar tis idd ff lastig! Tip: eerst rustig alle stofjes opschrijven die je hebt in een schemaatje (OX en RED). En dan schrijf je de half reacties van de sterkste OX en sterkste RED boven elkaar: je 'telt ze op' en voila: redox-reactie. Alleen die electrochemische cellen vind ik nog heel klote! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: haha bij mij lukt die elektrochemische cel juist wel meestal goed. maar verder niet zo. Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
Ik vind alles klote, en niks lukt meer, waargh! *STRESSSSS* "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
quote: haha o..kee kan je uitleggen wat er precies niet lukt, dan kunnen wij/ik je misschien helpen I spy with my little and verrry evil eye..... |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |