IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Nog meer examenslachtoffers??? Vorige pagina | Volgende pagina
Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 26-05-2003 12:59 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 26 mei 2003 12:58 schreef Black Lily het volgende:
Ik snap geen klote van natuurkunde, en ik moet een 5.4 halen


Als je in de vraag een s een v en een t ziet staan, dan zoek je in Binas formules met een s een v en/of een t en ga je goochelen. Alsof je het moet snappen ofzo


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 26-05-2003 16:18 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

k MOET morgen een 7 halen voor wiskunde om een voldoende te scoren ....
de normale verdeling begin ik te snappen maar k word helemaal gek van het kansrekenen


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 26-05-2003 16:19 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Daar heb ik zelf ook nooit weg mee gekunnen.. Had dan gelukkig ook maar 3 uurtjes wiskunde in de week..
Suuces in ieder geval.. Je haalt het wel. Gewoon ff door de zure appel bijten.


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 26-05-2003 16:19 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2003 16:18 schreef she_devil het volgende:
k MOET morgen een 7 halen voor wiskunde om een voldoende te scoren ....
de normale verdeling begin ik te snappen maar k word helemaal gek van het kansrekenen
Als je klaar bent met je examens maak ik griekse kofte voor je.


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 26-05-2003 16:21 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 26 mei 2003 16:19 schreef Slechtheid het volgende:
Als je klaar bent met je examens maak ik griekse kofte voor je.
LIEF !!!


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 26-05-2003 17:30 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Natuurkunde viel me best tegen, maar ik heb een cijfer tussen de 6 en de 7.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Nemesis
Sy was oock Rhamnusia geheeten
Usericon van Nemesis
Posted 26-05-2003 20:00 by Nemesis Wijzig reactieProfiel van NemesisQuote dit bericht

FUCK! tussen de 4.1 en 4.6 voor na, en ik moest een 5.2 hebben Nu ben ik voorwaardelijk gezakt


"True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust".


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 26-05-2003 20:03 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Als ik een herkansing heb krijg ik die op mijn verjdaardag en krijg ik mijn diploma niet meer op mijn verjaardag. Dus ga ik hyperventileren en dingen kapot maken als dat het geval is!


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 26-05-2003 20:07 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2003 16:19 schreef Slechtheid het volgende:
Als je klaar bent met je examens maak ik griekse kofte voor je.


Wat is griekse kofte? Een of ander overheerlijk gerecht?

Natuurkunde was best te doen vond ik vast wel een voldoende.

Ik ben overigens naar mijn weten geslaagd maar dat was al wel duidelijk dacht ik zo..

Nog veel success iedereen iniedergeval

[Dit bericht is gewijzigd door NolthuarII op 26-05-2003 20:07]


Black Lily
009 chick
Usericon van Black Lily
Posted 26-05-2003 20:57 by Black Lily Wijzig reactieProfiel van Black LilyQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2003 12:59 schreef Claw het volgende:
Als je in de vraag een s een v en een t ziet staan, dan zoek je in Binas formules met een s een v en/of een t en ga je goochelen. Alsof je het moet snappen ofzo


Ja, zo doe ik dat ook altijd Maar dat werkt niet altijd... Ik heb tussen de 4 en 4,5


"Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox)


Neige
aargh
Usericon van Neige
Posted 27-05-2003 14:35 by Neige Wijzig reactieProfiel van NeigeQuote dit berichthttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

ik zit zwaar achter met enkele vakken (fluïdummechanica, statistiek en thermodynamica) en van twee vakken ben ik maar enkele lessen geweest, maar die zijn wel simpel. die andere drie daarentegen... dat wordt een klein rampje, denk ik. en ik moet ook nog een 7/20 ophalen voor mechanica en fysica ...


...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 27-05-2003 14:49 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Ik had vandaag eindexamen filosofie en dat is volgens mij wel goed gegaan..

Nu wachten op de uitslag, die bijna zeker positief is, en dan genieten van een lange vakantie..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 27-05-2003 14:50 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

alvast gefeliciteerd


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 27-05-2003 18:24 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

wiskunde gemaakt, waarschijnlijktussen 4,6 en 5,1. ach... whatever


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 28-05-2003 14:52 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Lag het aan mij? Of waren de examens gewoon makkelijk? Of waren mijn vakken nou zo simpel?


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 28-05-2003 14:54 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Hej Soeppie, ik wist niet dat jij nog op de middelbare schule zat?


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 28-05-2003 14:58 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 14:54 schreef MBMarduk het volgende:
Hej Soeppie, ik wist niet dat jij nog op de middelbare schule zat?


haha, nu weet je dat , maar ik ben er al vanaf hoor.


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 28-05-2003 18:29 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

net de laatste gehad !!!!!!!!


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Trevoc
An eye for an eye
Usericon van Trevoc
Posted 28-05-2003 18:31 by Trevoc Wijzig reactieProfiel van TrevocQuote dit berichthttp://www.myrkvar.nl

Natuurkunde best wel heel erg vernaaid



pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 28-05-2003 20:41 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

ik begin dinsdag


true disco chick


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 28-05-2003 20:41 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 20:41 schreef pale enchantress het volgende:
ik begin dinsdag


ik ook


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 28-05-2003 20:42 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 20:41 schreef Chantalie het volgende:
ik ook
innige deelneming


true disco chick


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 28-05-2003 20:46 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 20:42 schreef pale enchantress het volgende:
innige deelneming


Dank u, dank u.
Wat voor examens heb jij?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Lies
Usericon van Lies
Posted 28-05-2003 21:02 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Ik kan geen cursus meer zien! Spijtig genoeg heb ik nog twee weken van blok te gaan. En 't maakt toch geen verschil voor volgend jaar wat ik er nu van bak, dus waarom moet ik dan moeite doen?


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 28-05-2003 21:06 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 20:46 schreef Chantalie het volgende:
Dank u, dank u.
Wat voor examens heb jij?
van alle leerstof van kerstmis tot nu en dat in 3 weken

en jij?


true disco chick


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen