|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
k MOET morgen een 7 halen voor wiskunde om een voldoende te scoren .... de normale verdeling begin ik te snappen maar k word helemaal gek van het kansrekenen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Daar heb ik zelf ook nooit weg mee gekunnen.. Had dan gelukkig ook maar 3 uurtjes wiskunde in de week.. Suuces in ieder geval.. Je haalt het wel. Gewoon ff door de zure appel bijten. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:Als je klaar bent met je examens maak ik griekse kofte voor je. |
|
quote:LIEF !!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Natuurkunde viel me best tegen, maar ik heb een cijfer tussen de 6 en de 7. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
FUCK! tussen de 4.1 en 4.6 voor na, en ik moest een 5.2 hebben Nu ben ik voorwaardelijk gezakt "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
Als ik een herkansing heb krijg ik die op mijn verjdaardag en krijg ik mijn diploma niet meer op mijn verjaardag. Dus ga ik hyperventileren en dingen kapot maken als dat het geval is! |
|
quote: Wat is griekse kofte? Een of ander overheerlijk gerecht? Natuurkunde was best te doen vond ik vast wel een voldoende. Ik ben overigens naar mijn weten geslaagd maar dat was al wel duidelijk dacht ik zo.. Nog veel success iedereen iniedergeval [Dit bericht is gewijzigd door NolthuarII op 26-05-2003 20:07] |
|
quote: Ja, zo doe ik dat ook altijd Maar dat werkt niet altijd... Ik heb tussen de 4 en 4,5 "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) |
|
ik zit zwaar achter met enkele vakken (fluïdummechanica, statistiek en thermodynamica) en van twee vakken ben ik maar enkele lessen geweest, maar die zijn wel simpel. die andere drie daarentegen... dat wordt een klein rampje, denk ik. en ik moet ook nog een 7/20 ophalen voor mechanica en fysica ... ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
Ik had vandaag eindexamen filosofie en dat is volgens mij wel goed gegaan.. Nu wachten op de uitslag, die bijna zeker positief is, en dan genieten van een lange vakantie.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
alvast gefeliciteerd |
|
wiskunde gemaakt, waarschijnlijktussen 4,6 en 5,1. ach... whatever HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
Lag het aan mij? Of waren de examens gewoon makkelijk? Of waren mijn vakken nou zo simpel? |
|
Hej Soeppie, ik wist niet dat jij nog op de middelbare schule zat? |
|
quote: haha, nu weet je dat , maar ik ben er al vanaf hoor. |
|
net de laatste gehad !!!!!!!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Natuurkunde best wel heel erg vernaaid |
|
ik begin dinsdag true disco chick |
|
quote: ik ook So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote:innige deelneming true disco chick |
|
quote: Dank u, dank u. Wat voor examens heb jij? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Ik kan geen cursus meer zien! Spijtig genoeg heb ik nog twee weken van blok te gaan. En 't maakt toch geen verschil voor volgend jaar wat ik er nu van bak, dus waarom moet ik dan moeite doen? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote:van alle leerstof van kerstmis tot nu en dat in 3 weken en jij? true disco chick |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |