|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb tussen de 7.5 en 8 voor bio.. ben ik zeer tevreden mee "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
zoooooo............wiskunde was te doen en ik ben klaar |
|
mijne zijn pas over anderhalve week! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: ZIJ PEST MIJ!!! *boehoe* Gooeed...ik zit lekker wel in de laatste ronde decentrale selectie geneeskunde dus nu 50% dat ik erbij zit zonder loting! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Hoe werkt dat bij Geneeskunde? Is dat ook met motivatie enzo? "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
quote: ik moet nog Natuurkunde en Filosofie.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: jups, en geschiktheids- en sociale test I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Zelfde hier, er is een kans dat ik het gehaald heb! |
|
Morgen wiskunde A1 en ik zie er verschrikkelijk tegenop Heb dit weekend bijna nix meer eraan gedaan omdat t gewoon niet meer lukt en ik veel te veel zin heb ik Fuck The Commerce! Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
quote:Dat is juist een mooi vooruitzicht... Ik moet aankomend weekend werken met 27 graden Celcius, bah! changed to 'ouwe' |
|
ik heb zo natuurkunde en ik moet een 4,7 halen om te slagen....ik ben BANG!!! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Hoeft niet, natuurkunde is simpel.. En als je nu een 4.7 moet halen betekent dat dat je voorheen alleen maag hogere cijfers dan een 4.7 hebt gehaald en daar het examen alleen maar herhaling is van wat je al gedaan hebt, moet het geen problemen op leveren. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Natuurkund vind ik ook simpel, maar is wel en vaak waar je aanleg voor moet hebben en een bepaalde manier van denken, je moet logisch kunnen denken. |
|
quote: dat is waar....ik haal 6en en 7ens voor natuurkunde....maar toch...het idee dat je MOET presteren (nouja, zo'n presatie is een 4,7 niet) vind ik niks... Maar aan de andere kant...wiskunde had ik echt helemaal verkloot en daar heb ik tussen de 4,4 en 4,9 voor...dus het valt nog wel mee eigenlijk, een 4,7... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Studeer maar allemaal heel hard, dan krijg je later een baan waar je veel verdient, en er niets voor moet doen. Gelijk mij. |
|
quote: moet ik ook halen, lotgenoot Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
quote: haha, jaja, doen we goed! HET GAAT ONS LUKKEN EDDER!! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
jajaja die heb ik ook gezien in de krant...prachtig! Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
zomervakantie tralalalalalalala |
|
Whaha ik wist ook niet meer of ik nou in H5B of H5C zat bij engels. |
|
quote:maakt dat uit dan ik zit gewoon in h5 zonder raar achtervoegsel. |
|
quote: Ja dat maakte uit voor de leraar. |
|
Ik snap geen klote van natuurkunde, en ik moet een 5.4 halen "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |